רעיונות לבת מצווה בחורף

למצוא רעיונות לבת מצווה בחורף הוא לא תמיד דבר קל. מזג האוויר לרוב קר וגשום ועל כן, האופציות למקום שבו יערך האירוע מצטמצמות וזאת בהשוואה לקיץ שבו ניתן לערוך את האירוע גם במקומות פתוחים וגם במקומות סגורים. אולם, חשוב מאוד שתדעו שאם אתם מתכננים לחגוג לביתכם היקרה את אירוע בת המצווה שלה בחורף, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקומות מדהימים לחגוג בהם אשר לא פעם משלבים בין מתחם פנימי למתחם חיצוני, כך שתוכלו להנות גם בחורף מחלל פתוח או לחילופין, אתם תמיד יכולים לבחור במקום פתוח ואוהלים מתוחמים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות עריכת אירוע בת מצווה בעונת החורף בצורה מושלמת.

כיצד תחגגו אירוע בת מצווה בחורף?

לא פעם הורים נלחצים מהעובדה שאירוע בת המצווה של ביתם יוצא דווקא בעונת החורף. לכאורה מדובר על עונה אשר מגבילה אותם בבחירת המקום עבור האירוע ובבחירת אטרקציות נוספות לאירוע. יחד עם זאת, חשוב מאוד להיות פתוחים מבחינת המחשבה, לקחת את עונת החורף ולהפוך אותה לקונספט באירוע שלכם. ניתן לערוך אירוע מרהיב אשר מקושר כולו לעונת החורף. כיצד עושים זאת? ראשית, בפן הקולינרי. אתם יכולים לבחור בדוכני מזון הכוללים בין היתר שתייה חמה ומזון אשר תואם את העונה לרבות מגוון מרקים שונים, שקדי מרק, קרוטונים, שוקו חם, מרשמלו, קצפת וכל דבר אחר מפנק שניתן לקשר דווקא לעונה המדוברת. שילוב של אוכל חם בטעמים שונים ללא ספק יוצר אווירה נעימה וחמימה.

עיצוב המקום ואטרקציות

מעבר להיבט הקולינרי, כדאי לבחור באטרקציות שונות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. ניתן למצוא כיום עמדות מולטימדיה שהם למעשה שם כולל למגוון סימולטורים ומשחקי מחשב אשר דורשים פעילות אקטיבית של המשחקים בהם לדוגמא: משחקים המשלבים נגינה, משטחי ריקודים ממוחשבים, סימולטורים של נהיגה במכוניות ועוד. אין ספק שכאשר מפעילים את הגוף במהלך משחק גם מתחממים. אטרקציה נוספת שכדאי לבחור בה היא משחקי מציאות מדומה אשר מכניסים את השחקנים לעולמות שונים בתלת מימד ומאפשרים שעות ארוכות של בידור והנאה. כמובן שאפשר לפזר במקום גם שולחנות משחק אשר יהיו רלוונטיים הן עבור משחקי תחרות בקבוצות או משחקים אחד נגד השני כגון: שולחנות כדורגל, הוקי אוויר, שולחן טניס, מתקן כדורסל, דוכני יריד עם משחקים כגון קליעה למטרה, השחלת טבעות על מוט ועוד.

מעבר לכך, אפשר לעצב את המקום הנבחר עבור האירוע בהתאם לקונספט החורפי. אפשר לבחור בצבעי חורף רכים ונעימים, אפשר ליצור תאורה מתאימה במקום אשר תיצור בו אווירה מתאימה ועוד.

אטרקציה חשובה נוספת היא קליפ בת מצווה. מומלץ לערוך עבור הנערה החוגגת קליפ באווירה חורפית. כלומר, אפשר לצלם את כל הקליפ במזג אוויר סוער, תוך כדי שילוב של תמונות מימי ילדותה. אפשר לשים דגש על כל החורפים שהנערה החוגגת עברה עם תמונות וסרטוני וידאו שמצרפים לקליפ, אפשר לבחור בשיר חורף אשר ילווה את הקליפ או שיר חורף מוכר שבמקום המילים הרגילות שלו, תכתבו ותקליטו קליפ בת מצווה באולפן מקצועי מילים הנוגעים לנערה החוגגת בת מצווה.

רעיונות לבת מצווה בחורף

כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם, חשוב שתבחרו במקום מדהים עבורו. כיום ניתן למצוא אולמות בראשון לציון המשלבים בין מתחם חיצוני לפנימי או מציעים מתחם מקורה חיצוני, כך שלא חייב לבחור רק באולם סגור עבור אירוע בת מצווה בחורף. יחד עם זאת, חשוב מאוד לוודא מראש כי המקום ערוך למזג אוויר חורפי. בדקו שיש במקום פטריות חימום, שיש גנרטור זמין לפעולה במידה ותהיה הפסקת חשמל ועוד.