איך מכינים מצגת לבר מצווה?

בר המצווה של הילד מתקרבת והגיע הזמן לתכנן את המצגת שתציגו במהלכה, שמספרת את הסיפור שלו ושל המשפחה כולה. איך עושים את זה בזמן הקצר ביותר ובלי לאבד את הידיים והרגליים בדרך? מהם השיטות והטיפים שיהפכו את המצגת שלכם, כמו האירוע עצמו, לאירוע ומצגת ייחודיים ובלתי נשכחים?

בשעה טובה הילד עומד לחגוג בר מצווה וההכנות לאירוע נמצאות בעיצומן. במהלך החגיגה, כאשר האורחים כבר מסביב לשולחנות והאוכל זורם לעברם, הצילומים מהבוק המיוחד שעשיתם לו פרושים ברחבי האולם, ובכל זאת משהו חסר, או כמו שאומרים - זו לא בר מצווה אם אין מצגת ייחודית שתאפשר לאורחים להתפעל מכמה שהילד גדל ולברך אותו כמו שמגיע לו. אז איך עושים את זה נכון? קבלו:

טיול בזמן - בר המצווה זה אירוע מונומנטלי בחייו של כל נער יהודי, ואיזו דרך טובה יותר לחגוג אותו מאשר באמצעות אוסף תמונות שמתעד את תחנות חייו, החל מהילדות בפעוטון, דרך גן החובה ובית הספר היסודי ועד הגיל הנוכחי. מדובר בהזדמנות פז לחגוג את תחנות חייו של חתן בר המצווה, במעין "החיים עד כאן" ניתן לארגו את המצגת באופן כרונולוגי, לפי תקופות בחיים (למשל, אם חתן השמחה גר תקופה מסוימת בחוץ לארץ או נכנס בכל הכוח לאיזשהו ענף ספורט ונחל בו הצלחה גדולה), ציוני דרך שונים במרוצת חייו או על פי גיל כרונולוגי - שקופית שכתוב עליה "גיל 7", מיד לאחריה תמונה מהגיל הזה, וציון האירועים שקרו בגיל הזה בנוסח בסגנון של "בגיל 7 נפלו לי שתי שיני החלב הקדמיות והתקבלתי לנבחרת הכדורסל…".

להקשיב לחתן השמחה ולרצונותיו - אחרי הכול, זו המסיבה שלו. תזרמו איתו ועם איך שהוא רוצה את המצגת שלו, גם אם היא כוללת תמונה שלו בפוטושופ עם הכדורגלן האהוב עליו. נכון, אמנם כריסטיאנו רונאלדו לא התפנה להגיע אל האירוע אבל זה לא אומר שאין אפשרות לכלול תמונה שלו במצגת. המצגת, כשמה כן היא, צריכה להציג את חתן בר המצווה, על תחביביו, רצונותיו וחוויותיו, ולא אף אחד אחר בעולם או באולם.

פסקול המצגת - כולם אוהבים מוזיקה, והמצגת לא תהיה שלמה בלי מוזיקת רקע. ניתן לשלב אותה במצגת בקלות באופן מדויק דרך תוכנת המצגשית שלנו, שמאפשרת לכם להרכיב מצגת לפי רצונכם וטעמכם האישי בכמה לחיצות כפתור פשוטות. רוצים להכניס פסקול מיוחד ומגניב למצגת? אין שום בעיה. תיכנסו לתוכנת המצגשת ופשוט תכניסו את השירים שאתם הכי אוהבים ברגעים המדויקים לכם.

לעשות סדר בבלאגן - בעזרת תוכנת מצגות תוכלו לארגן את כל התמונות במצגת לפי תיקיות ייעודיות, וכך תימנעו ממקרים של אובדן או בלבול. התוכנה מאפשרת לשמור מאות תמונות בתיקיות ייעודיות ולתכנן את המצגת שלכם בראש שקט.

המון קלאס באפס מאמץ - תוכנת "מצגשת" שלנו מציעה מגוון רחב מאוד של תבניות למצגות בר מצווה מושלמות ואיכותיות, וכל זאת באפס מאמץ מצדכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל התוכנה, לבחור תבנית מסוימת שתהיה בסגנון של האירוע אליו אתם שואפים, להכניס את התמונות, קטעי הווידאו ואת הכותרות שתרצו. המערכת תערוך את המצגת באופן מהיר ותוך זמן קצר, בפחות משעה, תקבלו את המצגת אל כתובת המייל או הוואטסאפ שלכם.

איכות זה הכול - אנו מבינים את הצורך שלכם במצגת עם תצורת וידאו איכותית ואמינה, וככל הנראה תעדיפו גם להציג אותה על גבי מסך גדול, ולכן המצגות מבית "מצגשת" מוצגות באיכות המירבית בפורמט FULL HD, שנועדה בלעדית להקרנה על גבי מסכים גדולים באירועים. בנוסף, המצגות שלנו נשלחות אליכם לאישור בפורמט MP4 הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם כיום, כך שתוכלו לצפות בה בכל מכשיר שמאפשר ניגון סרטונים.

אם אירוע בר המצווה של הילד שלכם מתקרב, אנו נשמח לסייע לכם בתכנון ויישום המצגת שתציג אותו באופן הכי טוב, הכי מקצועי והכי ידידותי שיש. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר באמצעות הטלפון או אתר האינטרנט שלנו, ונחזור אליכם בהקדם על מנת לקבוע פגישת ייעוץ.