צילום בתלת מימד - צעדת המיליון הפגנת המליון

היסטוריה בתלת מימד

בתאריך ה-3.9.2011 קרה בישראל משהוא שלא קרה מעולם.
ההפגנה הגדולה ביותר בתולדות המדינה.ההמונים יצאו לרחובות והפגינו בעד צדק חברתי. כצלם המבצע צילום בתלת מימד, החלטתי לבוא ולהנציח את ההפגנה הזאת בתלת מימד. צילום בתלת מימד יכול להראות את הגודל ואת העוצמה של צעדת המיליון, את ההמונים שבאו להפגין ואת השלטים ועוצמת הרגשות בהפגנת המיליון.

למה דווקא צילום בתלת מימד ?

כשבחרתי לבוא ולבצע צילום בתלת מימד, חשבתי על הנצחת ההיסטוריה בצורה הטובה ביותר, על הנצחת היום המשמעותי הזה של צעדת המיליון המדהימה. בצעדת המיליון היו מאות של צלמים, אבל אף אחד לא ביצע צילום בתלת מימד. אני הייתי היחד עם מצלמה כזאת. רק כשהגעתי הביתה לאחר כל האנדרנלין הבנתי מה עשיתי ... רק כשערכתי את התמונות לצפייה בתלת מימד, הבנתי את גודל האירוע. האנשים בתמונות התלת ממדיות נראו כמו מיניאטורות קטנות שאפשר לגעת בהם בקצות האצבעות, וכולם פרסו שטיח אנושי עצום המתפרס עד לאופק היכן שהעין כמו לא מסוגלת לראות.

מה היה מיוחד כ"כ בהפגנת המליון?

צעדת המיליון הייתה התנסות של צילום בתלת מימד בתנאי לחץ, צפיפות, ותנאי תאורה קשים,תנאים כמעט בלתי אפשריים לבצע צילום בתלת מימד באופן תקין. ולמרבה ההפתעה, הפגנת המיליון נקלטה אצלי בצורה מעולה, כולל צילום וידאו בתלת מימד, וכולל צילום תמונות בתלת מימד. הקלטתי את היהודים בתלת מימד, את הדג נחש בתלת מימד, והמון תמונות שצילמתי כבר מהצהריים.

צילום בתלת מימד – כמה תודות חשובות:

אני חייב המון תודות על ההזדמנות המדהימה הזאת, שכנראה תהיה רק פעם בחיים. תודה לדרור שלום ממרכז המידע של מאהל רוטשילד, על הסיוע והתאום עם הגורמים הרלוונטיים ואישור כניסה לאזור הסטרילי של צעדת המיליון. תודה רבה לדני אחי, שתפקד כ"עוזר צלם" ולחץ על כפתור הצילום האלחוטי כשאני טיפסתי על עמודי התאורה וצילמתי את התמונות הכי טובות בתלת מימד שצילמתי עד היום. תודה לאישתי מירב שדחפה אותי להגיע עם הציוד היקר להפגנת המיליון ולבצע צילום בתלת מימד איכותי והיסטורי. לצפייה בסרט התלת מימד שהכנתי רצוי לצפות באיכות HD, יש לצפות בעזרת משקפיי תלת מימד אדום כחול. למי שאין, אשמח לתת לו כאלה ללא עלות.

צפייה מהנה.

פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף של המאמר כאן למטה!


מחאת המיליון - צעדת המיליון - צילום בתלת מימד