אפליקציה לאישור הזמנות

כולנו נערוך אירוע אחד גדול לפחות בחיינו ולעיתים קרובות אפילו כמה וכמה אירועים לבני המשפחה הקרובים. חתונה, בר ובת מצווה, ברית מילה ואירועים נוספים הם חלק בלתי נפרד מחיי המשפחה אך מי שחגג פעם אירוע עם משתתפים רבים יודע היטב עד כמה נושא המוזמנים יכול להיות מורכב. שליחת הזמנה ואישור הגעה הן אולי החלק המורכב ביותר אך יש מי שהפכו את החיים של כולנו לפשוטים בהרבה עם אפליקציה לאישור הזמנות שהופכת את המטלה לקלה במיוחד.

אתגר האירוע – להבטיח את הגעת האורחים

אחד האתגרים הגדולים שכל אדם שחוגג אירוע גדול חווה הוא בנושא אישור ההגעה. אנחנו רוצים לדעת בדיוק כמה אורחים יגיעו לאירוע מסיבות רבות – אנחנו רוצים לדעת מי יהיו באירוע, כמה אוכל, שתייה והפתעות להכין, ואנחנו גם רוצים ודאות מסוימת כדי לדעת שהאירוע שלנו יהיה ממש כמו שדמיינו אותו. יש הרבה סיבות שבגללן אנשים עלולים לא להופיע לאירועים, וכיום כבר לא שולחים הזמנות בכתב אלא באפליקציה, אז איך יודעים שהמוזמנים באמת מתכוונים להגיע? מטמיעים את האפשרות לאשר הגעה עם תזכורות לטלפון הפרטי. כך, נדע מי נמצא בחו"ל ולא יכול להגיע, מי חולה ומי יכול להגיע בוודאות.

אפליקציה לאישור הזמנות כפתרון

כאשר אנחנו עושים שימוש באפליקציה לאישור הגעה אנחנו חוסכים לא מעט כסף. קודם כל אנחנו חוסכים במנות שאולי היו יוצאות ומוכנות אך לא היה להן דורש, ואנחנו גם חוסכים במשאבים רבים אחרים – הדפסה והכנה של הזמנות, שליחתן בדואר, הגעה לאנשים שגרים קרוב כדי לתת להם את ההזמנה ידנית ועוד. מעבר לחיסכון הכספי, האפליקציה מספקת לנו וודאות לגבי האירוע – נדע בדיוק מי מתכוון ומי לא מתכוון להגיע.

יתרונות האפליקציה

כיום ישנן פלטפורמות מעולות לשליחת הזמנות. ניתן לבחור מתוך תבניות נהדרות שעוצבו במיוחד לשם כך את ההזמנה המדויקת לנו לפי אופי האירוע ועל פי הטעם העיצובי האישי. ניתן לבחור פלטת צבעים מסוימת, להחליף אותה באחרת, ליצור תבניות ייחודיות ואפילו להוסיף הנפשות ותמונות. אפשר לבחור להכניס את השמות של כל המשפחה והחוגגים, אפשר לבחור להכין הזמנה מלאת הומור או לשלוח הזמנה סולידית ואלגנטית.

בעבר היה מקובל לשלוח הזמנות כתובות, ואין ספק שהיה להן את האפקט החיובי שלהן, אך אנשים נטו לאבד אותן, לשכוח מהאירוע, והיו כאלה שבכלל לא קיבלו אותן בדואר. אפליקציה לאישור הזמנות מאפשרת לנו לשלוח לרשימת אנשי קשר מסוימת את ההזמנה, להוסיף לה תזכורות, להוסיף לחצן של אישור הזמנה דיגיטלית ואפילו אופציה לשלם את המתנה באפליקציה לשם הנוחות.

בתחום האירועים בכל אירוע יש להשקיע משאבים וזמן, ואם ניתן לחסוך חלק מהם על ידי הטכנולוגיה מומלץ לעשות זאת, בפרט שכיום הדבר מקובל ביותר. כאשר מקבלים אישורי הגעה באפליקציה הם מסודרים ישירות ברשימה נוחה ממנה ניתן להסיק מי מגיע ומי לא מגיע לאירוע. האפשרות לשלוח תזכורות שבוע לפני האירוע ויום או יומיים לפני כן מספקת גם את הביטחון כי אנשים מקבלים את התזכורות, וכל זאת במינימום מאמץ מצד החוגגים – מטמיעים מראש את כל הפרטים, את רשימת המוזמנים, והאפליקציה כבר עושה את שלה.