סוגים שונים של קליפים לבת מצווה

על איזה סוג של קליפ אתם רוצים ללכת?

חברת פלאשבק הפקות מתמחה בהפקת קליפים לבת מצווה במגוון סגנונות קולנועיים. אנו  מפיקים סרטים מרגשים, מדהימים ובעיקר מקוריים! יש לנו מספר רחב של סוגי קליפים, ואנחנו בטוחים שתוכלו למצוא אצלנו את הסרט שתמיד חלמתם עליו.

קליפים לבת מצווה - חיים שכאלה באולפן ווירוטאלי. 

בסרט הזה כלת בת המצווה מצולמת,מדברת ומנחה את הקליפ של עצמה, מציגה את בני המשפחה בתוך אולפן וירטואלי תלת מימדי, בשילוב תמונות וקטעי וידאו ביתיים. הקליפ בנוי ממספר מנושאים שונים( אמא, אבא, תחביבים וכו' ), כלת בת המצווה מספרת בכמה מילים על כל נושא ונושא. את המלל – התסריט אנחנו כותבים אתכם לפי אינפורמציה שאתם תספרו לנו.

יש לנו מספר סוגי קליפים באולפן ווירוטאלי :

קליפ חיים שכאלה במבט לאחור :
כלת בת המצווה מחופשת לזקנה בת 90 והיא מספרת על החיים שלה לאחור.

קליפ חיים שכאלה באולפן חדשות :
כלת בת המצווה היא מגישת חדשות מקצועית ומוציאה את השידור לכתבות שטח, שכל כתבה הוא נושא אחר בחייה.

קליפ חיים שכאלה - עליסה בארץ הפלאות: 
כלת בת המצווה משחקת את עליסה בארץ הפלאות, רודפת אחרי הכובען המטורף ונופלת לתוך בור שמוביל אותה לארץ הפלאות: 

קליפ בת מצווה –  סרט טלויזיה עלילתי : 


תמיד חלמתם לשחק בסרט אמיתי ? עכשיו אתם יכולים אנחנו נכתוב תסריט במיוחד בשבילכם, נגיע אליכם, נצלם ונביים אתכם במקצועיות בדיוק כמו בסרטי טלוויזיה אמיתיים. תוכלו להפיק סרט מצחיק, סרט עלילתי, סרט מרגש, פארודיה על תוכניות טלוויזיה ועוד. סרט כזה, אף אחד עוד לא ראה, כי הסרט נכתב במיוחד בשבילכם.

קליפים לבת מצווה – לשיר כמו סופרסטאר.

הקליפ שיפתיע את האורחים שלכם בעיקר אתכם.
הילדה שלכם מסוגלת להיות כוכבת אמיתית, בדיוק כמו בטלוויזיה, עם הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי וצילום וידאו קליפ שיר לבת מצווה בדיוק כמו בהוליווד! אנחנו נבחר ביחד אתכם שיר שאתם אוהבים, נשנה לו את המילים ( או נשאיר את המילים המקוריות ), נגיע לאולפן ההקלטות המקצועי, נדריך את כלת בת המצווה בסבלנות ובמקצועיות ואז היא תשיר את השיר לתוך מערכת הקלטות משוכללת ואנחנו נערוך את השיר לסינגל מדהים ואיכותי. לאחר ההקלטה המוצלחת: אקשן! אנחנו מצלמים. אנחנו נצלם את כלת בת המצווה שרה בטבע על גבי נופים מדהימים וגם באולפן ווירוטאלי ממוחשב תלת מימדי. התוצאה היא יותר ממדהימה, הווידאו קליפ שמתקבל עומד בסטנדרטים של הפקות טלוויזיה יוקרתיות בינלאומיות.

קליפים לבת מצווה - קליפ ריקוד לבת מצווה.

אנחנו בפלאשבק הפקות יצרנו קליפ מדהים לבנות הכישרוניות שאוהבות לרקוד. אנחנו נבנה עלילה קצרה שתחבר לקטע ריקוד מדהים בביצוע כלת הבת מצווה. אפשר לשלב חברות טובות או להיות הכוכבת הגדולה של הסרט. אנחנו מצלמים את הריקוד בטבע, בנופים מדהימים או באולפן ווירוטאלי.

קליפים לבת מצווה- המצגת שתשדרג לכם את האירוע. 

בנוסף להפקות קליפים לבת מצווה, אנחנו מפיקים גם מצגות תפאורה מרשימות. המצגת היא למעשה תפאורה לכל דבר ומשלימה את העיצוב של האולם. דמיינו לעצמכם את התמונות שלכם מופיעות בין עצים פורחים, בתוך נהר כחול או תלויות במוזיאון רחב ויוקרתי. המצגת שלנו מוקרנת לכל אורך האירוע על גבי המסכים של האולם, ומשלבת תמונות מהבוק או תמונות ילדות ישנות של המשפחה וכלת בת המצווה.

קליפים לבת מצווה – קליפ דוגמנות מתוך צילומי הבוק.


אנחנו מפיקים בוק לבת מצווה, באיכות וברמה המתקדמת ביותר בארץ, אצלנו צילום של בוק לבת מצווה לוקח לפחות 4 שעות מלאות של חוויה, ומתבצע בטבע בנופים פראיים ומיוחדים: בבתים עתיקים, בנהר זורם ורחב ידיים, ביער ירוק וקסום, על חוף ים סלעי ומיוחד, ובגבעות כורכר מרשימות. תוך כדי צילומי הבוק, אנחנו מצלמים גם קטעי וידאו באיכות HD, מכל היום החוויתי והמיוחד. מכל פוזה, מכל סט של בגדים, מכל חיוך, יש גם קטע וידאו שמנציח את הרגע. אנחנו מפיקים קליפ מדהים, שמשלב 30 תמונות ילדות ואת כל קטעי הווידיאו שצילמנו. הקליפ הוא קצבי, מרשים ומיוחד, ומתאים לכל ילדה שרוצה להרגיש דוגמנית ליום אחד.

קליפים לבת מצווה – אז מה הסרט שלכם?

חברת פלאשבק הפקות מפיקה כבר למעלה מ – 15 שנים קליפים לבת מצווה. אנחנו תמיד פתוחים לרעיונות חדשים ומקוריים.
נשמח מאוד לשמוע אתכם ולהפיק את הקליפ שתמיד חלמתם עליו.
אז.. למה אתם מחכים? צרו קשר איתנו עוד היום, בכדי שנוכל להפיק גם לכם , קליפ לבת מצווה מנצח! 

אהבתם? פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק או בשיתוף של המאמר כאן למטה!


הפקת קליפ בת מצווה
הפקת קליפ בת מצווה
קליפ בת מצווה - ארץ נהדרת