השכרת מקרן למסיבת בת מצווה

בשנים האחרונות יש טרנד חדש להפקת מסיבות בת מצווה מושקעות ומרהיבות. אם בעבר עיקר הדגש היה על מסיבת בר מצווה הרי כיום מסיבות הבת מצווה אינן מביישות אירועים יוקרתיים למבוגרים, וניכרת השקעה כספית גבוהה מצד ההורים. את המסיבה ניתן לערוך באולם אירועים המתמחה במסיבות בת מצווה, בבית, בגינה או בחיק הטבע.

לבחירת המיקום יש השלכות קריטיות לגבי ארגון המסיבה כיוון שהפקת אירוע בטבע, או מתחת לכיפת השמיים, דורשת השכרת ציוד מתאים ותכנון קפדני לפרטי פרטים. כך לדוגמה יש לשכור ציוד הגברה, גנרטור, תאורה, כסאות ושולחנות, מקרן ומסך כדי להקרין מצגת לבת מצווה, פתרונות הצללה וכו', ויש לדאוג לקייטרינג איכותי, לשתייה, לתפאורה ולהזמין צלם אירועים מקצועי, תקליטן ואטרקציות שונות.

השכרת ציוד לאירועים

כאמור, כדי להפיק מסיבת בת מצווה בחיק הטבע, בחצר או בפארק הסמוך לבית, יש לתכנן את האירוע היטב מספר חודשים מראש. בהתאם לעונה ותנאי השטח, יש לשכור ציוד מתאים לאירוע. כמו כן, חשוב לדעת מראש את המיקום של האירוע כדי להכין רשימה של ציוד הנדרש להפקה מושלמת של המסיבה וכדי להציע לאורחים חוויה נעימה וייחודית. במידה ועורכים את האירוע בקיץ ניתן לשכור אוהל לאירועים עם מזגן או להתקין רשת צל גדולה. יש להחליט על קונספט האירוע ובהתאם לכמות המשתתפים יש לשכור ציוד כמו פינות זולה, שולחנות, מערכת תאורה, רמקולים ומיקסר כדי להשמיע מוסיקה. במידה ומתכננים להציג את המצגת את הקליפ של כלת השמחה יש לדאוג למקרן ומסך. השכרת מקרן מאפשרת לכם לא רק להקרין את המצגת אלא גם ליצור אווירה מיוחדת באירוע ולחבר את המקרן והמסך לציוד ההגברה כדי להקרין קליפים, תמונות מחייה של הנערה, תמונות רקע וכו'.

אטרקציות במסיבה

מעבר לתכנון המסיבה ותיאום בין הספקים השונים חשוב להחליט גם על אטרקציות שונות, בהתאם לקונספט הנבחר. כדאי לשלב את כלת השמחה בתכנון האירוע כדי להקשיב לרחשי ליבה ועל מנת להבין ממנה כיצד היא רואה בדמיונה את המסיבה הנערכת לכבודה. אמנם, ניתן לפנות לחברת הפקות מקצועית ומנוסה על מנת שזו תבחר קונספט ותפיק את האירוע המושלם, אך כדי לחסוך עלויות ניתן להפיק את האירוע לבד. הפקה עצמית של האירוע מחייבת להקפיד על תכנון מקצועי ונכון כדי לא לשכוח דבר.

כדאי להפתיע את האורחים עם הקרנת מצגת לבת מצווה כדי להקרין בפניהם תמונות נבחרות מחייה של כלת השמחה. במצגת ניתן לשלב סרטונים שההורים תיעדו את בתם משלב הינקות, תמונות מטיולים וחוויות משותפות עם ההורים או עם חבריה של הנערה, מכתבים, כתוביות מרגשות וכמובן נהוג לתבל את המצגת עם מוסיקת רקע מתאימה. בנוסף, ניתן להזמין אטרקציות שונות כמו מגנטים לאירועים, בלונים מעוצבים, מתנפחים, קוסם או כל אטרקציה אחרת שתוסיף להצלחת האירוע, ותעניק חוויה מושלמת לבתכם, לכם ולאורחים.

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ההכנות לאירוע בר / בת מצווה

קליפים לבת מצווה - המדריך המלא

רוצים לשמוע על עוד רעיונות? צרו איתנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה בנושא