כניסה מיוחדת לבת מצווה

כמה רעיונות לכניסה מיוחדת לבת מצווה שתהיה בלתי נשכחת

החיפוש אחר הנושא המושלם עבור בת המצווה של בתכם יכול להיות מיגע. לילדה שלכם יש כל כך הרבה תשוקות, תחביבים ולייקים בפייסבוק... קשה אפילו לעקוב אחריהם.

המשמעות של בחירת נושא ספציפי לבת המצווה, היא שכל אספקט של האירוע ישקף את תחומי העניין ואת האישיות של בת המצווה (הכוונה היא גם להזמנות, לקישוט האולם, לקייטרינג, לכניסה המיוחדת ועוד).

אל תשכחו שכל ילדה טיפוסית רוצה לבטא את עצמה במסיבת בת המצווה שלה, רוצה להתבלט ורוצה שכולם ישמחו ויזכרו את האירוע שלה יותר מכל שאר מסיבות בת המצווה ולכן, כניסה מיוחדת לבת מצווה היא חלק מהעניין.

לכן, מומלץ לשוטט קצת באינטרנט. תוכלו למצוא שם מגוון של נושאים ולבחור בנושא שמתאים לכם. המאמץ בסופו של דבר משתלם כי תזכו במסיבה מרשימה שתונצח על ידי מומחה בתחום צילום בת מצווה, שיהפוך את הצילומים לאלבום מרשים עתיר זיכרונות מרגשים.

כשאתם בוחרים בנושא לבת מצווה, ייתכן שהנושא שתבחרו יעזור לכם גם לבחור בסגנון הכניסה המיוחדת של בת המצווה לאולם.

היום, יש לא מעט מועדוני בת מצווה שמאפשרים לבצע כניסות מפתיעות של בת המצווה למקום האירוע, לקול התשואות החמות של קהל האורחים ובני המשפחה הנלהבים. הנה מספר הצעות לנושאים ולכניסות מיוחדות.

הצעות לנושאים לבת מצווה:

  • 1. אווירה שתואמת סרט שובר קופות – הסרטים החמים ביותר של השנה נוטים להפוך לנושאים פופולאריים לאירועי בת מצווה. למשל, הסרט "משחקי הרעב" עם הגיבורה האהובה אוחזת הקשת שכולם אוהבים. גם הסרט "פנטזיה" פופולארי מאוד בקרב נערות צעירות.
  • 2. נושאי אקסטרים – כמו קרקס, מסיבת יער, נושא קסום – מסיבות שמלוות בפעילויות כיפיות שהמוזמנים הצעירים ישמחו לקחת בהן חלק. זכרו ששום דבר לא גרנדיוזי מדי כשמדובר במסיבת בת מצווה.
  • 3. נושא שקשור למיקום מסוים – אם אתם רוצים לגרום לאורחים תחושה שהם הועברו לזמן ולמקום אחר, תוכלו ליצור במסיבה תפאורה ואווירה שמשקפות מקום אחר. מסיבה שכזו היא דרך מצוינת ליצור אירוע ייחודי ויוצא דופן. אם הילדה שלכם רוצה נושא טרופי, קחו את המוזמנים להרפתקה טרופית באמצעות התלבושות, הבידור, התפאורה והכיבוד שיכולים לתת השראה שהם הגיעו למסיבה, למשל, בהונלולו.
  • 4. נושא כפרי – אם הבת שלכם מעדיפה בת מצווה מגניבה עם מראה טבעי, נסו לשלב במסיבה קורטוב של שיק נשי וכפרי. דרך מצוינת היא לקשט את האולם עם נרות, תמונות חקלאיות, וריהוט כפרי.

הצעות לביצוע כניסה מיוחדת לבת מצווה שתשאיר רושם  

נראה שבתחום "כניסה מיוחדת לבת מצווה" אפשר להפוך כל דמיון וחלום למציאות. הנה כמה דוגמאות לכניסות מפתיעות ומרגשות:

  • 1. כניסה בצדפה ענקית מוארת בתאורת לדים שממוקמת על במה קטנה עם גלגלים. כך אפשר יהיה לגלגל את הצדפה והילדה בתוכה אל רחבת בת המצווה. הילדה תגיח מתוך הצדפה לעיני הקהל המופתע.
  • 2. כניסה דרך שדירה של פרחים נפתחים – הפרחים יתחילו להיפתח כשהילדה תיכנס אל רחבת הריקודים. הפרחים הם בגודל ענק והם יפהפיים.
  • 3. כניסת טקס האוסקר – שטיח אדום שעליו פוסעת הנערה בת המצווה ומשיני צידיה עמודים וזיקוקים.

רוצים שנפיק, נארגן ונצלם עבורכם מסיבת בת מצווה בלתי נשכחת? - צרו קשר עוד היום!

למאמרים בנושאים - אטרקציות מיוחדות לאירועים ובוק בת מצווה בתלת מימד כנסו גם:

כניסה מיוחדת לבת מצווה
כניסה מיוחדת לבת מצווה
בוק בת מצווה מרשים
בוק בת מצווה מרשים
כוכבת ליום אחד
כוכבת ליום אחד