בר מצווה ב-2020

אז מה ניתן לחדש?

בכמה חגיגות בר או בת מצווה הייתם לאחרונה? האם גם אתם יצאתם מהן בתחושה שהרבה מהחגיגות האלו נראות אותו דבר? לבטח עכשיו אתם עומדים לקראת חגיגת בר או בת המצווה של הילדים שלכם ואתם בטח שואלים את עצמכם – איך ניתן לחדש? איך אפשר להפוך חגיגת בר מצווה בשנת 2020 לחגיגה משמחת, מיוחדת ומקורית? זו אכן שאלה טובה. אנחנו שמחים להציע לכם כמה רעיונות שיכולים לשדרג כל מסיבת בר או בת מצווה בשנה הקרובה.

משימות בר מצווה

דרך נהדרת להפוך את שנת בר המצווה בכלל ואת חגיגת בר המצווה בפרט למיוחדת ומשמעותית היא להתחיל להתייחס אליה זמן רב לפני האירוע עצמו. אפשר במהלך שנת בר המצווה להזמין את הילד שלכם לקחת על עצמו למלא כמה משימות מיוחדות. משימות כאלו שיובילו אותו להכיר את עצמו יותר טוב, למצוא בתוכו בגרות ואחריות וגם ליהנות על הדרך. אלו יכולות להיות משימות שאתם תכינו לילד והן יכולות גם להיות משימות שתכינו ותחליטו עליהן ביחד לאור הרצונות, החלומות והשאיפות של הילד. מסיבת בר המצווה יכולה להיות אירוע השיא של השלמת כל המשימות האלו וגם באירוע עצמו ניתן לשלב איזו משימה או משחק בה ישתתפו כל אורחי המסיבה, בני משפחה וחברים.

את המשימות הללו מומלץ מאוד לצלם ולהנציח במהלך השנה כך שתגיעו למסיבה ובידכם אפשרות לחלוק את הדרך שעבר הילד שלכם עם האורחים שלכם. אתם יכולים לשזור את התמונות והסרטונים הללו לתוך סרט או מצגת ולהקרין אותם באירוע עצמו. את הסרט או המצגת כדאי מאוד להפיק בעזרת חברה מקצועית. להבדיל ממצגת פשוטה שמכינים בבית, כאשר בוחרים להציג מצגת או סרט מקצועיים ניתן לערוך אותם בצורה איכותית, לשלב סאונד ואפקטים מיוחדים כגון תלת מימד ועוד.

לחגוג בדרך שונה ומקורית

מי אמר שכל הילדים חייבים דווקא מסיבת בר מצווה? אולי הילדים שלכם יעדיפו דווקא לחגוג את בר או בת המצווה שלהם בדרך אחרת? ישנן כל מיני דרכים כאלו – למשל לחגוג לא במסיבה כי אם באירוע שמהווה תרומה לעמותה או לגוף שהילד מאמין בו ובמטרות שהוא מקדם, או אולי בכלל לחגוג במהלך טיול של סוף שבוע עם משפחה וחברים, מעין חגיגת טבע מתמשכת שכזו. איך שלא תבחרו לחגוג, הכי חשוב זה להעניק לילד שלכם חוויות וזיכרונות טובים ומשמעותיים.
בנוסף, אפשר להפיק אירוע מושקע ומקורי בחיק הטבע עם פעילויות שונות והפעלות ייחודיות. יש לא מעט רעיונות לאירועי בר מצווה שונים מהרגיל, ובעזרת חברת הפקות תוכלו לקבל מספר הצעות, אך אתם יכולים לשאוב רעיונות גם מאחרים באינטרנט ומהורים לילדים אחרים.

על דבר אחד אל תוותרו – על מצגת בר מצווה המופקת על ידי פלאשבק הפקות, אנו נכין עבורכם מצגת ברמה גבוהה, לא סתם מצגות רגילות אלא מצגת עתירת טכנולוגיות חדשניות בשילוב אנימציות מדליקות, מוזיקה, קריינות, תלת מימד, אפקטים ועוד. לכן את המצגת כדאי להפיק בעזרת החברה המובילה בישראל למצגות, לקליפים, לבוק בת או בר מצווה ולצילום אירועים.