איך להצטלם נכון לבוק?

ריכזנו כמה טיפים ו"סודות" מקצועיים כיצד להצטלם לבוק בת מצווה מושלם

איך להצטלם נכון לבוק?

איך לצלם תמונות נהדרות לבוק בת המצווה שלך?  ריכזנו כמה טיפים מקצועיים כיצד לצלם את התמונות הנכונות לבוק בת המצווה שלך:

הדבר הראשון הוא הלוקיישן : היכן מצטלמים?

תמונות בוק בת מצווה הן דרך מצוינת להראות את אישיותך ותחומי העניין שלך. המיקום שתבחרי לתמונה שלך צריך לייצג את מי שאת. אם אתה לא ביישנית, אז סביבה אורבנית היא מקום מצוין לצילומים. אם את אוהבת טבע, אז היער הוא מיקום מושלם עבורך, אם את אוהבת חיות, אז להצטלם בחווה יכול להיות כיף! חשוב להסתכל על הדוגמאות לפני צילום בוק בת מצווה, כי כל סגנון בוק נראה שונה ומצטלם במקום שונה, וחשוב לוודא שיש דגש בספר תמונות שהיית רוצה במיוחד, או תמונות שהיית מעדיפה לוותר עליהם.

מי מצלם אותך?

הצלם או הצלמת לבוק בת מצווה הוא חלק חשוב מאוד בהצלחת הבוק. בכדי שתרגישי בנוח  מומלץ לשוחח עם הצלם לפני יום הצילום, תוכלי להדגיש את מה שחשוב לך בתמונות, ואפילו לתכנן את הסטים והלוקים בלבוש. הצלם גם אמור להיות מסוגל לעבוד איתך בסבלנות לאורך הצילומים - במיוחד אם את לא רגילה להיות מול מצלמה!  הצלם יכול גם לעזור לך להרגיש יותר בנוח ולספק הרבה הדרכה לפוזות מחמיאות, הבעה ולבוש.

להגיע רעננה לצילומים :

יום הצילומים לבוק בת מצווה הוא יום מרגש מאוד אבל גם גדוש מאוד: צריך להתעורר מוקדם, להכין את השיער והאיפור, ואז להצטלם כמה שעות טובות. הדרך הטובה ביותר להגיע רעננה לצילומים היא לישון טוב בלילה שלפני הצילומים. כמו כן, רצוי לא ללכת לבית הספר באותו יום כדי שיהיה לך מספיק זמן להתכונן. חשוה לאכול משהוא לפני הצילומים ולא להגיע רעבים. 

ליום הצילום, כדאי להביא משהו טעים ומתוק לחידוש האנרגיות, אפשר לעשות הפסקה לשתייה ואוכל.

להגיע עם המון סבלנות וראש פתוח

צילום בוק לבת מצווה הוא אומנות שדורשת הרבה סבלנות. צריך לבוא בראש פתוח לסגנונות הצילום שהצלם יציע, לנסות אביזרים חדשים לצילום, ללמוד פוזות חדשות לצילום. הצלם יוכל לייעץ לך איזה בגדים ואביזרים ללבוש על מנת לקבל תמונה מושלמת. הוא גם יוכל להראות לך תמונות במצלמה ולתת לך מושג איך הבוק שלך יכול להיראות.

צילום בכיף ובלי לחץ

יום הצילום אינו "המירוץ למיליון" ,צילום הוא מקצוע מאוד יצירתי ומרגש. זה לא קשור לכמה תמונות אנחנו מצלמים, אלא באיכות התמונות ואיך את מרגישה באותו היום. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שנוח לכך ואת נינוחה. אם אתה מרגישה שאת בלחץ, בהחלט יראו את זה בתמונות. לכן ימי הצילום שלנו מורכבים מכמה שעות טובות, בכדי שיהיה לנו את כל הזמן שבעולם להצטלם בדיוק כמו שחלמת.

לדאוג למלווה לצילומים שנוח לך איתו.

רצוי להגיע עם מלווה שנוח לך איתו, שיעזור לך להחליף בגדים, ייתן עצות טובות. רצוי להגיע רק עם מלווה אחד ולא עם אחים קטנים. חשוב שלא רק תרגישי בנוח עם המלווה, אלא שיהיה לו מספיק ניסיון כדי להציע עצות טובות ולעזור בכל דרך אפשרית כמו בהחלפת הבגדים, עזרה בבחירת הלוקים , ובעיקר המון פירגון ועידוד מצידו.

הישארי נאמנה לעצמך :

הצלם יצלם אותך בצורה הטובה והמחמיאה ביותר, אבל תמיד חשוב ליידע אותו אם יש אביזרים שאת לא רוצה או פוזות שאת לא אוהבת. ידוע  שלכל ילדה יש את ההעדפות שלה לצילום, ואת הפוזות שהיא אוהבת לעשות וגם את מה שהוא לא אוהבת. חשוב תמיד לתקשר עם הצלם ולהסביר לו, בכדי שהבוק יהיה הכי מושלם עבורך.

את מוזמנת לפנות אלינו בכל שאלה או עיצה בקשר לבוק בת מצווה שלך ונשמח לעזור בכיף.

צילום באווירה רגועה לבת מצווה
צילום באווירה רגועה לבת מצווה
כשנוח לך בצילומים, רואים את זה בתמונות
כשנוח לך בצילומים, רואים את זה בתמונות
פוזות מצחיקות ומעניינות לבוק בת מצווה
פוזות מצחיקות ומעניינות לבוק בת מצווה
ביגוד מיוחד לבוק בת מצווה
ביגוד מיוחד לבוק בת מצווה