​קליפ אקסטרים לבר מצווה

הפקת אירוע כמו בר מצווה מתחילה בתכנון מקדים, יש לערוך רשימת מוזמנים, בהתאם לכך ניתן לקבל החלטה היכן האירוע יתקיים. כבר בשלבי התכנון של האירוע יש לקבל החלטות חשובות כמו מסגרת תקציבית להפקת החגיגה, מספר מוזמנים, מיקום, אטרקציות, קייטרינג ובחירת תפריט, בעלי מקצוע כמו צלם ותקליטן וכיוצא בזה. כמו כן, אין לשכוח דברים חשובים נוספים כמו מצגת או קליפ בר מצווה באמצעות חברת הפקות מקצועית ומנוסה.

רעיונות מקוריים לקליפ ייחודי למסיבת בר מצווה

כל הילדים מעוניינים באירוע בר מצווה מקורי, מרגש, מלהיב וייחודי. כדי להפיק אירוע מושלם ובלתי נשכח יש להקדיש זמן ומחשבה על מנת לקבל החלטות נכונות. כדי לשדרג את האירוע ולהעניק חוויה מנצחת לילד ולאורחים המוזמנים לאירוע, אין כמו הפקה מקורית של קליפ בר מצווה. יש מגוון רעיונות ואפשרויות, ביניהם קליפ אקסטרים לבר מצווה המבטיח סרטון מושקע ומלא אדרנלין.

כדי להפיק את הקליפ המושקע יש לקבל החלטה משותפת עם הילד והוריו היכן לערוך את יום הצילומים. כך לדוגמה ניתן להחליט על קליפ שיצולם בטיול אקסטרים בצפון, אזור הצפון מציע שלל אטרקציות לחובבי האקסטרים ותפאורה טבעית של נוף פראי ועוצר נשימה, מרחבי טבע קסומים, נחלים שוצפים, מפלים והרים גבוהים עם צמחייה עשירה.

אפשר להזמין טיולי רייזרים בצפון ובמהלך הנסיעה מצלמים קליפ מדליק ומקורי בו חתן השמחה שועט יחד עם הוריו ברכב השטח שמסוגל לחצות כל מכשול בדרך. צוות צילום מקצועי מצטרף לטיול המשפחתי ויחד נהנים מחוויה מלאת אדרנלין ומיום צילומים בחיק הטבע הקסום והפראי שבצפון הארץ.

כמו כן, ניתן לצלם את הילד באתרים נוספים בצפון, לדוגמה בעת רכיבה על סוסים, נסיעה בג'יפ המשפחתי או במהלך טיול ג'יפים מאורגן בלב נוף מרהיב, ובאטרקציות שונות נוספות שהצפון מציע בשפע. עם זאת, אין כמו טיול רייזרים בחיק הטבע הפראי שבצפון המדינה, חשוב לדעת כי הרכיבה ברייזרים אפשרית החל מגיל חמש, בהתאם לכללי הבטיחות, כאשר לאחר הדרכה קצרה יכול אחד ההורים לנהוג ברכב השטח האימתני, כל עוד יש ברשותו רישיון נהיגה בתוקף.

קליפ אקסטרים לשדרוג מסיבת בר המצווה

את הקליפ לאירוע הבר מצווה נהוג להקרין על מסכי ענק בגן או באולם האירועים, כדי להפיק את הקליפ כדאי לתאם עם חברת ההפקות יום צילומים באתר מקורי ומעניין, לפחות כחודש מראש. לאחר פגישה עם צוות ההפקות ניתן להחליט על מקום הצילומים, לקבוע עם חברת הטיולים מועד נוח, ובסיום היום כולם חוזרים עם חיוך על הפנים בגלל הצילומים המהנים ובעיקר בגלל חוויית הנסיעה בשטח.

לאחר הצילומים בשטח צוות חברת ההפקות עורך את הקליפ בסטודיו, מוסיף אנימציות מקוריות, קטעי מעבר מרגשים, מוסיקת רקע המתאימה לקליפ בסגנון אקסטרים, כתוביות, אפקטים ועוד. את הקליפ שומרים בסוד וכך מפתיעים את המוזמנים ביום האירוע עם קליפ מדהים ומקורי.