​רעיונות לשבת חתן בר מצווה

בשנים האחרונות החל טרנד חדש בקרב הישראלים לחגוג שבת חתן בר מצווה במלונות ובבתי הארחה. כך המשפחה יכולה להתכנס לפני טקס העלייה לתורה וליהנות מארוחה חגיגית וממפגש משפחתי משמח ומרגש. בנוסף, ישנה מגמה לערוך את הטקס המרגש בכותל המערבי כאשר בני המשפחה וחבריו של חתן השמחה נוסעים יחד באוטובוס, ובמהלך היום מטיילים באתרים מעניינים. שיא האירוע הוא הטקס בכותל, ולאחריו חוגגים יחד במסעדה ואפשר להמשיך לטייל. אם אתם מחפשים רעיונות לשבת חתן בר מצווה כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה, כך תוכלו גם אתם להפיק אירוע מרגש, מקורי ובלתי נשכח לחתן בר המצווה ולכל האורחים וקרובי המשפחה.

הפקה מקצועית של אירועי בר מצווה

תכנון שבת חתן בר מצווה אינו דבר של מה בכך. יש לתכנן את האירוע לפרטי פרטים, וחשוב לקבל החלטות נכונות כמו היכן לקיים את המסיבה, באיזה בית כנסת הילד יעלה לתורה, כמה משתתפים מזמינים, קייטרינג, צלם מקצועי, מתנות לאורחים ועוד. מומלץ לפנות לחברה מקצועית להפקת אירועים כדי לתכנן שבת חתן בר מצווה, כך ניתן לקבל הסברים, להקשיב לרעיונות רבים ובהתאם למסגרת התקציב לארגן אירוע מושקע ומקורי.

שבת חתן בר מצווה במלון או בית הארחה

כאמור, ניתן לתכנן שבת חתן בר מצווה במלון או בבית הארחה, יש לוודא כי בית הכנסת קרוב למקום כדי לאפשר לאורחים להגיע ברגל בנוחות ובקלות. בני המשפחה וכל המוזמנים מתכנסים במקום בשעות הצהריים, נהנים מארוחת ערב משפחתית עם מנות טעימות, ואחרי הארוחה אפשר לערוך משחקי חברה מיוחדים, להזמין מרצה, ליהנות משירה בציבור וכדומה. 

בוקר למחרת נפגשים בבית הכנסת ולאחר הטקס המרגש אפשר לבלות יחד בבית המלון, לצאת לטיול מאורגן בסביבה וכמובן ליהנות מארוחה משותפת עם מנות טעימות ואיכותיות. לאחר הארוחה או במהלכה אפשר לחלק מתנות לאורחים בבר מצווה כמו מארזי שי מעוצבים עם הקדשה אישית מחתן השמחה, במארז המעוצב ניתן למלא דברי מתיקה.

בר מצווה בירושלים

בשנים האחרונות נערים רבים חוגגים בר מצווה בכותל ונהנים מאירוע מושקע ומרגש במיוחד. בני המשפחה וחברים נוסעים יחד לירושלים ונהנים מסיור מודרך באתרים חשובים, אפשר לעצור לארוחת בוקר קלה באזור לטרון וליהנות מנוף מרהיב. כאשר חתן השמחה מגיע לחנייה ליד הכותל מקבלת את פניו תזמורת עם שופרות וכלי הקשה, ויחד יוצאים לתהלוכה משמחת ומוזיקלית עד לרחבת הכותל. בסיום הטקס המרגש מצטלמים, ומשם ניתן להמשיך לסיור נוסף באתרים חשובים לעם היהודי או לסיים את היום במסעדה טובה. במהלך הארוחה אפשר לחלק מתנות לאורחים בבר מצווה ולהפתיע את המוזמנים עם מזכרת מקורית ומיוחדת.

אגב, אפשר לשכור מספר חדרים במלון או בבית הארחה בירושלים, ובבוקר מגיעים לרחבת הכותל לטקס העלייה לתורה, ולאחר מכן מטיילים בעיר ובסביבה, ונהנים מיום כיף בעיר הבירה, מאוכל טעים ומחוויה בלתי נשכחת לחתן בר המצווה ולכל המשפחה.