הפקת בר/בת מצווה עם נושא

כך תתכננו אירוע ייחודי

שני האלמנטים המשפיעים ביותר, באופן גורף, על אופן תכנון בר/בת מצווה בימינו, הם ההתאמה האישית והטכנולוגיה.

הטרנד של "התאמה אישית", כלומר עריכת אירוע שיש לו נושא מוביל, מעודד גם גמישות וגם כושר המצאה. המשפחות של ימינו חושבות "מחוץ לקופסה", כדי להדגיש את האישיות המיוחדת של הנער או הנערה בעת תכנון אירוע בר/בת המצווה. הורים אלה יתכננו את האירוע בקפדנות כדי לשקף לאורחים את אישיות חתן או כלת השמחה באמצעות המזון שמוגש על גבי מגשי אירוח לאירועים, על ידי צבעים, פעילויות שאהובות עליהם וכמובן על ידי האופנה האחרונה.

תוכן ומשמעות

משפחות רבות שמות דגש על שילוב של משמעותיות נוספות באירוע, שהיא מעבר לחגיגה עצמה ומעבר להכנה של וידיאו או בוק בת מצווה. המשמעותיות באה לביטוי במקרים רבים בבחירה של נושא ספציפי למסיבה שישרה אווירה מיוחדת על האירוע כולו. לדוגמה, אם מדובר בנערה ספורטיבית במיוחד, הנושא ישקף זאת, ואם מדובר בנער שמתעניין בטיולים, נושא האירוע יהיה בהתאם להתעניינות זו. כאמור, הנושא יבוא לביטוי בכל מה שקשור לעיצוב המסיבה החל מההזמנות וכלה בעיצוב האולם, השולחנות, הקייטרינג וכן הלאה.

נושאים לדוגמה

אירוע בנושא ספורט: בין אם הספורט האהוב על הנער הוא כדורגל, כדורסל, או ג'ודו – נושא הספורט הוא דרך מצוינת להפגין את התשוקה שלו לאירועים ספורטיביים. תוכלו לקנות בלונים בצורה של כדורגל ולתלות בכניסה לאולם, תוכלו לבקש מהאורחים לבוא בחולצות בצבע שמאפיין את הקבוצה שהנער אוהד ועוד. במקום לחתום על ספר אורחים אפשר לחתום על כדורסל או כדורגל. אפשר גם לדאוג לאותם מגשי אירוח לאירועים שעליהם יונחו נקניקיות בלחמנייה, כיבוד שנוהגים להגיש במגרשי המשחקים.

אירוע בסגנון מועדון ריקודים לוהט: ילדים רבים בוחרים לעצב את האולם בסגנון מועדון, תוך בחירה בתאורת תקרה מיוחדת, רהיטים נוחים לישיבה, מוסיקה אלקטרונית ומוסיקה פופולארית אחרת. יש שמשלבים תקליטן מקצועי, יחד עם רקדנים ומתופפים, כדי לקבל את פני האורחים על רחבת הריקודים.

אירוע בסגנון העידן הווירטואלי: ההשתתפות של האורחים באירוע באה לביטוי לא רק על רחבת הריקודים. היום, אפשרויות בידור רבות זמינות היום בשוק והן כוללות משחקים וירטואליים ואינטראקטיביים. אפשר לבחור במשחק אינטראקטיבי ולקשור אותו לרכיבי המדיה החברתית, מה שילהיב מאוד את האורחים בבר/בת מצווה, בעיקר את החברים הצעירים.

אירוע באווירה יצירתית: במסגרת פעילות אומנותית לנערים הצעירים במהלך האירוע, אפשר להציע לילדים פינות יצירה שבהן יוכלו לעטר את כיסוי הטלפון הסלולארי שלהם, את האוזניות ועוד.

אירוע באווירה זוהרת: בר/בת מצווה בסגנון זוהר יאפשר לכם להפוך את האולם לחלל זוהר. ניתן לעשות זאת באמצעות תאורת אווירה, אגרטלים זוהרים מוארים באמצעות מנורות LED, ריהוט מואר, בר זוהר ורצפת ריקוד מוארת.

לסיכום, העובדה שמתכננים בר מצווה סביב נושא מסוים, מאפשרת לכם להוסיף מגע אישי לאירוע. כמעט כל דבר יכול להפוך לנושא של המסיבה שלכם, כל שאתם זקוקים לו הם יצירתיות ודמיון. שימוש בערכת נושא יכול להיות דרך נפלאה כדי להחיות את בר המצווה או בת המצווה שלכם מבלי לפגום במשמעות הרוחנית והחווייתית שאמורה להיות במסיבה שכזו.

 

למאמר בנושא - הכנת ציוד תאורה והגברה לאירוע - לחצו כאן 

אהבתם? פרגנו לנו בלייק ושיתוף של המאמר כאן למטה!

להפקת אירוע מושלם ולכל שאלה אתם מוזמנים 
ליצור איתנו קשר!

הפקת אירוע מיוחד
הפקת אירוע מיוחד
צילום בת מצווה בפלאשבק
צילום בת מצווה בפלאשבק
צילום מיוחד לבת מצווה
צילום מיוחד לבת מצווה