​טיולי בר מצווה – חוויה משפחתית ומזכרת בלתי נשכחת

מזל טוב – חגגתם בר מצווה לבן, אתם אחרי תקופה ארוכה של הכנות מרגשות ומדהימות, עלייה לתורה בבית הכנסת, מסיבה עליזה עם ברכות ונאום של חתן השמחה, מלווה באטרקציות שמתאימות לילד שלכם, קליפ לאירוע שריגש את כל האורחים, או בוק בר מצווה שהציג את ילדכם במלוא תפארתו – אין ספק שהגיע הזמן קצת להירגע, ולקחת את כל בני המשפחה לטיול מלכד ומלא חוויות לכבוד האירוע שמתרחש פעם בחיים.

טיול בר מצווה עצמאי באירופה

לא מעט משפחות בוחרות לערוך טיולי בר מצווה או בת מצווה עצמאיים בחו"ל. טיול משפחתי באירופה יכול להיות חוויה מדהימה בפני עצמה כי הוא כולל לא רק חוויות וכיף אלא גם חושף את הצעירים לתרבויות שונות, לשפות חדשות, לשינויים האדירים שהזמן גרמן ובאים לביטוי בשכונות ובמבנים העתיקים. הבעיה היא שעבור הילדים הגדולים, לראות מונומנט היסטורי אחד זה כאילו ראו את כולם. לכן, כדאי להוסיף עוד כמה דברים לסיורים כדי שהנסיעה אכן תהפוך לחוויה בלתי נשכחת. לדוגמא, אפשרויות בילוי שמתאימות לילדים בלונדון ובפריז.

בלונדון, רוב הילדים מתרגשים מאוד משלטי הניאון הזוהרים והאורות הנהדרים בכיכר פיקדילי. המוזיאון הימי המלכותי, מוזיאון שרלוק הולמס או מאדם טוסו הם תמיד כיף, שלא לדבר על שיט על נהר התמזה ועליה לגובה באמצעות הגלגל הענק הגבוה באירופה – "העין של לונדון", ממנו נשקפים מראות מרהיבים של העיר.

בפריז, אפשר לצאת לאחד מטיולי האופניים הרבים המוצעים כאן, בעיקר אם אתם משפחה אתלטית במיוחד. תמיד כיף לעלות למרומי מגדל אייפל, להשתגע בפארק אסטריקס, פארק שעשועים שונה לגמרי מדיסנילנד, ואפילו לרדת למנהרות התת קרקעיות ולראות את הקטקומבות המפחידות משהו... גם שיטוט בשוק הפשפשים על הבוקר יכול להיות מגניב למדי והילדים ישמחו למצוא שם מזכרות מקוריות מהטיול החווייתי שלהם.

טיול בר מצווה מאורגן בארצנו הקטנטונת

אלה שמעדיפים טיול בר מצווה שמתמקד באחד מאזורי הארץ, לא צריכים להתאמץ ולארגן את הטיול לבדם. היום, אפשר להשתמש בשירותי תיירות של חברות שמתמקדות בטיולים בארץ ישראל. חברות שקל למצוא ברשת האינטרנט. חפשו חברת תיירות שמעמידה לרשות המטיילים צוות מדריכים בעלי ניסיון ומגוון של טיולים ברחבי הארץ, כגון: טיולים פרטיים, טיולים יומיים, טיולי הרפתקאות, טיולי ג'יפים, טיולים במסוק, סיורים רגליים, וכמובן, טיולי בר מצווה.

חברת תיירות שכזו, תציע לכם חבילת סיור מותאמת לגילאי הילדים שלכם ולתקציב שלכם ותארגן לכם טיול בר מצווה מותאם אישית לפי הרצונות והצרכים שלכם.

החברה תדאג ליצור קשר עם ספקים בתחום שירותי התיירות באזור שבו אתם רוצים לטייל, כך שתוכלו לזכות בטיול מהנה ומאורגן להפליא, בין אם ברמת הגולן בצפון ובין אם בנגב ובאילת בדרום. במהלך הטיול, תוכלו להכיר מקרוב אירועים היסטוריים שהתרחשו באזור, ולראות ממצאים ארכיאולוגים, פלאי טבע ועוד.

היתרונות של טיול בר מצווה פרטי שמאורגן על ידי חברה מנוסה:

  • צוות המדריכים הוא בעל ידע רב בכול מה שקשור לארץ ישראל, והסיור מאורגן למופת ומותאם למשפחה המטיילת.
  • מארגני הסיורים מקדישים אמנם תשומת לב רבה לפרטים אבל מבינים היטב גם את התמונה הגדולה, ובעיקר מקפידים על מגע אישי חם עם בני המשפחה המטיילת.
  • בני המשפחה זוכים לטיול בטוח שכולל מדריכים מורשים על ידי משרד התיירות, ונהגים מנוסים ומבוטחים. המשמעות היא שגם כאשר הטיול מגיע לפינה מרוחקת מאוד בארץ, המטיילים יכולים להרגיש בטוחים ומוגנים.