יום הולדת וריחוק חברתי - רעיונות ליום הולדת בתקופת הקורונה

אחד האתגרים הגדולים שכולנו נתקלים בו בתקופת הקורונה הוא איך לשמור על קשר גם בעת ריחוק חברתי. האתגר הזה הופך להיות עוד יותר מוחשי ומורגש כאשר יש למישהו מבני המשפחה יום הולדת ואי אפשר לחגוג באותה הדרך בה היינו רגילים לחגוג תמיד – אי אפשר להזמין המון חברים הביתה והמון מקומות בילוי ומועדונים בהם יכולנו לחגוג סגורים עתה.

הצד החיובי של האתגר הזה הוא שאנחנו לומדים לחשוב בצורה יצירתית ולמצוא דרכים לחגוג גם בזמנים כאלה. איך? למשל להפיק קליפ יום הולדת מושקע בו כל חבר מצלם את עצמו מביתו. יש עוד דרכים ורעיונות, כמובן, הנה כמה מהם.

ביחד אבל מרחוק

על אף המרחק הפיזי שנכפה עלינו בעקבות הקורונה והכרחי בזמנים אלו על מנת לשמור על הבריאות שלנו, עדיין יש מגוון דרכים בהן נוכל לחגוג יחד ולהנות עם חברים ובני משפחה. כאמור, דרך אחת לשמח את חתן השמחה שחוגג יום הולדת היא להפיק עבורו קליפ יום הולדת מקצועי ומושקע. בקליפ כזה אפשר לשלב חברים ובני משפחה שלא ניתן להיפגש איתם כעת. הם יכולים להופיע בקליפ, לשיר או לברך או לספר דבר מה. כך, גם אם לא פיזית, כל האנשים החשובים בחייו של חתן השמחה לוקחים חלק בחגיגה. כדי שקליפ כזה יצא באמת איכותי, מיוחד ומהנה כדאי מאוד להשקיע ולהפיק אותו בעזרת חברת הפקות מקצועית.

כדאי לדעת כי קליפ יום הולדת נחשב מתנה מקורית לכלת או לחתן השמחה, אפשר להפיק קליפ בהפתעה ובהשתתפות המשפחה הקרובה והחברים הטובים, או להפיק קליפ בהשתתפות החוגג ולהשקיע בהפקה מקצועית כדי ליהנות ממזכרת מרגשת לכל החיים.

עוד דרך לחגוג ביחד אבל מרחוק היא באמצעות תוכנת הזום שנכנסה לחיינו בתקופת הקורונה. אפשר לחגוג יום הולדת דרך הזום ולאסוף ביום ובשעה שנקבע את כל החברים ובני המשפחה להיות יחד על אותו מסך. ככה יכולים כולם לשיר יחד, לברך, לדבר ולשמוח. אפשר גם לשלב במהלך החגיגה בזום גם הפעלה אינטראקטיבית שכל אחד מהמשתתפים לוקח בה חלק מביתו. זה יכול להיות חידון על חתן השמחה או כל משחק אחר שאינו דורש נוכחות פיזית או מגע.

לחגוג באוויר הפתוח

עוד דרך לחגוג יום הולדת בתקופת הקורונה היא לחגוג יחד, עם מספר אורחים מצומצם, בהתאם להנחיות העדכניות ביותר של משרד הבריאות, בשטח פתוח כלשהו. זה יכול להיות מקום יפה ואהוב בחיק הטבע, בחופי הים שנפתחו לרחצה או אפילו בוילה יוקרתית עם בריכה. כל המקומות האלו הם מקומות שניתן להזמין אליהם חברים ובני משפחה, בהתאם להנחיות והמגבלות כמובן, וכך לחגוג ולשמוח יחד.

גם באירוע כזה, על אף שהוא בחוץ, ניתן לשלב הפעלה מקורית או קליפ יום הולדת מושקע. אפשר גם להשקיע באטרקציה מיוחדת ומפתיעה למוזמנים, וכמובן בגלל שיש פחות אורחים בהתאם להנחיות, ניתן להשקיע יותר כסף בעיצוב המקום, באטרקציות מקוריות ובאוכל.