שלבי ההפקה של סרט תדמית

כך תפיקו סרט תדמית בצורה מושלמת

שלב 1- תחקיר

תחקיר מעמיק וממצא אשר יכלול ראיונות עם מייסדי החברה ו"דור ההמשך". בשלב זה נבחן אופיו של המוצר/השירות או החברה שעבורם יוכן הסרט. התחקיר יבוסס על הגדרת המוצר, קווים לדמותו, מהי החדשנות שאותה הוא מציע, ייבחנו הדגשים שהחברה מעוניינת שיובלטו במהלך הסרט וכמובן - קהל היעד אליו הוא אמור לפנות.
***(בשלב זה נאסוף תמונות וסיפורים ייחודים על תהליך הקמת החברה) 

שלב 2 –כתיבת תסריט

שלב כתיבת התסריט יעשה בשיתוף מלא של הלקוח ואישורו הסופי. בשלב הראשון נכתב הסינופסיס – שהוא תיאור התסריט, תיאור האווירה ותיאור הצילומים. בשלב זה יקבע באילו אמצעים משתמשים לצורך המחשת החזון: אילו דגשים חשובים ללקוח, אם יעשה שימוש בשחקנים, קריינות, אנימציה, כתוביות, מה יהיה קצב הסרט ואיזה פס-קול ילווה אותו. לאחר אישור הלקוח ייכתב התסריט המקורי שיוביל את הסרט.

שלב 3- צילומים

לאחר קבלת אישור התסריט יערכו צילומים ככל הנדרש, כולל צילומים במצלמת רחף, אשר יאפשרו צילומי "עצמה" של מחסני החברה ומבנה המשרדים. צילום פנים המשרדים, עובדים ותהליכי העבודה בחברה, פריקת מכולות, שינוע,  ראיון עם מנכ"ל החברה.
בנוסף יציאה מרוכזת לצילומי לקוחות, במידת הצורך.

שלב 4 – עריכה


בשלב זה "חומר הגלם" יעבור לאולפן עריכה ועובר עיבוד מלא בעריכה, כותרות וקריינות. עריכת סרט התדמית באורך של 3-5  דקות. כמו כן, בשלב זה מתבצע התאמת פס קול איכותי, ללא זכויות יוצרים.

שלב 5- סגירת סרט תדמית

לאחר אישור סופי ע"י הלקוח, יתבצע ליטוש הסרט ושיפורים אחרונים ע"י פיינליסט.

שלב 6 – פורמטים נוספים

* מתוך הסרט הערוך והמלא תתבצע עריכה מיוחדת בת דקה לטובת האינטרנט (אפשרות לשיתוף פעולה עם מעצבי האתרים).
יש לציין, שהתנאי להקרנת הסרט באתר תלוי באתר המארח.
* הכנת פרומו פלאש באורך של~5 שניות עבור אתר החברה, מתוך הסרט הערוך.

שלב 7 – אישור סופי

אישורכם לסגירה סופית של הסרט. בתום האישור הסופי, הכנת מאסטר על גבי קלטת DV דיגיטלי והכנת 5 עותקים נוספים על גבי D.V.D .

למאמרים בנושא הפקת סרטים מקצועית לאירוע וסרט חיים שכאלה כנסו:


פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק שלנו ובשיתוף של המאמר כאן למטה!


צילום והפקה של סרט תדמית
צילום והפקה של סרט תדמית