טיפים לאיפור לקראת צילומי בוק המיועד לבת מצווה

בנות בגיל 12 מתכננות יחד עם הוריהן את מסיבת הבת מצווה שלהן במשך חודשים ארוכים לפני מועד האירוע. חלק מההכנות לקראת אירוע בת המצווה הוא הפקה מקצועית ומרגשת של בוק לכלת השמחה. כל הבנות מעוניינות ליהנות מיום צילומים בסטודיו מקצועי ומאובזר, ולאחר בחירת הסטודיו וחברת ההפקות, עליהן להחליט יחד עם ההורים האם הילדה תתאפר לבד או בעזרת אמה, או להזמין מאפרת מקצועית המתמחה באיפור איכותי ונכון לצילומים מקצועיים בסטודיו.

מומלץ להקפיד על איפור קליל וטבעי

הטיפ החשוב ביותר לקראת יום הצילומים בסטודיו הוא להדגיש את היופי הטבעי בעזרת איפור קליל. למעשה, צלם מקצועי המתמחה בצילומי בוק לילדות ולנשים, לרוב ימליץ לנערות שאינן נוהגות להתאפר יומיום להגיע נטולות איפור ליום הצילומים, כיוון שאין טעם לעשות מהפכה ולשנות את הסטייל והלוק אם לא רגילים לכך.
אם הילדה מתאפרת לבד או בעזרת בנות המשפחה וחברותיה, היא יכולה להגיע לסטודיו מאופרת מהבית או להגיע עם תיק איפור ולפני הצילומים להתאפר מול מראה גדולה, ובהתאמה לתאורה במקום. האיפור חייב להיות קליל ומתאים לתאורה החזקה במקום. גם אם מתכננים להצטלם מחוץ לסטודיו, כדאי להקפיד על איפור קל יחסית בגלל האור החזק.

שימוש נכון בפודרה ומייק-אפ

פודרה ומייק-אפ מהווים בסיס יציב לאיפור, חשוב לפזר מייק-אפ בשכבה עדינה ואחידה על כל הפנים ואין לשכוח את אזור הצוואר והמחשוף אחרת ההבדלים בגוון העור יבלטו בצילומים. כמו כן, אחד הטיפים החשובים ביותר לצילום נכון לקראת הצילומים לבוק בת מצווה הוא לפזר שכבה בכמות סבירה ולא מוגזמת באזור ה-T בפנים, הפודרה מונעת את אפקט הברק בצילומים.

הדגשת העיניים

המצלמה בולעת חלק גדול מהאפקט של האיפור, לכן חשוב למרוח שכבה מעט יותר נדיבה מהרגיל. לקראת הצילומים לבוק כדאי להשקיע בעיקר בהדגשת העיניים, עדיף בעזרת גוונים ניטרליים וטבעיים המחמיאים למראה של נערות, הגוון הבהיר מתאים יותר לצילומים. כדי להדגיש את העיניים אפשר להוסיף צללית בגוון בהיר או בגוון חום זהב, ובגימור מבריק. וכדאי לסיים את איפור העיניים על ידי תיחום עליון ותחתון שלהן בעזרת עיפרון בצבע חום או שחור, אפשר גם בעזרת אייליינר איכותי, ומומלץ למרוח גם מסקרה.
יש טיפים נוספים לאיפור נכון של בנות לקראת צילומי הבוק בת מצווה שלהן, לדוגמה הימנעות משימר וברונזר מבריקים, ואפשר למרוח מעט אודם, בהתאם לתנאי התאורה, לבגדים, לאקססוריז ולתסרוקת. עדיף קודם כל לתחום בעזרת עיפרון את השפתיים ורק אז למלא בעזרת אודם בגוון מתאים.

הפקה מקצועית וצילומי בוק בת מצווה ברמה גבוהה

כדי להפיק בוק בת מצווה באיכות גבוהה וליהנות מאלבום תמונות מרהיב ומרשים, כדאי גם לכן להצטלם בסטודיו המקצועי של חברת פלאשבק. החברה מתמחה בצילום אירועי בר ובת מצווה, בהפקות מקצועיות של בוק לבנות המצווה ולבנים החוגגים בר מצווה, בהפקת מצגות מושקעות ובצילום קליפים ברמה הגבוהה ביותר.