אלבום בת מצווה: טיפים לעיצוב האלבום המושלם!

עם בני המשפחה או בלעדיהם? תמונות בסגנון מגובש ואחיד או דווקא מגוון? מה בנוגע לביגוד ואביזרים? סוגיות אלה ואחרות הופכות לרלוונטיות במיוחד כשאנו עוסקים באלבום בת המצווה. בוק בת מצווה נחשב לאחת מתחנות החובה בהכנות לקראת האירוע המיוחל בדומה לאותה הזמנה דיגיטלית לבר מצווה ולהקלטת שירים לבר מצווה. אם ברגעים אלה אתם טרודים בהכנת to do list עם כל המטלות החשובות לקראת האירוע, ודאו שלא שכחתם אלבום בת מצווה.

טיפים חשובים לאלבום בת מצווה

אירוע בת המצווה גדוש בנקודות מרגשות לקראת ובמהלך האירוע, בולטת במיוחד נקודת שיא מיוחדת והיא יום הצילומים לאלבום בת מצווה. כן, כן, היום הזה בו הנערה החוגגת הופכת לנסיכה ליום אחד, נראית במיטבה לצד נופים מיוחדים, לוקיישנים מרהיבים, לבושה במיטב מחלצותיה כשכל הפוקוס הוא - היא! בחייה של אישה ישנם מספר אלבומים נבחרים עליהם תמיד כייף להתרפק, מלבד אלבום החתונה, מתחרה בולט ומעורר רגש הוא ללא ספק אלבום בת המצווה. כדי להפוך אותו לפריט בלתי נשכח, מעוצב בקפידה ומרשים, קיימים מספר טיפים חשובים עליהם מומלץ שלא לדלג:

בחירת הצלם לאלבום בת מצווה - על מנת למצוא התאמה טובה עם צלם בוק בת מצווה, מומלץ ראשית לחשוב מהן הנקודות החשובות לכם. האם סגנון הצילום המזוהה עם הצלם נחשב יפה בעיניכם? האם הוא נחשב למקצועי ואמין? מנוסה? בשל משך הזמן בו תשהו במחיצת הצלם ביום הצילומים, מומלץ לשים דגש מיוחד על שירות טוב ונעים.  

בחירת תאריך ליום הצילומים - מומלץ לשריין מראש את המועד הרצוי עבורכם לצילומים. כמה מראש? חודשים מראש. צלמים מקצועיים ונחשבים נתפסים במהירות, במיוחד ב"עונת האירועים", במידה ותרצו שאלבום בת מצווה יהיה מוכן כדי להציגו לראווה באירוע, יש להיערך לכך מראש עם מספיק זמן לפיתוח התמונות, עריכות ועוד.

מלווים - סוגיה בה החוגגת ומשפחתה הקרובה הם המכריעים ואין בה נכון/לא נכון. יש נערות בת מצווה שעצם הליווי ההורי בזמן הצילומים מקנה להן רוגע, שלווה ומשפיע לטובה על הצילומים והאווירה הטובה במהלך היום כולו. חוגגות בת מצווה אחרות עשויות לחוש שלא בנוח להצטלם בנוכחות המשפחה הקרובה ולכן יעדיפו להצטלם לבד.

אקססוריז - הוספת אביזרים, אקססוריז, לצילומי אלבום בת מצווה עשויים לתרום ולשדרג את התוצר הסופי. צבעוניות, רוח שטות, ייחוד, כל אלה עשויים להתבטא בקלות בתוספת האביזר הנכון ולהוסיף טאצ' חינני ללא מאמץ לצילומים. על אף הנאמר בשורות האחרונות, לא כל אביזר יתאים! חשוב להתאים בין סביבת הצילום לאביזרים, בין תכונות הנערה ומה שהיא רוצה לבטא באלבום לאביזרים הנבחרים.

אנו בפלאשבק לעיתים מביאים הכל מנעליים לשמלות מיוחדות ולאביזרים,כך שבבוקים מסויימים צריך להביא רק את הילדה

למידע נוסף לחץ כאן >>>

איפור וביגוד בצילומים - מגיעים עם רעיונות ללוק מסוים מראש? זקוקים להכוונה ואפשרויות בחירה למראה שלא ניתן לפספס? הכל אפשרי. מתחת לביגוד אותו תבחרו ליום הצילומים מומלץ ללבוש מכנסיים קצרים וגופית שתקל עליכם את מלאכת החלפת הבגדים בחוץ. ניתן להביא ליום הצילומים ציוד כמו: מברשת שיער, קרם לשיער, מים, נעלי החלפה. במידה וכלת בת המצווה בוחרת להתאפר ביום הצילומים, יש להביא את האיפור ליום הצילומים עצמו. 

הדפסת התמונות - היום נגמר, חוויתי ומהנה, ועכשיו, מה עושים עם התמונות? את התמונות שצולמו ניתן להדפיס עצמאית ולסדר באלבום קנוי סטנדרטי. אפשרות נוספת היא רכישה של אלבום מעוצב, דיגיטלי, ישירות מצלם התמונות עצמו. עוד אופציה היא עיצוב אלבום דיגיטלי מעוצב בצורה עצמאית, זאת בסיוע אחד האתרים המאפשרים עיצוב אונליין כשהמוצר המוגמר נשלח בדואר לכתובת המזמין בסיום העבודה.

לסיכום

עיצוב נכון של אלבום בת מצווה הוא קסם של ממש, הוא משלב אפשרות להצצה אל עולמה הפנימי של כלת האירוע, תכונותיה, תחביביה ובנוסף, מאפשר לה יום שלם בו היא במרכז, יום חוויתי של ממש מלא בהשקעה ותשומת לב אליה. על מנת ליצור מזכרת חד פעמית, כזו שחוזרים אליה רבות, הקפידו לתת דגש מיוחד לבוק בת מצווה.

אנחנו בפלאשבק מעצבים בעצמנו את הבוקים בהתאמה אישית, דבר המאפשר לנו להכיר את הילדה, להבין את העדפות ולהגשים את החלומות שלה בבוק.