ההכנות לאירוע בר ובת מצווה

כך תתכוננו לאירוע הגדול

כאשר הבן או הבת נכנסים לשנת בר/בת המצווה שלהם, המשפחה נכנסת לכוננות גבוהה. חגיגת בר/בת מצווה אכן הפכה לפרויקט משוכלל יותר בעשורים האחרונים. כיוון שבני 12 או 13 אלה מבלים כל השנה במסיבות בר/בת מצווה של חבריהם, כל אחד מהם רוצה שהמסיבה או האירוע שלהם יהיה שונה וכמובן מרגש ומרשים יותר.

אבל, כדי שאכן האירוע יהיה מושלם, חשוב לתכנן אותו היטב. קודם כל חשוב שתגדירו לעצמכם את התקציב שתעמידו לרשות האירוע. לאחר מכן תצטרכו להחליט מי יוזמן למסיבה. האם רק בני המשפחה והחברים הקרובים? האם גם חברים מעבודה? האם רק חברי הכיתה של חתן / כלת השמחה, או אולי כל ילדי השכבה?

לאחר שהחלטתם מי האנשים שיוזמנו כדאי לערוך רשימה של המוזמנים על מנת לקבל תמונה כלשהי של מספר המשתתפים המיועד.

עליכם לתת את הדעת גם על אופי האירוע שאתם והילד/ה מבקשים. האם יהיה זה אירוע בחיק הטבע? או ארוחה חגיגית ואלגנטית באולם מפואר? האם האירוע ייערך בשעות הערב באחד מימי השבוע, או אולי בשעות הצהריים ביום שישי?

בכל מקרה כדאי להזדרז ולהזמין מקום לתאריך המיועד, כדי שלא תתאכזבו ותמצאו שהמקום כבר מוזמן לאירוע אחר. כשאתם בוחרים במיקום המסיבה שימו לב שלרוב המוזמנים יהיה נוח להגיע למקום, ושיש מספיק חנייה לכולם.

כמובן שתצטרכו לבחור גם בקייטרינג ובסוג מנות האוכל שיוגשו לקהל, בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם. וזה גם הזמן לבחור בצלם שיתעד את האירוע.

אל תזניחו גם את נושא הזמנות לבת מצווה או לבר מצווה – מיד לאחר שקבעתם את מועד האירוע ואת מיקומו, התחילו לטפל בנושא ההזמנות לאירוע. חשוב שהמוזמנים יקבלו את ההזמנה במועד שיאפשר להם לשריין את תאריך המסיבה ולהגיע אליה.

בוק וקליפ לבר מצווה

בוודאי כבר הגיעה לאוזנכם השמועה על הטרנדים החדשים לבר מצווה שכוללים הכנת בוק בת מצווה, שהוא בעצם אלבום תמונות של כלת השמחה. להכנת הבוק מקובל להיעזר בסטודיו שמתמחה בצילומים של נערות בת מצווה ובהפיכתן לכוכבות הגדולות של האירוע באמצעות צילומים איכותיים מרהיבים.

תוכלו למצוא את הסטודיו המתאים לכם באמצעות גלישה באינטרנט. שימו לב שאפשר גם להכין בוק בת מצווה שבו דפים שמיועדים לברכות. כלומר, האלבום מונח במקום בולט במקום האירוע וכל אחד מהמוזמנים יכול לגשת ולרשום ברכה אישית לכלת השמחה.

קליפים הפכו גם הם לכמעט הכרחיים בכל מסיבת בר או בת מצווה. גם כאן כדאי להשתמש בשירותי חברות מקצועיות שמציעות מבחר גדול של אפשרויות. למשל, עריכת קליפ מצילומי ילדות שיתארו את חתן או כלת השמחה מרגע לידתם ועד הגיעם לרגע הגדול, חגיגת בר/בת המצווה.

קליפ אחר יכול להיות עלילה קצרה הומוריסטית כלשהי שבה מצולמים הנער/ה עם החברים והחברות, או בני המשפחה שמציגים סיפור קצר שנוגע לחייו של הילד.

הקליפ יכול גם להיות הזדמנות לתאר את עולמו של חתן או כלת המסיבה – תחביבים, תחומי עניין, חברים וחברות ועוד.

אין ספק שתיעוד האירוע, יחד עם הבוק והקליפ – יישארו לכם למזכרת נצח אהובה מאותו ערב קסום שבו הבת או הבן שלכם הגיעו לגיל מצוות.

לחברת פלאשבק ניסיון רב בהפקת אירועים מוצלחים וחווייתיים נשמח לעזור לכם להפיק את האירוע המושלם - צרו קשר!

למאמר בנושא רעיונות מקוריים לקליפים ובוקים לבת מצווה כנסו גם:


אתם מוזמנים לפרגן לנו בלייק לדף הפייסבוק או בשיתוף כאן למטה:)

הכנת הזמנות לאירוע
הכנת הזמנות לאירוע
בוק בת מצווה מקורי
בוק בת מצווה מקורי