איך לבחור אולם או גן אירועים

כל מה שצריך לדעת לפני שסוגרים מקום לאירוע

אחד הדברים החשובים ביותר בעת תכנון אירוע או מסיבה, הוא בחירת המקום המתאים ביותר לקיום האירוע. יש הרבה דברים שצריך לבחון כאשר מתכננים אירוע מסוים כמו בת מצווה או ברית מילה, וחשוב לבחור את המקום המתאים ביותר לצרכים שלכם. יש מספר אלמנטים בסיסיים שכדאי לקחת בחשבון כדי לוודא שאתם בוחרים את המקום המתאים ביותר לאירוע שאתם מתכננים.

    מהי התפוסה המקסימאלית של המקום?

כאשר עומדים לבחור אולם אירועים, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק הוא כמה אנשים יכול האולם להכיל. זה יהיה מאוד לא נוח אם תזמינו מספר אנשים גדול למקום שהוא קטן וצפוף מדי, ואנשים לא יוכלו לנוע בו באופן נוח ונעים.

אם מדובר בבת או בבר מצווה למשל, חשוב לקחת בחשבון אם ניתן להציב במקום מספר דוכנים כדי לשעשע את הילדים. כמו כן כדאי גם לבדוק שאפשר להקרין באולם קליפ בת מצווה (או קליפ בר מצווה), ושהקהל יכול לראות בנוחיות את הסרטון המוצג, מכל פינות האולם.

    לבחון ולהשוות בין אולם אירועים אחד למשנהו

אל תתעצלו ואל תוותרו על השוואה בין אולמות . תוכלו להשתמש באתרי האינטרנט כדי לחפש את המקומות המתאימים לכם ביותר. בחרו בכמה אולמות או גני אירועים, והתעמקו בעיקר בהם: השוו בין גודל האולמות, אפשרויות הקייטרינג במקום, עיצוב האולמות וכן הלאה. לאחר שתצמצמו את מספר האפשרויות לשניים שלושה אולמות, זה הזמן לגשת לראות במו עיניכם כיצד המקום נראה במציאות. בנוסף, אפשר להיעזר בניסיונם של חברים או בני משפחה שערכו אירוע דומה לשלכם ולשאול אותם אם היו מרוצים מאולם האירועים בו בחרו.

    האם המקום נגיש?

מידת הנגישות לכל אולם אירועים שבו תבחרו, גם היא חשובה מאוד להצלחת האירוע, כמעט כמו שהסרטון (קליפ בת מצווה או קליפ בר מצווה) שיוקרן בעת האירוע חשוב להרמת מצב הרוח הטוב של האורחים.

אף אחד לא רוצה לבחור במקום שמסובך מדי להגיע אליו, שאין סביבו מספיק מקום חניה בהתאם למספר המוזמנים. אף אחד גם לא רוצה לבחור במקום שבו האורחים יגלו בסוף האירוע שהדרך חסומה, ושכמעט ואי אפשר לצאת מהמקום בשלום ובנוחיות.

התסכול שייגרם למשתתפים באירוע שכזה יכול להרוס את כל החוויה הנעימה שחוו בזמן שהשתתפו בשמחה שלכם.

    אילו שירותים נוספים זמינים באותו אולם אירועים?

לסוגים שונים של אירועים יש צרכים שונים שצריך לארגן ולהוציא לפועל באופן מושלם. בכל אירוע יש לדאוג למספר פרטים לא קטן. כדי להקל עליכם בדקו מראש, אולי האולם כבר דאג לפרטים אלה? למשל, אולם אירועים שכולל ציוד טכני יאפשר הקרנת קליפ בת מצווה או להפעיל בקלות מערכת הגברה ותאורה. כשפרטים אלה מטופלים, זה יוריד מכם את הצורך לארגן ציוד זה באופן עצמאי. גם אם אולם אירועים מפעיל קייטרינג משל עצמו, זה יוכל לחסוך מכם את החיפוש אחר שירותי קייטרינג אחרים.

    הפעלת אולם האירועים

כשאתם מבקרים באולמות וגני אירועים שונים, עשו זאת בעת שנערכים בהם אירועים. נסו לבחון את עבודת הצוות ואת תפקודם של המלצרים. זו הזדמנות לבחון אם המוסיקה נשמעת היטב, ואם יש מקום להקרנה של קליפ בר מצווה שהכנתם. בדקו אם האולם והשולחנות מעוצבים ברמה שמתאימה לכם ובנוסף, אם מדובר באירוע בר או בת מצווה, כדאי לוודא שלאולם ולקייטרינג יש תעודת כשרות.

למאמרים בנושא - צילום אירועים ו - מצגות לבר מצווה כנסו:

המאמר עזר לכם? נשמח אם תשתפו ותפרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק שלנו כאן למטה! 

לכל שאלה או בקשה אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר!

צילום בת מצווה
צילום בת מצווה
איך לבחור גן או אולם אירועים
איך לבחור גן או אולם אירועים