יום כיף לבר ובת מצווה

לחגוג בצורה יוצאת דופן

אם אתם מחפשים דרך לציין את אירוע ההגעה למצוות של הבן או הבת שלכם באופן יוצא דופן שיספק חוויה מדהימה לא רק לחתן או לכלת השמחה, אלא לכל החברים והחברות שלו/ה, הדרך שפתוחה לפניכם היום היא עריכת יום גיבוש וכיף לנערים הצעירים.

למה יום גיבוש הוא רעיון נהדר?

חברות שמנוסות בעריכת ימי גיבוש (בדרך כלל לאנשי עסקים או לעובדי ארגונים שונים), מעידות שאנשים מביאים איתם ליום הגיבוש לא רק את היכולות הבסיסיות שלהם אלא גם את האישיות הייחודית, את ההעדפות ואת ההעדפות שלהם בחיים. הבדלים אלה בין חברי הקבוצה יכולים אולי להוביל ביומיום לסכסוכים חברתיים בכיתה או בתנועת הנוער, מה שגורם לפעמים לסבל לא מועט לבני הנוער, בעיקר לאלה שרגישים במיוחד למעמדם החברתית.

לכן, השתתפות בפעילויות חווייתיות בקבוצה היא הזדמנות ליצירת חוויות חיוביות, שיסייעו לילדים לשפר את התקשורת ביניהם ולבנות קבוצה טובה יותר להמשך הדרך המשותפת שלהם. בכך, יום גיבוש לא רק יוצר חוויה של יום כיף, נעים וחיובי לכל החברים של הבת או הבן שלכם, אלא גם פותח הזדמנות ליצירת מערכת יחסים טובה יותר האחד עם השני בהמשך. בנוסף, אין ספק שחוויה זו תשאיר לילדים מזכרת אדירה לכל החיים.

כדי שהמזכרת תהיה מוחשית יותר, ולא רק זיכרון בראש, תוכלו גם לשלב סרטון וידאו שינציח את כל הפעילויות שהילדים יבצעו במהלך יום הגיבוש. וידיאו קליפ ערוך ומקצועי שבו אצורות כל החוויות והכיף, יכול להיות גולת הכותרת ומזכרת לכל החיים לא רק לבני המשפחה אלא לכל ילדי הקבוצה.

קודם כל בטיחות לילדים

כאשר מתכננים יום כיף לילדים הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא הבטיחות של הילדים. אתם יכולים לנסות לתכנן ולערוך את יום הגיבוש בכוחות עצמכם, אבל אל תשכחו להציב את הבטיחות בראש מעייניכם כדי למנוע תקלות שיעכירו את אווירת הכיף והשמחה.

מה כולל יום גיבוש וכיף?

חברות מקצועיות שמפיקות ימי גיבוש יציעו לכם פעילויות שונות שמהן תוכלו לבחור את אלה שמתאימות יותר לילד הפרטי שלכם. למשל, אם מדובר בחגיגת בר מצווה, אז בנים כידוע יעדיפו יותר משחק מלחמתי שבו משתמשים ברובה לייזר או פיינטבול שהוא בעצם מלחמת צבעים. במהלך המשחק הילדים וגם הילדות מתרוצצים, מתחבאים, יורים, פוגעים, נפגעים תוך כדי הוצאת אנרגיה עצומה, תחושה של מתח ושל אקשן, וההתרגשות פשוט בשמיים. אל תדאגו לבנות, מסתבר שהן אוהבות את ההתרוצצות המרגשת הזאת ממש כמו הבנים.

אם מתאימה לכם פעילות קצת יותר רגועה, תוכלו לבחור במשחקי חשיבה קבוצתיים שאמנם לא מצריכים התרוצצות פיזית, אבל בהחלט דורשים התרוצצות שכלית מהנה ומרגשת לא פחות, פעילות שיוצרת מתח בין הקבוצות אשר כשלעצמה יוצרת גיבוש פנימי של כל קבוצה ורצון לנצח זו את זו.

עוד לא אכלנו... עוד לא שתינו...

כמובן שאי אפשר לתכנן יום גיבוש לבת או לבר המצווה בלי לתכנן גם כיבוד טעים ומהנה. אחרי כל הוצאת האנרגיה הזאת, חשוב מאוד להאכיל את החבר'ה בארוחה טעימה. לצורך זה תוכלו גם כאן לבחור אם להכין בעצמכם, או פשוט יותר, להזמין חברת קייטרינג, בעלת ניסיון בהכנת ארוחות לילדים, כדי שאחרי כל ההתלהבות והאקשן, הילדים יוכלו לשבת וליהנות מהאוכל, תוך כדי העלאת חוויות מהפעילויות שזה עתה עברו.  

למאמר בנושא הפקת מצגת מרגשת לאירוע לחצו כאן

אהבתם? פרגנו לנו בלייק ובשיתוף המאמר כאן למטה!


יום כיף לבת מצווה
יום כיף לבת מצווה
ימי גיבוש לבר מצווה
ימי גיבוש לבר מצווה