10 דברים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח

הדברים הקטנים שעושים אירועים גדולים

יש הורים שפשוט נהנים לתכנן את מסיבת יום ההולדת או בת/בר המצווה של הילד שלהם. אחרים מרגישים שזו מטלה כבדה ומלחיצה. בין אם אתם בוחרים לערוך אירוע יקר וגדול, או מעדיפים מפגש צנוע עם בני המשפחה והחברים הקרובים, חשוב לתכנן אירוע שיתאים לגיל ולטמפרמנט של חתן או כלת השמחה. אירוע שלוקח בחשבון גם את סגנון המשפחה וגם את התקציב שלה.

חשוב לקחת בחשבון את אישיות חתן/כלת האירוע, ואת ההעדפות שלהם ולתכנן אירוע שבו יוכלו להרגיש בנוח, להיות הם עצמם ולשמוח. למשל, אין ספק שהיום אף בת לא תסכים לוותר על בוק בת מצווה, אבל אולי לא תרגיש בנוח עם איזו הפקה גרנדיוזית שבה היא נבוכה כשכול הזרקורים מופנים אליה.

תכנון מתחשב יעניק הזדמנות משמעותית גם למארחים וגם לאורחים לשמוח ולחגוג. הנה כמה טיפים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

תכנון האירוע יחד עם חתן או כלת השמחה

כדי שהאירוע יהיה בלתי נשכח ומשמעותי לא רק לאורחים, אלא גם לחתן או כלת השמחה עצמם, חשוב מאוד לשתף אותם בכל שלבי התכנון.

  • -לערב את חתן או כלת השמחה בתכנון המסיבה. תלוי בגיל הילדים. למשל, פעוטות יכולים לבחור את טעם העוגה שהם מעדיפים, ואולי גם את צבעי הקישוט כמו סגול או ורוד...
  • -לבחור את מקום האירוע עם הילד. גם אם מדובר בילד בגיל הרך או בגיל בר המצווה, דברו איתו על נושא המסיבה, את מי להזמין, ואיפה הם מעדיפים לערוך את האירוע. למשל, אפשר לתת לילד הרך לבחור בין גן שעשועים לחוף הים, או בין גן אירועים לאולם סגור למסיבת בת מצווה.
  • -תכנון נושא האירוע והכיבוד. תוכלו לתכנן עם הילד את נושא קישוט מקום האירוע. תכננו איתו גם את האוכל, העוגות והמשקאות שיוגשו באירוע. אם אתם מכינים לבד את עוגת המסיבה, זו הזדמנות מצוינת לשתף את הילד בהכנת העוגה.
  • -ליצור הזמנה דיגיטלית לאירוע יחד עם הילד. אם יש לכם זמן הכינו את ההזמנות עם הילד ושלחו מתנות אישיות וייחודיות למוזמנים. למשל, ילדים קטנים יכולים לצבוע או לצייר הזמנות, והגדולים יותר יכולים ליצור הזמנות במחשב. היום גם אפשר להפיק צילומים תלת ממדיים וליצור הזמנה מדהימה שבה התמונה ממש קופצת לנגד עיניכם מתוך ההזמנה.
  • -להתייעץ עם הילד באשר לאותן מתנות לאירועים שנוהגים להביא, ומה הוא מעדיף לקבל. כך, כשישאלו אתכם מה הילד רוצה לקבל כמתנה, כבר תהיה לכם תשובה מוכנה.

רעיונות לפעילויות מהנות במהלך האירוע

  • -רוב הפעוטות נהנים מפעילויות פשוטות כמו משחק בכדורים, משחקי מים, בועות סבון, בצק צבעוני עם מגוון רחב של אביזרים לחיתוך עוגיות ועוד.
  • -ילדים בגיל הרך נהנים גם מתנועה ומפעילויות בתחום האומנות. למשל, ציור קיר, ריקוד וקפיאה כשהמוסיקה פוסקת, או פרויקט בישול. אפשר לשקול גם פעילויות במיני גולף או בבאולינג.
  • -מומלץ לרכוש למסיבה כובעים, משרוקיות ואביזרים מנצנצים שעוזרים להגביר את השמחה וההילולה במסיבה.
  • -הכנת קליפ לקראת המסיבה שיוקרן במהלך האירוע. קליפים אלה יכולים להיות צילומים משפחתיים מהעבר ועד היום, או קליפ שהוכן במיוחד לצורך האירוע. כמו בוק בת מצווה גם קליפ לבת מצווה יכול להציג את חתן או כלת השמחה במלוא הדרם. קליפ מקצועי מצולם וערוך על ידי מומחה גורם להנאה רבה לאורחי האירוע.
  • -צילומי מגנטים במסיבה. אין ספק שכל אורח שיצא מהמסיבה עם צילום מגנטי שצולם במהלך האירוע, יזכור את האירוע שלכם לאורך זמן רב, במיוחד בכל פעם שייגש לפתוח את דלת המקרר... כלומר, המוזמנים יגיעו למסיבה עם כל מיני מתנות לאירועים שנהוג להביא למסיבות שכאלה, אבל יחזרו הביתה עם מתנה שגם הם קיבלו באירוע עצמו.

למאמרים בנושא - מצגות לבר מצווה ואיך לבחור אולם או גן אירועים כנסו:

אהבתם? נשמח אם תפרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק כאן למטה ובשיתוף של המאמר!

לכל שאלה או בקשה - צרו איתנו קשר!

אירוע בלתי נשכח
אירוע בלתי נשכח
צילום בוק בת מצווה
צילום בוק בת מצווה
הזמנות מיוחדות לאירוע
הזמנות מיוחדות לאירוע