​גימיקים לבת מצווה

כדי להפיק מסיבת בת מצווה מקורית וייחודית עליכם לתכנן את האירוע לפרטי פרטים. לאחר שבחרתם גן או אולם אירועים, או לחלופין החלטתם להפיק את האירוע בחצר הבית או בחיק הטבע, עליכם לשלוח הזמנות דיגיטליות או מודפסות ולקבל החלטות בנוגע לתפריט ולאטרקציות השונות. כמו כן, אין לשכוח להזמין תקליטן שיקפיץ את האורחים ממקומם וילווה את הערב במקצועיות ועל פי דרישותיכם, וכמובן יש להזמין צלם אירועים לתעד את החגיגה וליהנות ממזכרת מרגשת לכל החיים. לאחר שבחרתם חברת קייטרינג כעת עליכם לקבל את ההחלטה החשובה ביותר, איזה גימיקים לבחור למסיבת הבת מצווה כדי לשדרג את האירוע ולספק לאורחים חוויה מדליקה ומהנה.

רעיונות לגימיקים מדליקים לבת מצווה

כדי לשדרג את האירוע חשוב לבחור גימיקים מדליקים וחדשים, עליכם לזכור כי בכל אירועי הבת מצווה ההורים נוהגים להזמין הפעלות, אטרקציות וגימיקים שונים, לכן כדי ליהנות ממסיבה שונה חשוב לבחור בקפידה את הגימיקים. יש מגוון רעיונות לגימיקים חדשים ומיוחדים כמו חולצות מודפסות לבת מצווה, החולצות מגיעות בשלל עיצובים, גדלים וגוונים וניתן להדפיס עליהם איורים, תמונות ומשפטים משעשעים ומקוריים, חשוב לציין כי החולצות איכותיות וגם ההדפסה אינה דוהה בכביסות. כמו כן, ניתן לחלק את החולצות כמזכרת לאורחים המשתתפים באירוע, כך אין צורך לרכוש מתנה אחרת.

בנוסף, יש גימיקים מיוחדים כמו הדפסה על כובעים, תיקים, מגבות חוף, כריות, סינרים ומוצרי טקסטיל נוספים. עם זאת, אין כמו הדפסה על חולצות לבת מצווה כדי לשדרג את האירוע וליהנות מגימיק מקורי ומדליק במיוחד. על החולצות ניתן להדפיס משפט מצחיק, איור הומוריסטי, תמונה מדליקה ומשעשעת ועוד. החברה מציעה מאגר הדפסים גדול ומגוון כך שניתן לבחור הדפס מוכן מראש, לחלופין אפשר לשלוח תמונה של כלת השמחה עם כיתוב בנימה אישית או משפט מדליק.

אגב, כדי להפתיע את כלת בת המצווה אפשר לשמור בסוד את הרעיון של החולצות המודפסות ולחלק אותן במהלך האירוע לכל המשתתפים כדי להפתיע את הילדה ולרגש אותה עד דמעות. כמו כן, ההורים ובני המשפחה יכולים להפתיע את הילדה עם חולצות מודפסות, כדאי להציג את החולצה ברגע השיא של האירוע ולהפתיע את הילדה.

יש עוד מגוון גימיקים מקוריים ומדליקים לאירועים כמו בת מצווה, בין השאר אפשר להזמין אטרקציות וגימיקים כמו מתנפחים לבני נוער, שולחנות משחק, עמדות מציאות מדומה, משחקי שולחן, אמן בלונים, מכונות עשן, קצף ובועות לכניסה מרשימה של כל השמחה ולשדרוג רחבת הריקודים ויש עוד רעיונות וגימיקים רבים נוספים.

הדפסה על חולצות - גימיק חובה לבת מצווה

כדי להפוך את המסיבה לחגיגה מקורית ובלתי נשכחת מומלץ לבחור גימיקים חדשים ומלהיבים כמו חולצות מודפסות. כמו כן, לפני האירוע מומלץ להפיק בוק בת מצווה כמתנה מקורית ומרגשת לילדה, על החולצה המודפסת אפשר להדפיס את אחת התמונות מהבוק עם תוספת של כיתוב אישי או משפט משעשע, את החולצות ניתן לחלק לאורחים כמתנה מרגשת מהאירוע.