מה זה סטיילינג לבוק בת מצווה?

כשחגיגות בת המצווה של הילדה מתקרבות, המשפחה כולה מתרגשת ומתחילה להיערך לאירוע. אבל כל מי שעומדת להגיע לגיל המצוות יודעת, שהחלק החשוב באמת של יום ההולדת המיוחד הזה, הוא אלבום הצילומים הנחשק, זה שעליו חולמות ילדות כבר מגיל צעיר. הצילומים המקצועיים של הילדה, שהיא בעצם כמעט מתבגרת, כמו גם סטיילינג לבוק בת מצווה שנבחר במיוחד עבורה, הם אלו שיגרמו לה להרגיש ולו ליום אחד, כמו כוכבת אמיתית.

סטיילינג לבוק בת מצווה: מה זה אומר בעצם?

הדפדוף באלבום התמונות של הנערה הצעירה צריך להעניק תחושה של שמחה, רעננות וצחוק - כל מה שמאפיין את גיל הנעורים. סטיילינג לבוק בת מצווה הוא למעשה המראה שבוחרים עבור הילדה החוגגת, החל מהנעליים או הסנדלים שלרגליה, דרך הביגוד שנבחר ועד לאקססוריז. כל החלקים הללו ביחד מרכיבים "לוק" ייחודי, שנותן לילדה עצמה הרגשה נהדרת ובמקביל גם תורם ליצירת האווירה הנדרשת עבור הצילום.

איפה אפשר למצוא פריטי לבוש והנעלה מתאימים?

כדי למצוא פריטי לבוש, הנעלה ואבזור שיוכלו להתאים עבור אלבום שמיועד לבת מצווה, אפשר לעשות חיפוש במגוון מקומות. מומלץ להתחיל דווקא במה שכבר יש כגון נעליים אהובות ונוחות במיוחד, חצאית או שמלה שהילדה אוהבת ללבוש, מכנסי ג'ינס שהיא "חורשת" עליהם – כל אותם פריטים מהארון הפרטי הנוכחי של הילדה, שמסמלים את מי שהיא ואת סגנון הלבוש המאפיין אותה בגיל הזה. במבט לאחור באלבום, כמה שנים אחרי הצילומים, הפריטים הללו יהפכו לנוסטלגיים וישמחו מאוד את הלב.

בנוסף, גם שופינג הוא כמובן חיוני לפעמים ולכן כדאי לעשות קניות עבור הסטיילינג הרצוי בחנויות הקניון השונות, בין אם חסרות נעליים בצבע מסוים כדי להשלים את המראה המבוקש, שרשרת או חולצה. שופינג מסוג נוסף שהוא חינמי לחלוטין, יכול להיות חיטוט קל בארון של אמא או של חברה שהיא משמעותית בחייה של בת המצווה, פעולה שייתכן שתביא למציאת פריטים נהדרים ומחמיאים במיוחד.

חשוב לבדוק האם ניתן להשתמש בפריטי לבוש ייחודיים של הסטודיו עצמו - במקרים רבים, סטיילינג לבוק בת מצווה שמתוכנן מראש ויש לו קונספט ייחודי, יכלול בתוכו גם הלבשה ואפילו תחפושות מתאימות, שיעזרו להפיק את אלבום התמונות המושלם.

בחירת לוקיישן לצילומים והתאמת הסטיילינג שיקפיץ את התמונה

כדי להפיק אלבום מקצועי, איכותי ובעיקר מעניין, של תמונות עבור ילדה החוגגת בת מצווה, חשוב לוודא היכן יבוצעו הצילומים. פלאשבק הינו סטודיו ברמה גבוהה המפיק בוק לבת מצווה, יאפשר את עריכת הצילומים עצמם במגוון לוקיישנים וזאת כדי לייצר אלבום מגוון,עשיר ובעיקר אישי ומיוחד, כזה שמביא לידי ביטוי את הצדדים השונים באופייה של הילדה.

סטיילינג לבוק בת מצווה שמשלב בתוכו צילומים מלוקיישן מסוים, צריך "להתכתב" עם אותו מתחם שבו מתרחשים הצילומים עצמם ולהיות נכון ומתאים לאזור שבו הילדה מצולמת.  צילומים על חוף הים, למשל, יכללו סטיילינג קליל ובגדים אווריריים בתוספת כפכפים או סנדלים עדינים, שיעניקו הרגשה של קיץ, זאת לעומת צילומים בחוות סוסים - אליהם יתאימו בגדים בסגנון שהוא יותר "טום בוי" ויכללו גם מגפיים, קסדה ואבזור רכיבה מתאים.

הסטיילינג הנכון, כאשר הוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים, "מקפיץ" את התמונה וגורם לילדה להשתלב בטבעיות בתוך המתחם שבו היא מצולמת, גם במקרה שהיא לא ביקרה לפני כן במקום דומה מעולם.

בוק לבת מצווה עם סטיילינג שמשאיר זיכרון מתוק בלב

סטיילינג לאותו בוק בת מצווה חייב להיעשות בצורה הנכונה, באופן שיגרום לילדה שלכם להיראות נפלא ובמקביל להרגיש הכי בנוח שאפשר, כשהיא יודעת שהתמונות שנשארות באלבום הייחודי שיכינו עבורה, ישקפו תמיד את מי שהיא באמת, מבפנים ומבחוץ - וישאירו זיכרון נהדר בלב שלה, גם שנים רבות אחרי שהחגיגה תסתיים.