מועדונים לבת מצווה – הבחירה היא שלך

הסוגים השונים ואיך לבחור מועדון מתאים

יש לך בת מצווה ואת מתרגשת מאוד. את רוצה שכולם ייהנו כמו שאת מתכננת ליהנות – והרי ברור שתיהני – באירוע הגדול שלך. כפי שהאירוע כולו הוא סביבך, כך גם את יכולה לקבל את כל ההחלטות החשובות: ואם לא ההחלטה על בוק בת מצווה אז מועדונים לבת מצווה זה ההחלטה החשובה ביותר שתיקחי לקראת האירוע.

חשוב מאוד לבחור מועדונים לבת מצווה לפי החברים שלך. את רוצה שיהיה להם קל להגיע ולכן חשוב מאוד שהבחירה תהיה של מועדונים לבת מצווה אשר נמצאים קרוב יחסית פיזית אלייך. אם את בכל זאת מתעקשת על מועדונים לבת מצווה שיהיו רחוקים יותר, כדאי שתדעי שאז הדבר יהיה כרוך בהסעות שיהיו יקרות להורים שלך או להורים של החברים שלך. ייתכן ותיאלצי לוותר על חלק מהחברים אם תבחרי מועדונים לבת מצווה רחוקים יותר.

מועדונים לבת מצווה – כל המוזיקה שבעולם

מועדונים לבת מצווה יכולים להציע לך הרבה סגנונות מוזיקליים לבחור מהם – היפ הופ, ראפ, פופ, רוק או מזרחית. כדאי מאוד לוודא שהדי ג'י אשר תבחרי ייתן לך לשים את השירים האהובים עלייך. קשה לדמיין את בת המצווה שלך שלא יהיה מושמע בו השיר האהוב עלייך או הזמרת שאת לא יכולה בלעדיה.

במועדונים טובים לבת מצווה יש רחבת ריקודים רחבת ידיים ומשוכללת, עם תאורה מלהיבה ורמקולים שמקפיצים אותנו. כדאי לנסות למצוא מועדונים לבת מצווה שבהם יש הפרדה בין המבוגרים לבין הילדים, וככה ההורים יוכלו להירגע ולדבר בזמן שאת והחברים שלך נהנים ורוקדים עד אמצע הלילה.

מועדונים לבת מצווה – אטרקציות מלהיבות

כאשר את בוחרת מועדונים לבת מצווה חשוב שתוודאי שהם מאפשרים הקרנה של קליפים לבר מצווה או קליפים לבת מצווה. מועדונים שאין בהם אפשרות של הקרנה כזאת יסבו הוצאות נוספות וכבדות על ההורים שלך בשביל השכרה של מקרן ושל מסך. בוודאי זכורים לך קליפים לבר מצווה וגם קליפים לבת מצווה שראית במסיבות של חברים אחרים – ואת מבינה כמה הם מוסיפים לאירוע ועושים אותם מהנים ומשעשעים לכולם.

יש אפשרויות נוספות בשביל אטרקציות בעולם המסעיר של מועדונים לבת מצווה. אפשר לשכור את שירותיו של זמר או זמרת שאת אוהבת – אבל שימי לב שמדובר בהוצאה מאוד יקרה – או לעשות שילוב של משחקים והפעלות שמספקות חברות שונות. כמו כן, את יכולה להקליט שירים לבת מצווה או להזמין ראפר או זמר ליווי שישיר אותם אתך.

מועדונים לבת מצווה – חשוב לעשות בחירה חכמה

בחירת המועדון היא קריטית ויכולה להציל את הערב במקרים מסוימים. מועדון טוב  יגרום לכולם, חברייך לכיתה וקרובי המשפחה שלך כאחד, לזכור אותך בחיוב ובחיוך. בין הדברים שמועדון טוב יכול להציע קיימים - שימוש בבועות סבון מתוקות, מכונות שלג, מכונות עשן ותאורה מרטיטה אשר ייצרו אווירה של ריקודים, התרגשות ושמחה.

אם ההורים שלך מתעקשים לבחור מועדון שאחד מחברייך כבר חגג בו את הבר/בת מצווה שלו, אל תתני לזה לדכא אותך – פשוט תדאגי שהמסיבה תיראה אחרת, בכל הקשור למוזיקה, תאורה, אווירה ושמחה. בסופו של דבר, במסיבת הבת מצווה שלך את נמצאת במרכז ואין סיבה שלא תיהני. אין ספק שתהיי מאושרת, לא משנה באיזה מועדון תבחרי.

למאמרים בנושא - כך תשדרגי את הבת מצווה שלך ורעיונות מרגשים לבוק בת מצווה כנסו:


אהבתם?פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק או בשיתוף של המאמר כאן למטה!




בוק בת מצווה - עוד החלטה חשובה
בוק בת מצווה - עוד החלטה חשובה
הזמנת תלת מימד מטריפה לבת מצווה
הזמנת תלת מימד מטריפה לבת מצווה