הכנת מצגת – איך מכינים מצגת עם תמונות ומוזיקה לאירוע?

מצגות לאירועים הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה מרכזית, המצגת יכולה לשדרג כל אירוע משפחתי או עסקי, אך כדי להרשים את הצופים כדאי להכין מצגת עם תמונות באיכות גבוהה, אנימציות מעניינות, מעברים מונפשים ומוזיקת רקע מקורית המתאימה לתוכן ולמאפייני האירוע. אם ברצונכם להכין מצגת מושקעת ומקורית לאירוע כדאי לכם לקרוא את המדריך הכנת מצגת – איך מכינים מצגת עם תמונות ומוזיקה לאירוע?

לחצו כאן לאפליקציה מושלמת להכנת מצגות לבד

 

רגע לפני שאנחנו בוחרים תוכנה ייעודית לבניית המצגת לאירוע חשוב לזכור כי מצגת מתאימה לכל האירועים, בין אם מתחתנים ובין אם מפיקים אירוע משפחתי מרגש כמו מסיבת בר או בת מצווה, והמצגות פופולריות מאוד גם בהפקות של אירועים עסקיים. במדריך זה אנחנו מתייחסים לתכנון ולעריכת מצגת לאירוע משפחתי כמו חתונה או בר/בת מצווה.

עקרונות בסיסיים להקת מצגת בתוכנה שכולם מכירים

אין צורך ללמוד באקדמיה או קורס גרפיקה כדי להכין מצגת בת מצווה או מצגת מעניינת, מקורית ומרגשת. לא צריך להכין עבודת דוקטורט וניתן לתכנן וליצור את המצגת עם כנה מוכרת ונפוצה כמו פאוורפוינט, אך חשוב להקפיד על העקרונות הבסיסיים הבאים כדי להכין מצגת טובה ומרגשת לאירוע המתוכנן:

• בחירת תבנית מעוצבת מוכנה מתוך הרשימה הקיימת בתוכנה.
• עיצוב דף פתיחה עם תמונה באיכות גבוהה ותכנון מבנה היררכי מגובש עם סדר והגיון.
• הוספת עמודים למצגת ובחירת מעברונים קיימים, מומלץ לשמור על עיצוב אחיד לכל אורך המצגת.
• הוספת תוכן לעמודי המצגת, כולל טקסט, תמונות וסרטונים.
• הוספת מוזיקת רקע וסנכרון כתוביות בהתאם לצורך. את המוזיקה מוסיפים דרך התפריט הראשי, יש ללחוץ על "הוספה" – "סרטים וצלילים" – וכעת עליכם לבחור צליל מגלריה או צליל מקובץ.

הכנת מצגת בעזרת תוכנת פאווראפוינט נחשבת למשימה פשוטה יחסית, וכל אחד יכול להכין מצגת מקורית ומרשימה עם הנפשות, מוזיקת רקע ותמונות שונות. יחד עם זאת, כשרוצים להכין מצגת מושקעת וייחודית לאירוע כדאי לתכנן אותה בעזרת תוכנת מצגות מקוונת שתוכננה ופותחה על ידי חברת הפקות מובילה.

הכנת מצגת – איך מכינים מצגת עם תמונות ומוזיקה לאירוע בצורה פשוטה?

כדי לתכנן ולהכין מצגת מקורית ומרשימה לאירוע משפחתי לא חייבים להשתמש בתוכנות מסובכות עם שלל תכונות ופונקציות. בעזרת תוכנה ידידותית למשתמש הנקראת "מצגשית" כל אחד יכול להכין מצגת תמונות ומוזיקה הנראית בדיוק כמו המצגות שאנשי המקצוע המנוסים מכינים.

בעזרת התוכנה הפשוטה והידידותית יותר ניתן להכין מצגת חדשה תוך דקות ספורות. התוכנה מקוונת לכן על העבודה נעשית אונליין, ובכמה קליקים משלימים את העריכה. העקרונות להכנת מצגת תמונות ומוזיקה הם:

• בשלב הראשון יש להשלים את הליך הרישום למערכת, אין צורך בתשלום מראש. לאחר הרישום מקבלים לינק למייל וניתן להתחיל בערכת המצגת ללא הגבלה.
• בשלב שני עליכם לבחור תבנית מוכנה, יש מגוון תבניות מעוצבות לבחירה.
• בשלב השלישי עורכים את הכותרות, מוסיפים תמונות רלוונטיות, יוצקים תוכן בעמודים המצגת השונים, מבצעים עריכה והגהה. ניתן לבצע עריכה והגהה ללא הגבלה, בכל פעם מקבלים מייל עם לינק. לאחר התשלום אין יותר אפשרות לערוך את הקובץ השמור.
• בשלב הרביעי מוסיפים מוזיקה למצגת, אפשר לשלב כמה שירים. יש להעלות קובץ מוזיקה ישירות מהמחשב.
• בשלב האחרון ולאחר העלאת התמונות והמוזיקה יש לשמור את המצגת, לאחר השמירה מקבלים לינק למייל וניתן לצפות במצגת, לבצע מקצה תיקונים ושיפורים, לבצע תשלום ואז מקבלים את המצגת באיכות HD וללא סימני מים.

תוכנת "מצגשית" זוכה להצלחה כבירה, היא ידידותית למשתמש, קלה להבנה ולשימוש, ובתוך כמה דקות גם אתם יכולים להכין מצגת מדהימה ומרגשת לאירוע הקרוב, והמצגת שלכם תהפוך לאטרקציה מרכזית באירוע עצמו.