שירים לבר מצווה – דרך מדהימה לשדרג את אירוע הבר מצווה שלכם

בואו להכיר מקרוב את ההפקה שתהפוך את אירוע הבר מצווה שלכם להצלחה!

תמיד חלמתם על מסיבת בר מצווה מושלמת, עם האולם המושלם, האוכל המושקע והאווירה שלא תשכחו לעולם. בכדי להגיע למקסימום חוויה באירוע עצמו, מומלץ להפיק שיר בר מצווה מושקע ומיוחד שישדרג
את האירוע שלכם לחוויה מדהימה שלא תשכח. בכדי להפיק שירים לבר מצווה מקצועיים, יש לדעת מספר דברים חשובים שיאפשרו לכם להגיע לטופ ולאורחים שלכם להחמיא בלי סוף.

 

שיר לבר מצווה – מה זה בעצם אומר?


שירים לבר מצווה הם למעשה קליפים שמוקרנים באירוע עצמו. השיר מתבצע באולפן הקלטות מקצועי שזמרים מן השורה מקליטים בו. השיר יכול להיות קצבי, שקט, מצחיק או מרגש את השיר מציגים תוך כדי האירוע, והוא למעשה מחבר בין חגיגת בר המצווה לבין חתן בר המצווה עצמו יש המון סוגים של שירי בר מצווה, סוגי הפקות שונות, סגנונות, צילומים ועוד המון הפתעות.

איזה סוגים של שירים לבר מצווה אפשר להפיק?


האפשרות הראשונה היא שיר באולפן הקלטות בהפתעה לחתן הבר מצווה: המשפחה הגרעינית מתאגדת ובוחרת שיר, מגיעה לאולפן ההקלטות ומקליטה שיר ללא ידיעת חתן הבר מצווה. הקליפ מוקרן כהפתעה באירוע וחתן הבר מצווה מאוד מתרגש לקבל מתנה כזאת באירוע. אפשרות אחרת היא שכל המשפחה משתתפת, כולל הסבים והסבתות דודים ובני דודים. ניתן להקליט באולפן עד 30 אנשים! אפשרות נוספת היא סרט עלילתי בשילוב השיר שהוקלט באולפן ההקלטות. אנחנו משלבים תסריט מקורי ומרענן לפי מילות השיר. לקליפ כזה נדרש יום צילום שלם כמעט להגיע לרמה הגבוהה שלו.

ומה עם הצילום?

שיר בר מצווה אמנם מוקלט באולפן הקלטות מקצועי, אבל בכדי להקרין את השיר באירוע צריך גם לצלם את השיר עצמו. אנחנו מגיעים עם מצלמות מקצועיות באיכות קולנועית ומצלמים בתוך אולפן ההקלטות. בד"כ אנחנו מצלמים כל משתתף בנפרד וגם את כל המשתתפים שרים ביחד.
שירים לבר מצווה יכולים להיות הפקת קולנוע אמיתית ולשלב המון דמיון, יצירתיות ואפקטים.
אפשר לצלם גם צילומי חוץ של המשפחה ואפשר אפילו לכתוב תסריט לפי כל שורה ושורה מהשיר כאילו אתם שחקנים מתוך סרט קולנוע אמיתי! 

כיצד בוחרים שיר לבר מצווה ומי כותב את המילים לשיר?


רצוי דבר ראשון לדעת מי הקהל שעומד לצפות בסרט, לאיזו מוזיקה הוא מתחבר? למוזיקת דאנס? היפ-הופ? מזרחית? רוק? רצוי להתאים את סגנון השיר לסגנון הקהל אשר צופה בקליפ. שירי בר מצווה יכולים להיות מאוד מיוחדים הסגנון שלהם ולא מוגבלים מבחינת דמיון ומעוף.כתיבת המילים בהפקת שירי בר מצווה יכולה להיעשות ע"י צוות הצילום או ע"י כותב מוכשר מתוך המשפחה. מאחורינו מאוד טקסטים שכבר כתבנו להפקות והמון הצלחה ומחמאות. את המילים לשיר אנחנו כותבים לפי אינפורמציה מיוחדת שהמשפחה נותנת לנו על חתן הבר מצווה, האהבות שלו, השאיפות שלו בחיים, החלומות שלו ועוד.

אילו אפקטים ודברים מיוחדים אפשר לשלב בהפקת שיר לבר מצווה מקצועי?


בתוך הסרט אפשר לשלב מצגות תלת מימד ואפקטים מיוחדים שעוד לא ראיתם בשום מקום אחר.אפשר לשלב גם תמונות ילדות מהעבר של חתן הבר מצווה, תמונות של האחים או האחיות שלו, המשפחה הגרעינית והמשפחה המורחבת. אנחנו משלבים המון דמיון ויצירתיות בסרט, מטמיעים אווירה שמחה, חגיגית ומרגשת בהפקה וגורמים לקהל לרצות לראות שוב את הקליפ לאחר סיום ההקרנה.
אתם מוזמנים להיכנס לערוץ היוטיוב שלנו שירים לבר מצווה בכדי לראות דוגמאות נבחרות,או לצפות בדוגמאות שלנו ולהתחיל עכשיו לשדרג את האירוע שלכם למשהו מושלם שלא יישכח עוד להרבה זמן. צרו איתנו קשר עכשיו.

 

שירים לבר מצווה - הדרך המושלמת להקלטת שיר לאירוע שלכם - bar mitzvha songs
קליפ בר מצווה כדורגל- שיר לבר מצווה - גולסטאר
שירים לבר מצווה - הפתעה מטריפה של כל המשפחה באולפן הקלטות מקצועי!