שירים למצגת בת מצווה

לקראת הגעתה של בתכם לגיל מצוות ההתרגשות בבית הולכת וגוברת, לבטח גם אתם מעוניינים להפיק אירוע מקורי, מרגש, מלהיב וייחודי עבור חתן השמחה. כדי להפיק חגיגת בת מצווה עליכם להחליט על תקציב, מיקום האירוע, מספר משתתפים, תפריט, וכמו כן יש לקבוע מועד למסיבה ולבחור בעלי מקצוע ואטרקציות מדליקות. כמו כן, אין לוותר על מצגת או קליפ בת מצווה, כאשר את המצגת אפשר להכין לבד יחד עם הילדה, אך למצגת מושקעת מומלץ לפנות לאולפן הפקות מקצועי המתמחה בנושא זה.


מצגת מקצועית - מזכרת מרגשת לאירוע ולכל החיים

כאמור, מצגת לאירועי בת מצווה ניתן להכין בבית באמצעות תוכנות ידידותיות למשתמש כמו פאוור פוינט, אך כדי להפיק מצגת מושקעת ומרגשת אין תחליף לניסיון המקצועי של אולפן הפקות. באולפן יש את כל הציוד והידע הנדרשים להפקת מצגות באיכות גבוהה, צוות האולפן מסייע לחתן השמחה ולהוריו לתכנן תסריט מקורי ומעניין, לבחור שירי בת מצווה למצגת המושקעת והמרגשת, לבחור אפקטים מיוחדים ולא שגרתיים, לשלב קטעי מעבר ואנימציות מדליקות ומשעשעות, להוסיף תמונות העוברות ליטוש בפוטושופ, לשלב סרטונים שההורים צילמו לאורך השנים וכדומה.

מצגת מרשימה לשדרוג האירוע

הפקה מקצועית של מצגת בת מצווה תשדרג את האירוע שלכם, ותאפשר לכל המוזמנים לקבל הצצה לחיי הנערה המתבגרת. במצגת נהוג לשלב סרטונים ותמונות מטיולים, מאירועים משפחתיים, מתקופת הינקות ועד גיל הבגרות, ולמעשה לקבל מושג מיהו הנערה, מהם תחביביו ומהו אורח חייו. את המצגת ניתן להקרין על מסכים גדולים באולם האירועים, וכמובן שזוכים במצגת מדהימה המהווה מזכרת חשובה ומקורית לכל החיים.

חלק בלתי נפרד מההפקה כולל בחירת שירי בת מצווה למצגת, מומלץ לבחור בשירים שהילדה אוהב ומחובר אליהם רגשית. את השירים ברקע כדאי להתאים לתסריט אותו מתכננים יחד עם צוות אולפן ההפקות, ובהתאם לתמונות, לסרטונים ולאנימציות המופיעים במצגת. בחירת השירים הינה קריטית להצלחת המצגת ולהעברת מסרים שונים או ציון תקופות חשובות בחיים, לדוגמה ניתן לבחור שירי ילדות לתמונות מתקופת הינקות, שירים המתאימים לתמונות מטיולים וכיוצא בזה.

בחירת שירים למצגת בהתאם להעדפות הילדה

את השירים למצגת כדאי לבחור בעזרת הילדה ויש להתחשב בסגנונות המוסיקליים המועדפים עליו. חשוב לזכור כי המצגת נועדה קודם כל עבורו ועליה להיות מרגשת ולשקף את טעמו האישי ואורח חייו הייחודי. חשוב להתייעץ עם צוות האולפן מאחר ויש שירים המוגנים בזכויות יוצרים, ולבטח אינכם רוצים להסתבך עם החוק או לגלות כי אמן כלשהו החליט לתבוע אתכם בגין שימוש בשיריו. אגב, אם הילדה אוהבת לשיר אפשר להקליט אותו באולפן ולצרף למצגת שלה שירים מקוריים פרי עטו או שירים ידועים ומוכרים שהוא מבצע בעצמו.

בחירת השירים חשובה להפקת מצגת מעניינת שלא תישכח מיד לאחר הקרנתה, לכן רצוי לא לבחור שירים שכולם בוחרים, אלא להוסיף שירים מקוריים, כל עוד הילדה אוהבת אותם.

סוגי מצגות בת מצווה בפלאשבק הפקות

חברת פלאשבק הפקות מתמחה בהפקות מקוריות ובאיכות גבוהה של כל סוגי המצגות לאירועי ולחגיגות בת מצווה. החברה מציעה בין השאר את סוגי המצגות הבאות :

• מצגת בת מצווה בהפתעה – מצגת בהפתעה נחשבת לרעיון מקורי וייחודי מסוגו, כלת השמחה אינה מודעת להפקת המצגת עבורה, והיא תצפה בה בפעם הראשונה יחד עם שאר האורחים וכל בני המשפחה באירוע עצמו שנערך לכבודה.
• מצגת עם קליפ – הפקה מקורית ואיכותית של מצגת בת מצווה הכוללת קליפ מקורי בסגנון לבחירה, למשל קליפ שלטים בשיתוף הילדה, משפחה, חברים ואפילו ברכות מסלבס.
• מצגת בסגנון חיים שכאלה – מצגת ייחודית ומפתיעה בסגנון סדרת הטלוויזיה חיים שכאלה, המצגת כוללת תיעוד מחייה הקצרים של כלת השמחה עם תמונות, מעברים         מונפשים, כתוביות, מוסיקת רקע וסרטונים.
 

חברת ההפקות המובילה מציעה מבחר סגנונות של מצגות בת מצווה, עם או ללא שילוב ברכות של בני המשפחה והחברים. את המצגת עורכים בסטודיו, בהתאם לסוג  המצגת קובעים יום צילומים באולפן וירטואלי מקצועי, ונעזרים בטכנולוגיות מתקדמות כמו אולפן מסך ירוק (גרין סקרין), עריכת וידאו, גריד תאורה ממוחשב ועוד.
 כל מצגת שונה מקודמתה, צוות חברת ההפקות מגבש יחד עם הילדה והוריה רעיון מרכזי, ולאחר בחירת סוג המצגת והסגנון המועדף, מתחילים באיסוף חומרים, בכתיבת  תסריט, בצילומים ובעריכה. בסוף התהליך שומרים את המצגת על גבי מדיה דיגיטלית כדי לאפשר למשפחה להקרין אותה ביום האירוע על מסכים גדולים להנאת כל     האורחים  והמשתתפים.

 לקריאת מאמרים נוספים בנושא חגיגת אירוע בת ובר מצווה מצווה כנסו: