השכרת אטרקציות לאירוע בת מצווה


לא צריך להיזכר במערכון "העוגה הנפתחת" של ארץ נהדרת כדי לדעת שהפקת אירוע בר מצווה כיום היא עניין גדול מאוד ואירוע יוקרתי במיוחד הופך להיות לסמל סטטוס של ממש. בהתאם לזאת, גם הציפיות מאטרקציות ופעילויות מיוחדות הפכו להיות היום גדולות פי כמה וכמה. קריוקי או אפילו תחרות ריאליטי בזעיר אנפין זה כבר לא מספיק וכל בת מצווה חייבת לפחות אטרקציה אחת שתבדיל אותה מן האחרות.

למה כדאי לשכור אטרקציות מחברות השכרה מקצועיות?

האטרקציות שמוצעות על ידי אולמות אירועים עשויות להיות מוגבלות ומצומצמות, כך שבסופו של דבר הן מגבילות את חופש הבחירה. לכן, תמיד כדאי לשקול גם שכירת אטרקציות לאירועים מחברות ומארגנים שזוהי ההתמחות שלהם. שכירת אטרקציות באופן זה מאפשרת לכם לבחור בצורה הנוחה ביותר מבעוד מועד ומבלי לערבב בין האטרקציות לאספקטים אחרים של האירוע, מה שעלול ליצור הסחות דעת ולפגוע בתשומת הלב שתתנו לכל אחד מהם.

האטרקציות הפופולאריות ביותר

כשמדובר באטרקציות לבת מצווה, הקטגוריות הפופולאריות ביותר הן צילום וקליפים, כולל הפקת בוקים מיוחדים בעיצוב מקצועי של מעצבת. התוצאה שמתקבלת היא "סטורי" של ממש סביב נושא מסוים, ובאיכות שלא נופלת מצילומי חתונה. דוגמאות לנושאים פופולאריים הן "בוק אורבני", "בוק בטבע", בוק בים (בקיץ) וכו'. את הבוקים האלו אפשר להעלות כמצגת ליו-טיוב וכמובן לאינסטגרם, כדי שגם מי שלא יכול היה להגיע לבת מצווה יוכל להנות מהן.

אטרקציות אוכל לבת מצווה

גם האוכל שמעניין את הצעירים היום עבור סוג של מטמורפוזה. היום לא הולכים סתם לאכול "המבורגר", אלא הולכים לאכול המבורגר המבוגר של שף ידוע, לא הולכים סתם למסעדה יפנית, אלא בוחרים מראש את הסושיה הכי טובה בעיר, לא אוכלים סתם משהו בפיתה, אלא הולכים ל"מזנון" של אייל שני וכו'.

באופן דומה, היום אוכל לבת מצווה הוא אוכל הרבה יותר מוקפד ודוכני מזון שבהם יש אוכל בהכנה כל הזמן הם עניין סטנדרטי לחלוטין, בין אם מדובר בארוחה חלבית (פיצות, פוקצ'ות) ובין אם מדובר בארוחה בשרית (נקניקיות איכותיות, אסאדו ועוד). כמובן שאלכוהול אין, ואת מקומם תופסים שייקים מיוחדים ומיצי פירות אקזוטיים.


אטרקציות טיפוח עצמי

עוד סוג של אטרקציות לאירועים שאפשר לראות היום יותר יותר, ובמיוחד במסיבות בת מצווה הוא השכרת עמדות טיפוח עצמי. מלבד עמדות איפור, גם השכרת עמדת מניקור הפכו להיות שם דבר. הטיפול נעשה על ידי מניקוריסטיות מקצועיות, כך שההורים לא צריכים לדאוג. עוד עמדות טיפוח עצמי שאפשר לשכור הן עמדת קליעת צמות ועמדת קעקועים (זמניים כמובן) בצורות שונות שניתן להסיר בקלות לאחר השימוש (או פשוט לחכות כמה ימים עד שירדו באופן טבעי). עוד עמדה מאוד פופולארית היא עמדת הקריקטורה שנותנת למשתתפים מזכרת מרגשת במיוחד.