צילום בר/בת מצווה ברמה הגבוהה ביותר

במסגרת ההכנות שלכם לקראת אירוע בר או בת מצווה, עליכם לקבל החלטות חשובות רבות ולבחור אנשי מקצוע כמו צלם אירועים ותקליטן. כמו כן, עליכם לשלוח הזמנות בזמן לאחר שהכנתם רשימת מוזמנים, להחליט היכן לקיים את האירוע, לבחור תפריט עשיר ומגוון ולהזמין מספר אטרקציות לשדרוג החוויה וכדי לספק הנאה מושלמת לכל האורחים והמשתתפים באירוע.

מעבר לצילום האירוע עצמו על ידי חברה מקצועית ואמינה, אין לשכוח קליפ מקורי או מצגת מיוחדת, ולאירועי בת מצווה מקובל לעשות גם בוק בת מצווה מלהיב לכלת השמחה. את התמונות המוצלחות ביותר בצילומי הבוק אפשר לשלב בהזמנה המקורית, בקליפ או במצגת, זו חוויה מרגשת לכלת השמחה ולבני משפחתה, ומזכרת מדליקה ובלתי נשכחת.

חברה מקצועית לצילומי אירוע בר ובת מצווה

לאחר בחירת מקום כמו אולם או גן אירועים יש לתאם עם חברת קייטרינג, תקליטן וכמובן צלם מקצועי. כדי לבחור צלם בר מצווה מקצועי וליהנות מהפקה מעולה וברמה הגבוהה ביותר, כדאי לבקש המלצות מהסביבה הקרובה ולהיעזר באינטרנט ובחוכמת ההמונים. עם זאת, בעת בחירת הצלם כדאי להתייחס לא רק לניסיון שלו בצילום אירועי בר ובת מצווה אלא גם לשירותים נוספים שהוא מציע, לדוגמה הפקות מקצועיות של בוק בת מצווה, מצגות מקוריות ומושקעות והפקת קליפים באיכות גבוהה.

צלם אירועים מקצועי הוא בעל ניסיון רב בתחום, יש ברשותו ציוד מתקדם ומצלמות משוכללות, והוא יודע כיצד ללכוד את הרגעים החשובים והמרגשים ביותר במהלך האירוע – מבעד לעדשת המצלמה. הצלם מתחיל את עבודתו בשלב קבלת הפנים, הוא מתעד את האירוע מכל הזוויות וכמובן מנציח את חתן או כלת השמחה עם האורחים, בני המשפחה, חברים ובמהלך הריקודים והנאומים.

כאמור, צלם מקצועי לאירועי בר ובת מצווה מציע גם שירותים נלווים בסטודיו המאובזר שלו. כך ניתן להוזיל עלויות מאחר ואין צורך לתאם עם מספר בעלי מקצוע וצלמים, ותחת קורת גג אחת זוכים לשירות מלא וברמה גבוהה. את צילומי הקליפים והבוק כדאי לעשות כחודש עד שבועיים לפני האירוע עצמו. בקליפ יכולים להשתתף חברים וחברות של הילד או הילדה, בני משפחה וכדומה. 

את הקליפ או המצגת לבר/בת מצווה נהוג להקרין בשיא האירוע, לאחר שלב קבלת הפנים, לפני או אחרי האוכל. לכן, חשוב לוודא כי יש באולם האירועים מקרן ומסך גדול, במידה ואין יש לשכור את הציוד מחברה המתמחה בכך.

לא לשכוח אטרקציות לאירוע ומתנות לאורחים

כיום, בכל האירועים נהוג לחלק מתנה או מזכרת קטנה ומרגשת לכל המוזמנים. כמו כן, כדאי להזמין לפחות אטרקציה אחת כדי לשדרג את האירוע ועל מנת לספק חוויה ייחודית ומלהיבה לכל המשתתפים. אחת האטרקציות המומלצות והפופולריות ביותר לאירועי בר ובת מצווה היא צילום מגנטים לאירועים.

כולם אוהבים לקחת את המגנטים כמזכרת מרגשת וייחודית, זו גם מתנה שימושית. במהלך האירוע צלם המגנטים מסתובב בין האורחים ומתעד אותם להנאתם, לאחר מכן הוא מדפיס את המגנטים במקום ותולה אותם על לוח כדי לאפשר למוזמנים לקחת אותם לביתם.