כיצד לבחור לוקיישן לצילום?

חגיגת בת מצווה מסמלת את המעבר מילדות לבגרות, זהו אירוע מרגש וחשוב בחיי כל הנערות והוריהן. כיום, כחלק בלתי נפרד מההכנות למסיבה, הנערה המתבגרת נהנית מצילומי בוק לקראת האירוע החגיגי, ורוב הנערות ממתינות בקוצר רוח לצילומים. כדי להפיק בוק בת מצווה מקורי עם צילומים מקוריים, מיוחדים ומרגשים, יש לבחור נכון את הלוקיישן לצילום הילדה, והפרמטרים המרכזיים לבחירת מיקום הצילום הם נוף ותפאורה המתאימים לצילום הילדה, קונספט מקורי לבוק, כמות המצולמים, מרחק וזמן הגעה ללוקיישן, תנאי תאורה ועוד.


איך לבחור נכון לוקיישן לצילומי בוק לבת המצווה?


כאמור, בחירת לוקיישן לצילומי בוק לילדה העומדת לחגוג בקרוב בת מצווה אינה פשוטה, מאחר ויש פרמטרים רבים שיש להתחשב בהם. בחירה נכונה של לוקיישן לצילומי הבוק מבוססת על גורמים מרכזיים כגון:
עונה ומזג אוויר – בחירת הלוקיישן לצילומים מושפעת בראש ובראשונה מתנאי מזג האוויר והעונה. יש לוקיישנים המתאימים בעיקר לצילומים בקיץ, לדוגמה חוף הים, מעיינות עם צמחייה ירוקה ועשירה, ויש לוקיישנים שיתאימו לעונה הקרה, למשל מקומות מקורים ומוגנים מרוח וגשם כמו מבנה עתיק, בית קפה מעוצב וססגוני במרכז העיר וכו'. אגב, את הצילומים בקיץ כדאי לתכנן בשעות אחר הצהריים כאשר הראות היא טובה והשמש כבר אינה קופחת מעל הראש.
תאורה – מומלץ לבחור מקום המבטיח תנאי תאורה מושלמים לצילומי הילדה, את הצילומים נהוג לבצע בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחר הצהריים, בהתאם לעונה.
התאמה לקונספט ומטרת הצילום -  הלוקיישן לצילומי הבוק חייב להתאים לקונספט שנבחר, לכן התפאורה הטבעית במקום חייבת להתאים לשמלה ולבגדים שהילדה מתכננת ללבוש, וכמובן גם למטרת ולמאפייני האירוע העתידי.
מרחק נסיעה – מומלץ לבחור לוקיישן קרוב יחסית ובטווח של עד שעה או שעה וחצי נסיעה מהסטודיו. לא חייבים להגיע עד המדבר או לנסוע שעות ארוכות ברכב עד לנחל בצפון כדי להצטלם, יש שפע מיקומים מעולים גם במרחק קצר מהבית או מהסטודיו של הצלם.
מורכבות הצילום – יש להתייחס לכמות הציוד שהצלמים חייבים להביא, לכן כדאי לחפש לוקיישן עם חניה קרובה וזמינה. כמו כן, אם בצילומי הבוק משתתפים גם ההורים, האחים והאחיות וחברותיה של הילדה, כדאי לבחור מקום שנוח לכולם, המקום חייב להיות גדול ומרווח.
קונספט – לפני יום הצילומים קובעים קונספט כללי לצילומי הבוק ובהתאם לקונספט הנבחר בוחרים לוקיישן לצילומים.

 
רעיונות לבחירת לוקיישן מעולה לצילום בוק בת מצווה

 
כדי לסייע לכם לבחור לוקיישן מושלם עבור צילומי בוק בת מצווה לבתכם, פנינו לחברת הפקות מובילה וקיבלנו מהם טיפים ולוקיישנים נפלאים וייחודיים באזור המרכז.
שוק הכרמל - לוקיישן מדהים המתאים מאוד לצילומי בוק לבנות בת המצווה, השוק ססגוני ויש בו דוכנים יפים, אנשים מעניינים, טיפוסים מיוחדים וניתן לשלב אביזרים מדליקים כמו סלסלת קש מלאה בפירות העונה, מאכלים מיוחדים ועוד.
שכונת כרם התימנים – בשכונה הציורית והקסומה יש מבנים עתיקים המהווים תפאורה מקורית לצילומי הילדה, כמו כן יש קירות גרפיטי המבטיחים צילום מקורי ומרגש עם אמירה אישית.
העיר הלבנה – קיים שפע של  לוקיישנים המתאימים לצילומי בוק במרכז תל אביב, ובעיקר לאורך שדרות רוטשילד, ואין לוותר על תמונה עם הכיסא הירוק.
כיכר הבימה – אחד הלוקיישנים הפופולריים לצילומי בוק בת מצווה, לדוגמה צילום ליד הבריכה הכולל השתקפות של המבנה היפהפה על המים.