קליפ ארץ נהדרת לבת מצווה

ספיישל מיוחד לכבוד הבת מצווה שלך!

רוצה להפיק קליפ בת מצווה בסגנון ארץ נהדרת?
עכשיו זה אפשרי בעזרת תסריט ייחודי וטכנולוגיה של אולפן וירטואלי חדשני. אנחנו נבצע תחקיר על כלת הבת מצווה , נכתוב תסריט במיוחד בשבילה , נצלם הכל באולפן ווירוטאלי תלת מימדי ונערוך בעזרת התוכנות המתקדמות ביותר, כך שהקליפ ייראה בדיוק כמו התוכנית המקורית של "ארץ נהדרת", כולל אורחים באולפן וכתבות שטח בהשתתפות הדמויות המוכרות והאהובות של ארץ נהדרת.

קליפ ארץ נהדרת  - רחל ויוקנת.  

קליפים לבת מצווה נהפכו לדבר שבשגרה, אנחנו בפלאשבק הפקות הבאנו את קליפ ארץ נהדרת לרמת אומנות של ממש!
רוצה לשחק בדמות של רחל (רחוווווול !) אחותך הקטנה או חברה טובה רוצה להיות יוקנת? מעכשיו זה אפשרי! אנחנו נעמיד אורגן גדול, נלביש אתכם בבגדים בסגנון דתי, נצלם על רקע ירוק ונערוך את הקטע כאילו אתם בהתנחלות המרוחקת "עשהאל" מעבר לקו הירוק.

קליפים לבת מצווה – רוצה להיות אייל קיציס?


קליפ ארץ נהדרת לא מושלם ללא המנחה המיתולוגי אייל קיציס... כלומר.. את! אנחנו נלביש אותך בחליפה מתאימה, נצלם אותך באולפן וירטואלי תלת מימדי, ונערוך את הכל כאילו את נמצאת באולפן חדשות אמיתי. אפילו תוכלי להזמין אורחים חשובים לשבת לידך, כמו למשל בנימין נתניהו, מוחמד קדאפי ונסראללה.
עם כולם תוכלי לדבר ולצחוק וליצור מערכונים משעשעים.

קליפים לבת מצווה – אין בת מיצווש בלי קשת ליבליך!

ומה את בסה"כ ? ילדה קטנה...עם גוזיה... מחממת פיצה... במיקרוש... אנחנו נלביש אותך בבגדים של קשת ליבליך, ואפילו נדאג לצלם גם את קאי (בן דוד, או אח) וביחד תוכלו לרדת מעט על ההורים או אפילו לדבר אל ליבם ולבקש מהם כל מתנה שתבחרי.
וכן.. תוכלי לבקש גם שג'סטין ביבר ישיר באירוע שלך  (אם הוא לא יהיה תפוס באותו יום כמובן).

קליפ ארץ נהדרת – השמיים הם הגבול!

אנחנו יכולים לביים כל סיטואציה מצחיקה ואפשר לעצב תחפושת לכל דמות שתבחרי, לך נשאר רק לדמיין. קליפים לבת מצווה זאת ההתמחות שלנו, לכן אנחנו יכולים להבטיח לך שהסרט שלך

יהיה הכי מושקע, הכי מצחיק והכי מרשים שכל האורחים שלך יראו.
אז למה את מחכה?  צרי איתנו קשר עוד היום, בכדי שגם לך, יהיה קליפ ארץ נהדרת הכי מדהים שאפשר.
למגוון עצום של דוגמאות ורעיונות לבוק בת מצווה מושלם לחצו כאן!
פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף המאמר כאן למטה!