חגיגת בת מצווה בבית או באולם אירועים?

בשעה טובה בתכם עומדת לחגוג בקרוב 12 אביבים, ולבטח היא נרגשת ומצפה למסיבה מושקעת ונוצצת כדי לחגוג את האירוע. אם בעבר היה נהוג לחגוג בעיקר מסיבות בר מצווה, כיום בנות המצווה זוכות לאירועים מושקעים ויוקרתיים, עם זאת ניתן לציין את האירוע גם בחגיגה ביתית עם אטרקציות שונות ואוכל טעים. לכן, רגע לפני שמזמינים צלם אירועים ואטרקציות כדאי לקבל החלטה היכן מפיקים את האירוע, מהו התקציב הנדרש וכמה אורחים להזמין.

מהם היתרונות והחסרונות לחגיגת בת מצווה בבית?

אפשר להפיק אירוע בת מצווה מושקע ואלגנטי בבית או בחצר הפרטית, בהתאם למזג האוויר. חשוב לקבוע תקציב להפקת האירוע ומומלץ לתכנן את החגיגה יחד עם כלת השמחה. להפקת אירוע מושלם בבית מומלץ להזמין קייטרינג איכותי, אפשר להזמין מגשי אירוח או דוכני מזון, ואין לשכוח אטרקציות וצלם אירועים. כמו כן, כדאי להפיק בזמן מצגת מקורית ומעניינת, וכדי להפתיע את הילדה כדאי לתאם יום צילומים בסטודיו מקצועי להפקת בוק בת מצווה.

הפקת אירוע בבית זולה יותר, אך יש גם חסרונות כמו מגבלה בכמות המשתתפים בגלל מקום מצומצם יחסית, מטרד לשכנים בגלל רעש וחניה, בחירה מצומצמת של אטרקציות המתאימות לדירה, ובעיקר כאב הראש כדי להפיק אירוע מושלם בלי לשכוח דבר.

מהם היתרונות והחסרונות לחגיגת בת מצווה באולם אירועים?

כיום מקובל להפיק חגיגות בת מצווה באולמות אירועים ממוזגים ויוקרתיים. יש לזכור כי פעם אחת בחיים הילדה עומדת לחגוג בת מצווה, לכן רבים מעדיפים להפיק אירוע נוצץ ויוקרתי באולם אירועים המציע חוויה בלתי נשכחת לבעלי השמחה ולכל המוזמנים.

כדאי לבחור אולם אירועים בשרון הנמצא במיקום אטרקטיבי ומאפשר למוזמנים מכל הארץ להגיע בנוחות וללא עומסי תנועה כבדים המאפיינים את התנועה בכבישים במרכז הארץ. אולם אירועים מציע אווירה קסומה וייחודית, ציוד טכני מתקדם ומשוכלל כמו מערכות הגברה ותאורה ממוחשבות, מסכים גדולים, רחבת ריקודים גדולה ומעוצבת, צוות מקצועי ומנוסה, תפריט מקורי ומגוון ועיצוב שובה לב.

אמנם, לבחירת אולם אירועים לחגיגת בת מצווה יש השלכות כספיות מאחר והעלות הנדרשת גבוהה יותר לעומת הפקת אירוע בבית (או בחצר), אך היתרונות רבים ואין צורך להתמודד עם הפקת החגיגה. צוות מקצועי ומיומן דואג לכל הפרטים הקטנים והגדולים, ובעלי השמחה רק צריכים לשלוח הזמנות בזמן, להזמין אנשי מקצועי כמו צלם אירועים ותקליטן, לבחור אטרקציות מדליקות וכמובן לבחור מנות מהתפריט.

עם זאת, חשוב לשים לב לפרמטרים כמו מיקום אולם האירועים, עיצוב, רמת תחזוקה וניקיון, ציוד טכני, חניה, איכות וטריות המזון וכדומה. לאחר בחירת אולם אירועים לבת מצווה יש לשלוח הזמנות וניתן להתפנות לסידורים אחרים כמו בחירת בגדים, מבחן טעימות, פגישה עם השף לייעוץ קולינרי ולבניית התפריט לאירוע, הפקת בוק ומצגת לבת מצווה בסטודיו מקצועי, בחירת אטרקציות מתאימות וכדומה.

בוק בת מצווה של ליהי
בוק בת מצווה של ליהי