הכל על הפקת אירועים

איך להפיק את האירוע המושלם

 הפקת אירועים זה כיף לא נורמאלי. אפשר לגעת בכל כך הרבה תחומים ואנחנו יכולים להגשים את השאיפות של אנשים הקרובים לנו או של זרים מוחלטים. כן – מעורב בעניין גם הרבה כסף ובתחום של הפקת אירועים אנחנו יכולים לצאת רק מורווחים. התחרות הקשה מחייבת אותנו להציע שירותים ייחודיים אשר יבדילו אותנו מן האחרים – כדאי לנו למצוא את היתרונות שלנו ולתת עליהם את הדגש.

הפקת אירועים יכול להיות תחום מלהיב מאוד, אבל מדובר גם במקצוע הדורש מאיתנו רבות. בתור אחראים על הפקות אירועים רבות , אנו נדרשים להיות במגע יומיומי בשעות משתנות (בכל שעות היממה, ואפילו בסופ"ש) עם הלקוחות שלנו ועם בעלי המקצוע שמולם אנחנו עובדים. הפקת אירועים מחייבת לפרקים שינויים של הרגע האחרון ואנחנו צריכים להיות כל הזמן קשובים ודרוכים לכל מה שלא יבוא עלינו.

הפקת אירועים – איפה מתחילים?

לאחר שעברנו קורס הפקת אירועים אשר הסמיך אותנו בצורה מיטבית בתחום, אנחנו יכולים לצאת אל העולם ולהתחיל להתנסות וליהנות. אבל איך מתחילים? הדרך הטובה ביותר היא להצטרף אל חברה מקצועית המספקת שירותי הפקת אירועים. בחברות אלו נצבור ניסיון בתחום וככה נוכל גם לפתח קשרים עם אנשים אחרים העובדים בעולם של הפקת אירועים.

כדי לבנות לעצמנו שם בתור מקצועני הפקת אירועים כדאי לנו להתחיל בפרסום עצמי באינטרנט. האינטרנט הוא כלי נהדר שאפשר לגעת באמצעותו בכמות אנשים שכרטיסי ביקור בחיים לא יגיעו אליו. עם זאת, אל תשכחו להנפיק כרטיסי ביקור – ולחלק אותו לאנשי מפתח בכל אירוע אותו אנחנו מפיקים. אנשים צריכים להכיר את השם שלנו ולדעת שאנחנו אחראיים על כל הטוב שהם עדים לו.

הפקת אירועים ייחודיים

הדרך הטובה ביותר לבנות לעצמנו שם בתור מקצועני הפקת אירועים היא לעשות לעצמנו סימן היכר. אין המדובר כאן רק בעיצוב מוצלח של לוגו לחברה שלנו (על אף שגם זה חשוב) – אלא באפיון של האירועים שלנו, שאנשים יידעו שכאשר הם מזמינים שירותי הפקת אירועים שאנחנו אחראיים עליהם, הם מקבלים משהו מיוחד.

ישנם מפיקי אירועים אשר יחברו לאמנים מסוימים ואיתם הם יעשו עסקים באופן קבוע, כדי לשמור על צביון מסוים להפקות שלהם. הפקת אירועים שיש בהם ייחוד תמיד יתפסו את העין, אבל צריך גם להראות יכולת לגמישות רעיונית ולהיות מסוגלים לעבוד עם בעלי מקצוע מגוונים ככל הניתן. ובכל זאת, כדאי שגם יהיו לנו גבולות: אדם שמוכן להתפשר על כל דבר לא יתקדם מעבר לגבול מסוים.

הפקת אירועים רווחיים

איננו צריכים רק לשבת בחיבוק ידיים ולחכות שאנשים ייצרו איתנו קשר בשביל שירותי הפקת אירועים. כדי לבנות לעצמנו שם, כדאי שאנחנו ניזום פניות בעצמנו. כדי שהעניין יהיה משתלם, כדאי ליזום הופעות, אירועי רחוב או מיצגים אשר נוכל להפיק מהם רווח. הפקת אירועים, בסופו של דבר, קשורה גם במציאת ספונסרים או מציאת דרכים לעשיית רווח.

כאשר אנשים פונים אלינו בשביל הפקת אירועים, כדאי שיהיה לנו רקורד מכובד של אירועים מאחורינו. רק ככה נזכה בכבוד שלהם וכן בחופש להפיק את האירועים כראות עינינו. אם אנחנו לא בנינו לעצמנו שם טוב מספיק בתור מקצועני הפקת אירועים הם עלולים לזלזל בנו ולנסות להשתלט לנו על האירוע. הדבר יעשה רע גם לנו ולעסקים עתידיים, אבל גם להם ולאירוע עצמו.

אם אתם מעוניינים בהפקת אירוע מקצועית צרו קשר!

למאמרים בנושא בחירת צוות צילום והפקת סרטים לאירועים כנסו:

פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף של המאמר כאן למטה!