הכנת מצגות מקצועיות לימי הולדת ואירועים

מפיקים אירוע משפחתי חשוב ומרגש בקרוב? האם אחד מבני המשפחה עומד לחגוג יום הולדת עגול כמו גיל 50 או 60? אם אתם מתכננים אירוע חשוב, משפחתי או עסקי, כדאי לכם להשקיע גם במצגת מושקעת ומרשימה, המצגת מהווה אטרקציה מרגשת לכל המשתתפים והמוזמנים, והיא הופכת את האירוע ליוקרתי ולמרגש יותר.

מצגת הכוללת תמונות מלוטשות וסרטוני וידאו יצירתיים מתאימה לכל כיס ולמגוון רחב של אירועים כגון: ימי הולדת, חגיגות בר ובת מצווה, יום נישואין, מסיבות רווקים ורווקות, חתונות ועוד. המצגת מתאימה גם לאירועים עסקיים חשובים כמו השקת מוצר, סיכום שנה בעסק, יום כיף לעובדים, פרידה מעובד או ממנהל במשרד ועוד.

ההבדל בין מצגת סטנדרטית ונפוצה לבין מצגת מקצועית

כל אדם שיש לו מחשב ותוכנת אופיס יכול להכין מצגת רגילה באמצעות Power Point או תוכנה אחרת. זו מצגת מוגבלת מבחינת איכות ומראה, היא כוללת כמה שקופיות בעיצוב שגרתי עם תבניות מוכנות שכולם מכירים, ולרוב המצגת הרגילה כוללת מעט תוכן, תמונות השמורות במחשב או בנייד, מעברי עמוד מונפשים וכמה אפקטים פשוטים. אם אין ניסיון בהפקת מצגות התוצאה עלולה להיות משעממת ומבלבלת בגלל חוסר אחידות או מצגת ארוכה מידי שקשה לעקוב אחריה.

מצגת מקצועית מתוכננת על ידי אנשי מקצוע מנוסים ויצירתיים, היא מתוכננת בהתאמה אישית למאפייני האירוע ודרישות הלקוח. מצגת מקצועית כוללת שקופיות מעוצבות בהתאמה אישית, תמונות באיכות גבוהה לאחר עריכה וליטוש בפוטושופ, סדר כרונולוגי המבטיח עניין רב והעברת מסרים, מוזיקת רקע המתאימה לאירוע ולמצגת, כתוביות וקריינות, סרטונים מקוריים, אנימציות מרשימות היוצרות עניין ומושכת את תשומת הלב, אפשרות לעריכה של מצגת אינטראקטיבית ועוד.

באילו מצבים כדאי להפיק מצגת מקצועית ומתי אפשר להסתפק במצגת רגילה וביתית?
מצגת מקצועית מתאימה לאירועים שונים, בעיקר אירועים חשובים ומרגשים כמו יום הולדת עגול, מסיבת בת או בר מצווה, חתונה יוקרתית, יום נישואין עגול או חתונת כסף, זהב וכו'. המצגת המקצועית מיועדת גם לחברות וארגונים, היא מתאימה למגוון רחב של אירועים כגון: אירוע השקת מוצר חדש, מסיבת סוף שנה עם דברי ברכה מהמנכ"ל, פרידה מעובד בכיר, יום כיף או יום גיבוש לצוות העובדים, תערוכות, כנסים וימי עיון.

מצגת ביתית מתאימה לאירועים משפחתיים נפוצים וסטנדרטיים כמו יום הולדת לאחד הילדים, יום הולדת לסבא או סבתא, מסיבת גיוס או שחרור מהצבא, מסיבה פרטית בבית וכיוצא בזה.

איך מפיקים מצגת בבית הנראית כמו מצגת מקצועית ומושקעת?

כדאי לדעת כי ניתן לתכנן ולהפיק מצגת מלוטשת הנראית בדיוק כמו המצגות המקצועיות של חברות המתמחות בתחום זה. במקום עוד מצגת ארוכה ומשעממת שמכינים באמצעות Power Point אפשר להיעזר בתוכנה מקוונת להפקת מצגות הנראות מצוין. בעזרת תוכנת מצגות של חברת הפקות מובילה בארץ כל אחד יכול להכין מצגת הנראית מקצועית לכל דבר ועניין והיתרון הוא איכות המצגת, מהירות ומחיר משתלם.

את המצגת עורכים באמצעות התוכנה המקצועית, זו תוכנה מקוונת הכוללת שפע אפשרויות ומגוון רחב של כלים. ניתן לערוך את המצגת בחינם, לעבוד עליה כמה שרוצים, לבצע שינויים בהתאם לצורך ורק כאשר מרוצים מהתוצאה משלמים עבורה ומקבלים את המצגת ישירות למייל או לווטסאפ.

יחד עם זאת, זו עדיין מצגת ביתית על כל המשתמע מכך, וכאשר מפיקים אירוע חשוב ויוקרתי ומעוניינים במצגת מלוטשת שתהפוך לאטרקציה מרכזית באירוע – עדיף להפיק אותה בעזרת אנשי מקצוע מיומנים.  

לסיכום, כדאי גם לכם לנסות להפיק מצגות איכותיות באמצעות תוכנה ייעודית, ולאירועים חשובים ומשמעותיים כדאי להשאיר את העבודה לחברת הפקות המתמחה במצגות מקצועיות ומרשימות.