מה ילדים אוהבים לאכול בבר מצווה?

מתכננים אירוע בר מצווה לבנכם ומעוניינים לדעת מה הילדים של היום אוהבים לאכול? מחפשים חברת קייטרינג מובילה המתמחה באירועי בר מצווה? ובכן, לאחר שבחרתם היכן יתקיים האירוע לכבוד בנכם ואחרי ששלחתם הזמנות דיגיטליות או רגילות ותיאמתם עם תקליטן וצלם אירועים, עליכם לבחור אטרקציות למסיבה וכמובן לבחור חברת קייטרינג.

אם בעבר הלא רחוק היה נהוג להסתפק באוכל בסיסי לאירועים משפחתיים כמו בר מצווה, עליכם לדעת כי הילדים של היום אינם מסתפקים בפיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ או במגשי פיצה עם טונה או זיתים. לילדים כיום יש דרישות מיוחדות, הם רוצים ליהנות מאוכל טעים ומחוויה קולינרית באירוע, וכמובן ממבחר קינוחים מעולים.

סושי, דים סאם, פלטות מעוצבות וקינוחים חלביים

הילדים כיום מודעים לנושא האוכל, הם אוכלים במסעדות שף בארץ ובעולם יחד עם הוריהם, ומגיל צעיר הם נחשפים לטעמים שונים ומגוונים. חלפו הימים בהם באירועי בר מצווה הגישו כריכים פשוטים, חטיפים וסוכריות, כיום באירוע הילדים רוצים לאכול סושי, דים סאם, פנקייקים מובחרים עם מגוון מילויים, קינוחים חלביים עשירים בטעמים ומרקמים, קישים, פסטות איכותיות וכדומה.

לכן, כדי לבחור אוכל למסיבת בר מצווה כדאי להתייעץ עם הילד על מנת לקבל מידע מה חבריו אוהבים לאכול, הוא גם יכול לספר לכם איזה אוכל הגישו בחגיגות הבר מצווה של חבריו לספסל הלימודים.

ההמלצה היא לפנות לחברת קייטרינג גורמה המתמחה באירועים משפחתיים ועסקיים, השף של החברה יסייע לכם להרכיב תפריט מקורי ומגוון עם שלל מנות טעימות וכמובן עם קינוחים מתוקים. לאירוע יחסית קטן המתקיים בבית או בחצר פרטית אפשר להזמין מגשי אירוח מעוצבים, יש מגוון אפשרויות כגון:

  • מגשי סושי בעיצוב מרהיב – צמחוני או טבעוני, אפשר לבחור מגש של סושי עם דגים כמו סלמון וטונה או סושי עם ירקות.
  • מגשי מיני קיש שכל הילדים אוהבים, במילוי תרד ומנגולד, ירקות מוקפצים ופטריות, בטטה וכדומה.
  • מגש עם טורטיות ומגוון מילויים לבחירה.
  • מגשי כריכים עם לחמניות בריאות וטעימות.
  • מגש מאפים מעוצב הכולל מבחר מאפים טריים עם מילויים מלוחים ומתוקים.
  • סלטים שונים.
  • מגשי פירות בעיצוב מקורי וססגוני.

כמו כן, ניתן להזמין דוכני מזון כדי לשדרג את האווירה באירוע וליהנות מבר מצווה יוקרתית ומאווירה של פסטיבל ססגוני ושוקק חיים.

תפריט בשרי או חלבי?

בעת בחירת תפריט מנצח לאירועי בר מצווה חשוב לבדוק מראש מה הילדים אוהבים לאכול ובהתאם לכך להזמין מחברת הקייטרינג את האוכל. באירועי בר מצווה רבים מגישים מנות בשריות, ובמידה ומקפידים על כשרות, חשוב לדעת כי חברת הקייטרינג מציעה מבחר קינוחים פרווה. יחד עם זאת, אפשר לבחור קייטרינג חלבי שילדים אוהבים הכולל סושי, מאכלים מיוחדים מהמטבח האסיאתי, וכמובן סלטי טריים ומרעננים, מאפים איכותיים, וקינוחים חלביים.

לסיכום, ילדים אוהבים אוכל טעים ובריא, וכאשר בוחרים קייטרינג לבר מצווה כדאי להרכיב תפריט מגוון הכולל מנות ממטבחים שונים, וכמובן אין לשכוח את נושא הקינוחים או להזמין בר מתוקים.