מתנות שכאלה: מצגת תמונות דיגיטלית מעוצבת ליום הולדת 80

לכולנו יש זיכרונות שגורמים לנו להתרגש משמחה כל פעם מחדש. אלו יכולים להיות מילה, מקום, ריח או חוויה מיוחדת שחווינו כמו טיול בכדור פורח. אולי זה הרגע שלפני הגיוס, הטיול אחרי צבא, יום החתונה, הלידה הראשונה. בקיצור, לכולנו יש היסטוריה של זיכרונות במגירה. ואין כמו לחזור ולהתרפק על מה שהיה, להתרגש מאותם רגעים כאילו לא עברה וחלפה לה עוד שנה. עכשיו עצרו לרגע, ונסו לשוות בנפשכם כמה זיכרונות ורגשות וודאי חוו וצברו הסבא או הסבתא שלכם שהגיעו לגיל 80. כמה מקומות הם זכו לראות, כמה זריחות ושקיעות. ואולי... גם לצלם אינספור תמונות. עבורם, אתם האנשים המיוחדים ביותר בעולם. עכשיו זה הוא תורכם, להראות כמה אתם אוהבים ולא מפסיקים לחשוב עליהם גם. 

מצגת אחת, 80 סיבות

התפתחויות טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות לנו כיום לעשות ולחוות דברים – בדרכים שעד לא מזמן יכולנו רק לחלום עליהן. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא כמובן מכשירי הסמארטפון (המכשירים החכמים) שברשותנו. היום אנחנו יכולים בכמה הסטות מסך להזמין פיצה, לשלם חשבונות, לצפות בתכנים מכול העולם ועוד מגוון רחב של פעולות שונות. אם הוריכם, סבכם או סבתכם חוגגים בקרוב 80 אביבים, עם כל הכבוד למסך הקטן, תעשו עבורם משהו מיוחד שיגרום להם לחייך חיוך גדול מצד לצד. תפרגנו להם באיזו מצגת ליום הולדת 80. 

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, הוא הכנת מצגות של תמונות דיגיטליות לימי הולדת. היום באפשרותכם להגיע לסטודיו מקצועי, שיכול ליצור מהתמונות של יקיריכם קולאז' זיכרונות ייחודי מהפנט. אחת האפשרויות היא לייצר למשל "ספר זיכרונות ויזואלי", בו תראו איך הזמן ממש "רץ" וחולף כמו פלאשבק אל מול עיניכם. ניתן להוסיף ולשלב קטעי ווידאו, קריינות, מוזיקה שמשתנה בהתאם לאופי התמונה או הווידאו ועוד.

מצגת דיגיטלית מעוצבת באמצעות תוכנה להכנת מצגות לכבוד ימי הולדת, היא דרך נפלאה להראות איך ממש כמו ליד הדמיון והיצירתיות, גם לעוצמת רגש אהבתכם אין גבולות. בדבר אחד, אתם יכולים להיות לגמרי בטוחים. ביום בו יקיריכם יחגגו יום הולדת 80, אתם הולכים לקבל מתנה. המתנה הזו, תהיה החיוך שלהם.

מתנה לגיל 80 - פלאשבק הפקות
מתנה לגיל 80 - פלאשבק הפקות
סרט לגיל 80 | מצגת לגיל 80