נוסח הזמנה לבר מצווה

הזמן מתקרב וילדכם עתיד לחגוג את בר המצווה שלו בשעה טובה ומוצלחת, ובדיונים הערים לקראת האירוע עולה השאלה המתבקשת: איך מנסחים את ההזמנה לבר המצווה? במאמר זה ננסה להעניק לכם טיפים יעילים ומוצלחים על מנת להפוך את הזמנת בר המצווה שלכם לייחודית והמושכת ביותר שניתן ליצור.
 
הזמנה לבר מצווה, ייחודית ככל שתהיה, אינה שלמה ללא ניסוח מוצלח ומשכנע. כאשר אתם מנסים לכתוב את ההזמנה אפשר ללכת על הנוסח הקלאסי של "אנו שמחים ונרגשים להזמין אתכם לאירוע בר המצווה של בננו היקר…", אבל מה מיוחד במה שכבר עשו? בינינו, אתם רוצים לכתוב משהו שימשוך תשומת לב ולא סתם עוד הזמנה גנרית שכולם קראו כבר מיליון פעמים למיליארד אירועי בר מצוות. אתם רוצים לכתוב משהו חד, קולע, וכזה שיישאר עם הקורא הרבה אחרי שחתן בר המצווה כבר יתגייס לצבא. אז איך עושים את זה? בעזרת הטיפים הבאים:
 
להביא את עצמנו - כאשר אנו ניגשים לכתוב כל דבר עלינו בראש ובראשונה להביא את עצמנו, מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא יכול לכתוב אותנו יותר טוב מאיתנו. על כן, אל תנסו להעמיד פנים או ללכת עם הזרם. תכתבו בשיתוף פעולה עם חתן השמחה את ההזמנה שהוא חושב שהכי תתאים לו. אם זה כולל בדיחות, בכיף. אם זה כולל ציטוט משיר שהוא מאוד אוהב, מה רע. בסופו של דבר זו בראש ובראשונה המסיבה שלו, וכך ההזמנה צריכה להיראות - הזמנה לעולם כמו שהוא חווה אותו, דרך העיניים שלו, ולא של אף אחד אחר.
 
צבעוניות - הסיקסטיז נגמרו, והגיע הזמן להוסיף קצת צבע לחיים של המאה ה21, ובטח ובטח שלהזמנות בר המצווה שלא פעם מהוות מוצג גנרי לאירוע שאמור להיות מיוחד וחד פעמי. תלכו עם הדמיון, תתפרעו עם המטאפורות. תגרמו למקבלי ההזמנה להבין שאם הם מפספסים את האירוע הזה הם מפסידים. "הנכם מוזמנים חגיגית" זה לגמרי אאוט, "מוכנים לאירוע המשפחתי של השנה?" זה לגמרי אין.
 
הומור - הזמנה שגרתית, על פי רוב, לא תכלול חוש הומור. במקרה הכי טוב איזו הערה מחויכת בסגנון של "ברוך שפטרנו", אבל בשאר המקרים יהיה מדובר בהזמנה שגרתית לגמרי על פי נוסח קבוע וידוע מראש. כאשר אתם ניגשים לכתוב את ההזמנה תחשבו עם חתן האירוע על נוסח מסוים שהוא שובר שגרה ונורמות חברתיות מיושנות. תחשבו יצירתי ותכתבו יצירתי כדי שהאורחים יקראו את ההזמנה ויגיעו אל האירוע עם חיוך גדול ויחמיאו לכם על היצירתיות וחוש ההומור המופגנים בהזמנה.
 
הזמנה דיגיטלית - כולנו מכורים למסכים, אז למה לא להפוך את הלימון הזה ללימונדה דיגיטלית מוצלחת? ניתן לשלוח הזמנה דיגיטלית אל בר המצווה דרך המייל או דרך הוואטסאפ, באופן שחוסך את הדואר המקרטע לעיתים, את כמות הנייר שתוקדש לכבוד ההזמנה והעצים שיוקרבו למענה, ואף נגיש הרבה יותר עבור רוב האורחים שיוזמנו לאירוע. את סבתא אפשר ורצוי להזמין דרך הטלפון או בפגישה הבאה שלכם לכבוד ארוחת הערב של שישי. כמו כן ניתן לעצב הזמנה דיגיטלית במספר דקות מועט בהתאם לרצונכם וטעמכם האישי, ללא עיכובים מיותרים ועם הכנסת האורחים לאווירת האירוע. בנוסף לכך, ניתן להוסיף כפתור אישור הגעה בסוף ההזמנה שיחסוך לכם זמן רב בבירורים טלפוניים וב"מרדף" אחר אורחים שפחות זמינים.
 
ויזואליות - בימים אלו אנו מציעים שירות חדשני - סרטוני וידאו להכנת הזמנות בר מצווה, באורך של עד 5 דקות. סרטונים אלו, תחת נוסח מוסכם על חתן בר המצווה ומשפחתו, יוכלו להיות הזמנה ייחודית ומיוחדת שתבלוט על פני הזמנות אחרות שלבטח יגיעו במרוצת הזמן.

 
נוסח הזמנה לבר מצווה - לסיכום


אירוע בר המצווה חשוב לכל הנפשות שלוקחות בו חלק וחברתנו מבינה זאת, ועל כן מציעה מגוון שירותים שיקלו עליכם, כך אנו מקווים, את הלחצים וההתכוננות לקראת האירוע המשמעותי בחייו של ילדכם. מטרתנו העליונה היא לספק עבורכם את השירות המשתלם ביותר, זה שישאיר לכם טעם של עוד וייתן לכם מזכרת נצחית מאירוע חד פעמי. לכן, חיבור נוסח הזמנה לבר מצווה שמייחד אתכם ואת החוגג שלכם בהחלטמהווה מזכרת ייחודית ומעניינת שתיזכר לשנים.