קליפים לבר המצווה - כל הסוגים

כל הסוגים והסגנונות לקליפ המושלם

אנחנו מתמחים במגוון סגנונות יחודיים של קליפים לבר מצווה וקליפים לאירועים שונים: חיים שכאלה, אולפן וירטואלי תלת מימדי, קליפ עלילה, קליפ נושא ועוד. כל קליפ או סרט כזה מופק ספציפית בשבילכם, כך שאין אצלנו קליפ שדומה לשני. ההפקות שלנו מרגשות ומיוחדות, ואתם תקבלו תגובות חמות ונלהבות מהאורחים שלכם עוד זמן רב לאחר הקרנת הסרט.

סרט חיים שכאלה באולפן וירטואלי.

הסרט הזה מתאים במיוחד לאירועים אינטימיים ומשפחתיים ומספר לכולם על המשפחה שלכם אתם אלו שמנחים את הסרט מתוך אולפן וירטואלי תלת מימדי, טכנולוגיה מדהימה שיוצרת מסביבכם סביבה תלת מימדית. הסרט משלב עבר,הווה ועתיד, ומכיל קטעי וידאו, ותמונות מכל תקופת החיים של שלכם. את ההנחייה ואת הטקסטים, מה לומר למעשה, אנחנו כותבים ביחד אתכם ולפי אינפורמציה שאנחנו מקבלים ממכם. הסרט מחולק לקטגוריות, שכל קטגוריה היא קטע אחר מהחיים שלכם, לדוגמא: אמא - אתם מספרים לי על אמא, על הדברים המיוחדים ביחסים, למשל "אמא שלי היא החברה הטובה שלי,אני אוהב לשבת איתה ולדבר על כלנושא שבעולם, אבל היא תשגע אותי האם הכנתי את השיעורים וסידרתי את הילקוט" ולאחר קטע ההנחיה, יש מצגת קצרה, עם תמונות ווידאו שקשורים לאמא, שיר שקשור לאמא. כך אפשר ליצור קטגוריות שונות ומגוונות כמו למשל: אחים, סבים סבתות, תחביבים,ימי הולדת,טיולים ועוד. הסרט הוא מרשים, מרגש ויש לצפות לדמעות של אושר בסיום הקרנה הסרט.

סרט טלוויזיה עלילתי

הסרט הזה הוא למעשה סרט טלוויזיה מורכב  להפליא ואין לו גבול באפשרויות ההפקה שלו: כל בני המשפחה, חברים, סבים סבתות, כולם יכולים להשתתף ולגלות את כישרון המשחק שלהם מול המצלמה. לבסוף נולד סרט מדהים ומנצח, שייזכר עוד לדורות רבים.
ניתן להפיק סרט על כל נושא שבעולם:
אתה רוצה לספר כיצד הפכת לכוכב בליגת ה NBA?
אתה רוצה לספר להורים (שהתחפשו לחייזרים ) כיצד ילדות בנות 12 מבלות את זמנם על כדור הארץ? 
שמעתם פעם על "פיית הבת מצוות הקסומה"?
אולי רצית לגלות את משמעות החיים? הכל אפשרי!
אנחנו נכתוב בעזרתכם תסריט, נצלם ונערוך את הכל לסרט עלילתי מיוחד ומנצח! חשוב לציין שכל סרט כזה נכתב ומופק במיוחד בשבילכם , ואין אצלנו סרט עלילתי שדומה לשני.

קליפ ליפסטינג


רציתם פעם לעשות קליפ בסגנון MTV? רציתם להיות כוכבים אבל אתם מתביישים לשיר? קליפ ליפסטינג הוא הפתרון היצירתי בשבילכם!
אנחנו נבחר שיר  קיים ואתם תלמדו טוב את המילים שלו. ביחד נבנה רעיון או סיפור שקשור לשיר, ואז נצלם אתכם באולפן וירטואלי
"שרים" את השיר (למעשה אתם מזיזים את השפתיים בתיאום מושלם עם השיר הקיים ), עם צילומי חוץ, ריקודים, אפקטים משוכללים
וכל מה שיבוא לכם, ואנחנו נערוך את הכל לקליפ קופצני שיגרום לצופים בו לחשוב שאתם כוכבי מוזיקה אמיתיים בלי לדעת שאתם לא ממש שרים את השיר אלא רק "עושים עם השפתיים" ( ומכאן בא השם "ליפסטינג" מהמילה ליפס - שפתיים ).
יש המון שירים ונושאים שאפשר להפיק, לדוגמא: השיר "אשליות" , שבו חתן הבר מצווה מתחפש לקבצן, ואז זוכה בלוטו, ומתחיל לחיות את החיים בדיוק לפי השיר "אשליות", הוא גר בדירת פאר, מטייל בעולם וכולם משרתים אותו. או למשל השיר "עולם שלם בחוץ" שבו כלת הבת מצווה מתחפשת לבובה בחלון הראווה, מתעוררת לחיים ואז יוצאת לעולם ועושה שופינג עם חברות טיולים בים ועוד הרבה כיף. הקליפ הזה הוא מדהים וגורם לצופים בו ליהנות מכל שנייה.

קליפים לבר מצווה באולפן הקלטות.


