​מקום לבר מצווה

איך בוחרים בצורה הטובה ביותר מקום לבר מצווה? יש כאלה שלא יסתפקו בפחות מהמועדון היקר ביותר, אך יש למעשה הרבה מאוד מקומות אפשריים, ולא כולם יגרמו לכם לחרוג מתקציב שפוי. יש שמחפשים את המקום שיוכל להציע אטרקציות והפתעות מלהיבות בעסקת חבילה. יש כאלה שמחפשים מקום שמציע קונספט מיוחד או מערכת טכנולוגית התומכת במולטימדיה, בתאורה ובסאונד. אנו סבורים שלא רק המפרט שמציע המקום על הנייר הוא זה שקובע את הצלחת בר המצווה. יש ערך חשוב גם לטיב השירות ולאופי ההפקה. כיום, יש לדעת, קיימים מקומות מצוינים שמציעים הפקה של ממש וחבילת שירותים ופינוקים חסרת תקדים.

סוגים של מקומות

אילו סוגים של מקומות לבר מצווה יש בנמצא? ראשית, קיימים כל אותם האולמות והגנים שנועדו לאירועים – לא רק לחתונות או לאירועים עסקיים, אלא גם לאירועים המיועדים לבני הנעורים. בנוסף, יש גם מועדונים, שחלקם מציעים אירועי בר מצווה מלהיבים ומיוחדים, שאופיים מתאים יותר לקהל הצעיר – אם כי פחות יהלמו אירוע אליו מוזמנים בני משפחה מן הדורות המבוגרים יותר. כמו כן, יש גם מסעדות בהן ניתן לקיים אירועים בסדרי גודל שונים, למשל בחדר פרטי או אפילו במסעדה כולה.

מי שפחות מתחבר למקומות כמו אולמות או גנים ומועדונים, יוכל למצוא גם אפשרויות נוספות. יש כאלה שעבורם מקום לבר מצווה יהיה דווקא בית מלון שמציע אולם כנסים לאירועים נוצצים. יש גם מלונות שמציעים לינה מוזלת לאחר האירוע, מה שיכול להוות יתרון נוסף למי שאורחיו מגיעים ממקומות מרוחקים, ואפילו מחו"ל. ישנם מקומות שמציעים אפשרויות של בר מצווה בטבע, בתפאורה טבעית לחובבי הנוף והאווירה הנטורליסטית.

מקומות ואטרקציות נלוות

אין זה משנה היכן בוחרים לערוך את האירוע, מקום לבר מצווה חייב להציע אטרקציות מגוונות. למעשה, אופי המקום וסוגי האטרקציות הם אלה שיקבעו במידה רבה (עבור מרבית האנשים) מהו המקום שיבחר בסופו של דבר. מקום שמציע שירות ייחודי, ליווי אישי, הפקה מוקפדת ושפע של אטרקציות יהיה עדיף על מקום חסר מעוף, שאינו משקיע בהיבטים הללו. אילו סוגים של אטרקציות ניתן למצוא במקומות הראויים לשמם? יש לא מעט כאלה.

ישנם מקומות לבר מצווה שמציעים רחבת ריקודים ענקית עם מנחה מקצועי. יש מקומות שמציעים פעילויות נושאות פרסים, קריוקי, הופעות של בדרנים ואמנים וכיוצא באלה. יש מקומות שבהם עמדות מיוחדות של כיבוד לחוגגים ויש כאלה שמציעים מסכי ענק עליהם מוקרנים קליפים וברכות. אילו עוד אטרקציות מציעים המקומות המובילים? יש כאלה שמציעים שולחנות משחק או קונסולות של משחקי וידאו, יש כאלה שמציעים מגשי מתוקים ומפלי שוקולד, הפרחת יונים או זיקוקים.