המחאה החברתית בתלת מימד

כנסו וצפו במחאה בצורה קצת שונה

צילום בתלת מימד–המחאה החברתית.
בימים אלו חל שינוי עמוק במדינת ישראל, המחאה החברתית או כפי שהיא קרויה, מחאת האוהלים. כאמן צילום בתלת מימד, החלטתי להירתם למחאה ולתעד אותה מזווית קצת שונה: צילום בתלת מימד בטכנולוגיה חדשנית, שתתעד את העומק, העוצמה והגודל של המחאה המופלאה הזאת למען הדורות הבאים.

מחאת האוהלים – אז למה בתלת מימד?

המחאה החברתית היא המחאה הגדולה ביותר שהתקיימה בישראל מאז תקומתה. אוהלים על גבי אוהלים נפרשו במקומות רבים בארץ, מאוכלסים בצעירים שמבקשים עתיד טוב יותר. בכדי להבין ולתעד את הגודל ואת העוצמה, נדרש צילום מעט שונה מהמקובל כיום. רק בצילום תלת מימדי אפשר לתפוס את גודל השדרה ברוטשילד למשל, את העומק והמרחב שבהם מוקמים האוהלים בזה אחר זה. רק כשצופים בטכנולוגית צילום בתלת מימד, רק אז אפשר להבין באמת את העוצמה של המחאה הזאת. הטכנולוגיה תהיה פה, אבל המחאה כבר תסתיים (בתקווה).
החוק אומר שמה שלא צולם בתלת מימד לעולם לא יהיה בתלת מימד. כלומר אם אני האדם היחיד שיבצע צילום בתלת מימד במחאה החברתית, אלו התמונות היחידות שיישארו מהמחאה ויראו איך באמת הכל נראה. לדעתי זה בדיוק כמו שכולם מצלמים בשחור לבן ואז מגיע צלם עם מצלמת צבע ומצלם תמונות נהדרות.

מחאת האוהלים –  לא רק שדרות רוטשילד.

כפי שציינתי, מחאת האוהלים כוללת גם מרכז הארץ וגם את הפריפריה. ברצוני לצאת ולצלם את המאהלים בכל הארץ, צילום בתלת מימד, בכדי לתעד את הרגע ההיסטורי בו עם ישראל התעורר והחליט להיות אחראי לעתידו, אני רואה בכך הקמת מדינה יהודית חדשה , מדינת הרווחה.

צילום בתלת מימד – להיסטוריה יש עומק.


כצלם בעל אידיאולוגיה של תיעוד, אשמח לקחת חלק בתיעוד נקודות ציון חשובות, אירועים משמעותיים, פסטיבלים מעניינים, כנסים, אנשים  ועוד. עד שתגיע הטכנולוגיה הזאת לכל בית ( והיא תגיע ), ארצה להביע כמה שיותר את העומק ואת העצמה שבצילום תלת מימדי. לכן אשמח לקחת חלק בפרויקטים מעניינים.

אל תהססו ליצור איתי קשר ולפנות אליי. 

רונן

פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף של המאמר כאן למטה!


המחאה החברתית - צילום בתלת מימד - מחאת האוהלים