בקליפ הזה תוכלו להרשים את כולם עם יכולות השירה שלכם (אל דאגה, אנחנו יודעים להוציא ממכם את הכישרון הזה) חלמתם פעם לכתוב שיר? חלמתם פעם להקליט שיר באולפן הפקות מקצועי? רציתם להפיק מהכל קליפ מדהים? עכשיו יש לכם את ההזדמנות הנדירה! אנחנו נשב איתכם, נעזור לכם בכתיבת המילים לפי האינפורמציה שתתנו לנו, נגיע אתכם לאולפן הקלטות, נקליט אתכם שרים, נצלם אתכם ונפיק קליפ מדהים ומרגש. מי שיצפה בקליפ הזה יהיה בטוח שאתם הולכים להוציא את הקליפ הזה לחנויות התקליטים. כל אחד יכול להשתתף בהקלטות ובצילומים, אתם יכולים להיות הזמרים הראשיים, הסבתא יכולה להיות זמרת הליווי, והדוד יכול להיות נגן הגיטרה. ניתן לשלב בקליפ הזה תמונות ילדות וצילומים עדכניים, ולכתוב על כל נושא שבעולם, ולספר על עצמכם באמצעות השיר המיוחד שלכם.

קליפים לבר מצווה לפי נושא.


אוהבים לצלול? ספורט? שוקולד? סוסים? לרקוד? מכוניות קארטינג?  למה שלא תראו את זה לכולם? אנחנו נצלם אתכם עושים את הפעילויות החביבות עליכם, את התחביבים שלכם, ונפיק מהכל קליפ קצבי ומיוחד שעשוי כולו מכל האהבות שלכם. אנחנו נארוז הכל סביב מסגרת שאנחנו נכתוב בשבילכם וכך יהיה לכם קליפ לבר מצווה מעניין ומיוחד.
לדוגמא: ילד שאוהב במיוחד שוקולד, שילבנו אותו בתוך תוכנית בישול, ולקחנו אותו לסדנת שוקולד בתל אביב, ושם צילמנו אותו לומד להכין שוקולד עם מיטב השפים. או ילדה שאוהבת סוסים. צילמנו אותה חולמת בכיתה ( המופרעת שלה ) ומהרהרת בהקיץ ואז דמיונה לוקח אותה לחוות סוסים ושם היא רוכבת. או ילדה שאוהבת מאוד ספורט, צילמנו אותה בטיול מנומנם עם הכלב שלה, כשהיא מתלוננת שהיא משועממת בחייה, הכלב מתחיל לדבר איתה ולהראות לה איזה פעילויות מגוונות היא עושה, אתם תקבעו מה יקרה בקליפ הזה, וביחד איתנו ניצור קליפ מדהים שיספר עליכם ועל התחביבים שלכם לכולם.

קליפ חיים שכאלה.

קליפ מרגש במיוחד, שמספר עליכם, על כל תקופת החיים שלכם, בעזרתם של תמונות וקטעי וידאו. אנחנו משתמשים בהרבה דמיון , יצירתיות, טכנולוגיה עדכנית, בכדי לספר לצופים עליכם. אנחנו ניקח מכם תמונות ילדות, תמונות עדכניות, סרטוני וידאו שצילמתם ונערוך הכל לסרט מרגש ומפתיע. את הסרט אנחנו מחלקים לקטגוריות, וכל קטגוריה מקבלת את התמונות שלה, את הסרטונים שלה ואת השיר שלה.
למשל קטגוריה על אמא, שמורכבת מתמונות ומסרטונים שקשורים אליה בשילוב השיר "אין כמו אמא". כך אפשר ליצור קטגוריות רבות ומגוונות, הורים סבים סבתות, טיולים, ימי הולדת ועוד. הסרט הזה מרגש במיוחד ורבים יזכרו אותו עוד לדורות רבים.

כל קליפ מופק בנפרד ולפי דרישת הלקוח, ולכן אנחנו לא מציגים בגלרית הוידאו שלנו "איזה קליפים אנחנו יודעים להפיק", אלא מציגים את הז'אנרים והסגנונות שאנחנו יודעים להפיק, ואת היכולות שלנו. אנחנו לא מצפים שתראו שם בדיוק קליפ שמדבר בדיוק על הנושא או על התחביבים שאתם אוהבים, כי כל אחד מבחינתנו הוא עולם ומלואו, וכמו שאין אחד שדומה לאדם שני, אין קליפ אחד שדומה לקליפ שני. לכן אנחנו מפיקים לכל אחד את הקליפ במיוחד בשבילו שמתאים לאופיו האמיתי ולא מקובעים במסגרת כלשהיא. עליכם רק לבחור את הסגנון שמתאים לכם ואנחנו נכתוב במיוחד בשבילכם את התוכן שלו, כמו שחייט תופר חליפה לפי הזמנה מיוחדת.

אהבתם? מעוניינים בקליפ בר מצווה מטריף? צרו קשר!

למאמרים בנושא בוק בר מצווה בתלת מימד ורעיונות לקליפ בר מצווה כנסו:

פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף של המאמר כאן למטה!

קליפ בר מצווה
קליפ בר מצווה
צילום קליפ בר מצווה מדליק
צילום קליפ בר מצווה מדליק