תכנון אירועים בצל הקורונה

נגיף הקורונה משפיע על חיי כולנו, אך החיים ממשיכים וכדאי להקפיד על ההנחיות החדשות של משרד הבריאות כדי להקטין את החשיפה לווירוס ולהימנע מסכנה בריאותית. ההנחיה החדשה שפורסמה לפני מספר ימים היא לקיים אירועים משפחתיים או עסקיים עד 100 איש, לאחר שההנחיה הקודמת אפשרה לקיים אירועים המוניים עד 2000 איש. מכון לאמצע מרץ 2020 אין לקיים אירועים בגלל התפשטות נגיף הקורונה, אך עדיין ניתן למצוא פתרונות יצירתיים לתכנון האירוע בצל הקורונה.

חשוב לזכור כי יש הרבה דיס-אינפורמציה בנושא נגיף הקורונה, לכן כדאי לעקוב אחרי הפרסומים מגופים רשמיים ומוסמכים כמו משרד הבריאות ולא להיכנס לפאניקה מיותרת.

אם אתם קבעתם כבר מועד לאירוע משפחתי כמו מסיבת בר או בת מצווה, יום הולדת או אירוע אחר, עליכם לעדכן את רשימת המוזמנים כדי לעמוד בדרישות החדשות והמחייבות בתחום האירועים. אם אתם מתכננים אירוע בעתיד הקרוב כדאי לכם לנצל את ההזדמנות ולסגור מראש מועד לאירוע עם הוספת תנאי בחוזה על אפשרות לביטול מראש של האירוע אם הווירוס ימשיך להתפשט וההנחיות יקבעו שאין לקיים אירועים משפחתיים.

אפשר לתכנן אירועים לעתיד הקרוב

כאמור, עד לפני מספר ימים ניתן היה לתכנן ולערוך אירועים עד 100 איש. לאור ההנחיות החדשות אין לערוך אירוע משפחתי מרובה משתתפים, אך עדיין אפשר ליהנות מאירוע ססגוני ונוצץ עם אטרקציות, אוכל טעים, צלם אירועים וכמובן הרבה שמחה ואושר, תוך נקיטת כל אמצעי המיגון והבטיחות הנדרשים.

כדאי לתכנן את האירוע כבר עכשיו ולא לשבת על הגדר מהסיבה הפשוטה שכרגע בעלי אולמות וגני האירועים לחוצים מהביטולים הרבים והם מוכנים להפחית במחיר כדי להמשיך לעבוד ולמלא את היומן. אמנם, צריך להפעיל שקול דעת ולעקוב אחר ההנחיות המחייבות של משרד הבריאות, אך לעיתים דווקא בצל משברים כמו משבר הקורונה העכשווי יש הזדמנויות שלא כדאי לפספס. לכן, אתם יכולים לתאם עם בעלי מקצוע ולסגור מועדון, אולם או גן אירועים, אך כמובן כדאי להוסיף לחוזה פסקה העוסקת בנושא ביטול האירוע בגלל משבר הקורונה.

בנוסף, כדאי לנצל את הזמן ולהפיק מצגת מושקעת לאירוע בר ובת מצווה ולאירועים אחרים כמו חתונה או יום הולדת עגול. מאחר ורובנו מסתגרים בבית רוב הזמן תוכלו לבנות מצגת מקורית באמצעות אפליקציה לבחירת גרפיקה למצגת של חברת פלאשבק הפקות.

האפליקציה החדשה והמתקדמת לבניית מצגת בת מצווה או בר מצווה מאפשרת לכם לבחור גרפיקה מרהיבה כרקע למצגת, להוסיף תוכן כמו טקסטים ותמונות, לבחור אנימציות מקוריות והנפשות ייחודיות, ולאחר מכן צוות חברת פלאשבק הפקות עורך ומכין את המצגת לפי הבחירות והדגשים שלכם, ואתם זוכים למצגת מדהימה ומקורית ולמזכרת מרגשת לכל החיים. את המצגת תוכלו להקרין באירוע עצמו, לשלוח במייל ובמובייל לחברים ולמשפחה ולשמור במחשב האישי.

כדאי לדעת כי חברת פלאשבק פיתחה את האפליקציה החדשה במשך כשנתיים, האפליקציה לבניית ולעריכת מצגות מרחוק מתאימה במיוחד לימים שאנו חווים כיום בצל משבר הקורונה, והטכנולוגיה מסייעת לנו להתגבר על מכשולים ולהמשיך בחיים הרגילים עד כמה שאפשר.