צילום DSLR

צילום אירועים וקליפים במצלמת קולנוע DSLR

מה זה DSLR? :

היום,כולם יודעים שמצלמות סטילס יודעות לעשות גם וידאו. וכאשר מדובר על מצלמות סטילס מקצועיות עם תכונות של מצלמת וידאו מקצועית, אז התוצאה היא צילום ברמה של סרט קולנוע של ממש. אם אתם מחפשים איכות ושלמות מקצועית מצלמות וידאו DSLR הן התשובה בשבילכם. למצלמות אלה יש חיישן ע-נ-ק לצילום וידאו , לכן הן מצלמות באיכות מטורפת! תוסיפו לזה מבחר עדשות מקצועיות , ותקבלו סרט עם לוק קולנועי.

מה ההבדל בין מצלמת וידאו רגילה לבין DSLR ?

כולנו מכירים את מצלמות הכתף הרגילות, הגדולות. נהוג לחשוב שככל שהמצלמה גדולה יותר, כך איכות התמונה משתפרת. כאן יש טעות גדולה: האיכות נקבעת ע"י גודל החיישן. במצלמות DSLR יש חיישן שגדול פי 3 ממצלמת וידאו רגילה! יתרון עצום נוסף, שבאירוע ניתן להחליף עדשות עם עומק שדה רדוד, והתוצאה יוצאת מאוד אומנותית, ממש כמו קולנוע. בצילום סטנדרטי של DSLR עובדים לפחות עם 3 עדשות שונות. בנוסף, ניתן לעבוד עם "סטדי קאם" שלמעשה נותן ל"שוט" תחושה של ריחוף.

מה אפשר לצלם במצלמת DSLR?

המון! סרטי עלילה קולנוע, דוקו, קליפים, אירועים וחתונות. כל מה שתרצו להנציח ע"ג סרט, רק באיכות תמונה מטורפת! למעשה, אורך סרט של אירוע שצולם ב DSLR יכול להגיע ל-20 דקות גג (אבל כל שניה, מדהימה!) התוצאה היא "קליפית" אומנותית, מרשימה ומיוחדת. לוק קולנועי אמיתי.

מתי רצוי להשתמש במצלמת כתף רציפה?

מצלמות ה DSLR בד"כ בנויות (למעט דגמים מסויימים) להקלטת קטעי וידאו עד ל 12 דקות לאחר מכן, יש לעצור את ההקלטה ולהתחיל שוב. לכן, אירועים בהם נדרש צילום רציף כמו הופעות ארוכות, נאומים ארוכים, או הצורך לראות את כל האירוע ללא החסרת פרטים, נדרשת מצלמת וידאו בצילום רציף. יש המזמינים באירועים גדולים גם מצלמת כתף רציפה, לתיעוד מלא של האירוע, וגם מצלמת DSLR לקליפ קיצבי שאותו יהיה אפשר להראות לאורחים בבית.

אז מה עדיף לי? מצלמת כתף רציפה או DSLR?

אם תרצו סרט "קליפי" עם לוק קולנועי, קצבי ומיוחד, שלא עולה על 20 דקות. עדיף לכם להזמין צילום DSLR. אם תרצו סרט מלא, עם תיעוד מלא של כל האירוע, בצורה אותנטית, ללא החסרת פרטים, עדיף שתזמינו צילום כתף רציף. רוצים גם אתם צילום ב DSLR ? אל תהססו לפנות אלנו.

צילום קליפים DSLR
צילום קליפים DSLR