מה ללבוש לבוק בת מצווה

אירוע בת מצווה נחשב לאחד הרגעים הכי מרגשים בחייה של כל נערה מתבגרת. כדי להעצים את החוויה, ולהשאיר מזכרת מהממת לשנים ארוכות, נהוג להפיק בוק מיוחד לכלת השמחה לפני האירוע, אך אפשר גם אחריו. את הצילומים עורכים כאלבום תמונות מרהיב וניתן להשתמש בצילומים המרגשים והמקוריים ביותר לצורך הפקת מצגת מהממת לאירוע, להזמנות ואפשר גם להקין את התמונות על מסכי ענק בחגיגה עצמה.
צילומי הבוק בסטודיו הם חווייתיים לילדה ולבני המשפחה, זהו יום שמוקדש לכלת השמחה ולחלומות שלה, היא מתלבשת בחגיגיות, מצטלמת עם בגדים ואביזרים שונים, זוכה לאיפור מקצועי ולסיוע מסטייליסטית מנוסה, וכמובן היא ניצבת במרכז תשומת הלב.

סגנונות צילום שונים לבוק

הפקת הבוק לילדה העומדת לחגוג בת מצווה יכולה להיות בהתאמה מושלמת לאופייה הייחודי של הילדה, והסגנונות הם רבים - בוק בסגנון כפרי, בסגנון של פיות, בוק עירוני שובב, בטבע, בחוות סוסים ועוד. כל סגנון יקבע את האווירה שהבוק יפגין, את הלוקיישן (המיקום) המיוחד לצילומים ואת הבגדים והאקססוריז.  
מומלץ לעיין בפרויקטים קודמים של חברת ההפקות כדי לשאוב רעיונות ועל מנת לגבש רעיון מרכזי לבוק של הילדה.

איזה בגדים להביא לצילומים מהבית

חלק מהפקות הבוק מבקשים ממך להביא את הבגדים מהבית, כדי שתרגישי בנוח ביום הצילומים. במקרה כזה כדאי לבחור לפחות ארבע מערכות בגדים שונות, ואם את מתלבטת לגבי בגד מסוים - הביאי גם אותו. עדיף להביא מגוון רחב של בגדים בסגנונות שונים, כדי ליהנות מאפשרות לשלב בין בגדים שונים. אל תשכחי להביא גם נעליים מתאימות (וגם גרביים), לפחות שני זוגות שונים.

בוק עם בגדים שמביאים מהסטודיו

רוב חברות ההפקה יציעו להביא את הבגדים והאקססוריז מהסטודיו שלהם. במקרה כזה כל מה שאת צריכה להביא הוא כמה גופיות וחולצות בצבעים שונים, נעליים וגרביים. הסטודיו מספק שמלות, חצאיות מיוחדות, סטים שיקיים של בגדים, זרים לשיער, תכשיטים ועוד. צוות ההפקה דואג להתעדכן באופנות האחרונות, ולהביא את הבגדים הכי טרנדיים שיש עכשיו בשוק.
עם זאת, בוק בת מצווה נועד לשקף את יופייה וטעמה האישי של הילדה, לכן כדאי תמיד להביא בגדים שאוהבים מהבית, בהתאם לקונספט הצילומים וללוקיישן.
בחירת הבגדים בהתאמה ללוקיישן הצילומים
אחת ההחלטות החשובות ביום זה, הן לבחור את האופי והלוקיישן של הצילומים. החלטה זו משפיעה על אופי הבגדים שתלבשי ביום מיוחד זה:
• בוק בטבע - כאן אפשר לבחור בין מספר לוקיישנים עם נופים מהממים ואווירה טבעית. לבוק זה יתאימו שמלות עדינות בלבן או בצבעים שונים, זרי פרחים ועוד.
• בוק פיות קסום - כאן מוסיפים לצילומי הטבע גם הגשמת חלום להיות פיה מושלמת. צוות הסטודיו ידאג להביא שמלות וחצאיות מתנפנפות, זרי פרחים ולהוסיף בפוטושופ כנפיים, נצנצים ועוד קסמים שונים.
• בוק עירוני (אורבני) - לסגנון השיקי והקופצני הזה כדאי להתלבש במכנסי ג'ינס וג'קט טרנדיים, סרבל, חולצה קצרה לבנה או צבעונית ונעלי ספורט.