בוק בת מצווה גרפיטי

בוק בת מצווה גרפיטי מושלם

תמיד חלמת להצטלם בסביבה עירונית, צבעונית ותוססת? בוק בת מצווה גרפיטי זאת ההזדמנות המושלמת עבורך לחוות יום מיוחד ובלתי נשכח. עם קירות גרפיטי מתחלפים, צבעים עזים והמון סטיילינג, תמונות הבוק שלך יהיו מושלמות!
  



מדוע כדאי לצלם בוק בקירות גראפיטי?

הרעיון לצלם בוק גראפיטי נולד עם האהבה הגדולה שלנו לסביבה עירונית ואורבנית. העיר התוססת, הקצבית , החייה, מספקת לנו שלל רקעים והזדמנויות לצילומים צבעוניים ומקפיצים. ביום הצילום נעבור גם בלוקיישנים נוספים כמו מתחם רכבת עתיק, סמטאות עירוניות פסטורליות בסגנון וינטג', חוף היום ואפילו בשקיעה.

  

בוק גרפיטי - מה חשוב לדעת לפני הצילומים?

לחשוב לדעת שאת הבוק אנחנו לא מצלמים בסטודיו, אלו צילומי חוץ, בסביבה אורבנית ועירונית. לכן, חשוב לדעת מראש את הלוקיישנים ואת קירות הגרפיטי שמפוזרים באיזור, בכדי למנוע עיכובים מיותרים בחיפושים אחרי רקעים לצילום. רצוי להתאים מראש גם את הבגדים שתרצי להצטלם איתם. כדאי להביא גם משהוא קטן לאכול ולשתות, כי לא תמיד מוצאים מה לאכול בסביבה.

 


היכן מצלמים את הבוק?

הצילומים מתקיימים בד"כ בתל אביב, העיר שהיא "ללא הפסקה". שם נוכל למצוא את קירות הגראפיטי הכי יפים ויצירתיים. אנחנו ממליצים על מסלול מושלם עבורך : מתחילים במתחם התחנה בתל אביב, שם יש המון מבני וינטג' מיוחדות, דלתות ענקיות מעץ, קרונות רכבת ואפילו פסי רכבת אמיתיים! לאחר מכן אנחנו יוצאים לקירות הגראפיטי שמפוזרים בסביבה, עוברים בין סימטאות פסטורליות בנווה צדק, קופצים לסשן צילומים גם בסוזן דלל, ומקנחים בצילומי ים ושקיעה.

  

מה כדאי ללבוש לבוק בת מצווה גרפיטי?

יש כמה אפשרויות לביגוד מתאים עבור הבוק: האפשרות הטובה ביותר היא ג'ינסים ארוכים וקצרים, גופיות קצרות עם צבעים עזים, בנדנות לראש, נעליים אופנתיות וכל הבגדים הכי מחמאים שלך, כאלה שאת אוהבת ללכת איתם לחברות. ניתן גם לשלב שמלה בסגנון וינטג' לאיזור הסמטאות בנווה צדק, וחצאית ארוכה לים, ואפילו ללבוש בגד ים לצילומי השקיעה.

כמה זמן לוקחים צילומי הבוק?

יש מספר מסלולים וחבילות מומלצות, וזה נורא תלוי במה שתרצי שיהיה באלבום שלך. למשל בבוק של שעתיים, אפשר להספיק צילומים במתחם התחנה ובקירות גרפיטי. בבוק של שלוש שעות, אפשר להספיק להגיע גם לים ולשקיע. ובבוק של 4 שעות אפשר להצטלם נוסף גם בנווה צדק וסוזן דלל.

  

מה מקבלים כשמצטלמים בגרפיטי?

הצילומים הם תמיד "אחד על אחד". רונן או מירב בעצמם יגיעו לצלם אותך, כך שהחוויה תהיה הכי מיוחדת שיש. אנחנו מביאים גם מגוון גדול של ביגוד ואקססוריז, שישתלבו ביחד עם הביגוד שלך: חצאיות קצרות, ושמלת שיפון ארוכה לשקיעה, זרים לשיער, קשתות לשיער, אביזרי פופ כמו קאפקייקס, סוכריה על מקל, בנדנות, משקפי שמש ועוד המון הפתעות.  בתוך חבילת בוק בת מצווה  מקבלים ישירות למייל את כל חומרים הגלם ואת התמונות הערוכות אומנותית בפוטושופ. מקבלים אלבום גדול שמכיל את כל התמונות המעוצבות והכי מושלמות שלך. הדפסת האלבום היא הכי איכותית, על נייר צילום אמיתי, שכולל גם כריכה בנוייה לאלבום, התמונה והשם שלך בכריכה. 
 

 

 
ולמי שהגיע עד לפה: 

המדריך השלם לצילום בוק בת מצווה גרפיטי.

היכרות ראשונית עם הצלם

מסע קסום מחכה לך ביום הצילום. חשוב להכיר את הצלמ/ת לפני, ולבצע איתו שיחה מקדימה, בה תוכלי להסביר את כל מה שרצית בתוך הבוק שלך, על מה לתת דגש, אילו עריכות היית רוצה בתוך האלבום, ואיך לעצב את הבוק שלך. ככה אנחנו יודעים להפיק לך את האלבום הכי מתאים ואישי עבורך.

מהלך הצילומים עצמם

אנחנו מצלמים בקצב שלך. תמיד בסבלנות, באהבה וברגישות. אנו נסביר לך לפני היכן מצטלמים, כיצד מצטלמים, נתאים את הבגדים והסטים שלך בשטח עצמו, ונסביר בדיוק על כל לוקיישן ולוק מומלצים. נעבור בנחת בכל הלוקיישנים שנקבעו מראש, נצלם מספר גרסאות לכל לוק בכדי שיהיה לנו מבחר לאלבום. בין לבין נעשה הפסקת אוכל ושתייה, וגם לנשנש משהוא טעים, בכדי להחזיר לך את הכוחות ושתהיי תמיד במיטבך.

לסיכום: זה היום שלך -היום הכי מושלם!

מוכנה לחוויה של פעם בחיים? את הבוק שלך אנחנו מבטיחים שלעולם לא תשכחי, תביאי איתך המון אנרגיות חיוביות, מצב רוח, ובעיקר את עצמך על מלא, ואנחנו מבטיחים שהבוק בת מצווה שלך יהיה הכי מושקע שיש

לגלריית התמונות

צרו קשר באתר או בטלפון: 052-2295517

דברי איתנו