צילום תלת מימד לבר מצווה

מזל טוב! הגיע זמן בר המצווה, היום החשוב בחייו של כל נער יהודי וישראלי. האורחים כבר מוכנים לתחילת החגיגות, אך נדרש עוד צעד קטן לפני שילדכם יהפוך מנער לגבר - צילומי בר המצווה. צלמים רבים החלו להציע שירותי צילום בתלת מימד בשנים האחרונות. במה מדובר ומה הופך את זה לטרנד הבא של עולם צילומי האירועים?

היום הגדול הגיע, ואתם מתכוננים בשעה טובה לבר המצווה של הילד. הכל מוכן - האולם שסגרתם חודשיים מראש, האורחים הנרגשים שמחכים לתחילת החגיגות, הקייטרינג שמכין במטבח האולם את המנות הייחודיות על פי טעמו של חתן השמחה. ובכל זאת משהו חסר, או כמו שאומרים - זה לא אירוע אם אין תמונות שאפשר להסתכל עליהן לאחר מכן ולהישטף בנוסטלגיה של ממש.
 

טכנולוגיות חדשות בתחום צילום האירועים



התקדמות הטכנולוגיה הביאה איתה חידושים מפתיעים בעולם הצילום - זניחת המצלמות האנלוגיות לעומת הדיגיטליות, הגעת תוכנות עריכה כדוגמת פוטושופ ו"אפטר אפקט", ופלטפורמות שיתוף תמונות כדוגמת האינסטגרם. גם עולם צילומי האירועים לא התחמק מהמהפכה האינטרנטית, ויותר ויותר צלמי אירועים מציעים לשלב צילומי תלת מימד בצילומיהם, בין אם מדובר באפקטים מיוחדים או ב"שיפוצים" במקרה של תאורה לא מספקת או אובייקט כלשהו שמפריע לצילום - צילום תלת מימד מהווה פתרון חדשני לבעיות שעלולות לצוץ ברגע הלא נכון, וביכולתו להפוך את חוויית הצילום, כמו גם את הזיכרונות מהיום המיוחד, למשמעותיים וייחודיים עוד יותר. תדמיינו את חתן בר המצווה רוכב על דרקון בתמונה ומושיט את ידו לעברכם, מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת.

צילום תלת מימד נהפך לסטנדרט קולנועי של ממש בשנים האחרונות - כל סרט גיבורי על שמכבד את עצמו, עוד מ"שר הטבעות" כולל איזה "שוט" של גיבור הסרט מושיט יד אל עבר המסך, מנסה לתפוס משהו שכמעט וחומק מאצבעותיו. אין מילים לתאר את ההלם הנסוך על פניהם של האורחים ובני המשפחה כאשר הם רואים את צילומי תלת המימד בפעם הראשונה.

אז איך אפשר לשלב צילומי תלת מימד באירוע ובצילומי הבוק שלקראתו? זה פחות מסובך משזה נשמע, אנחנו מבטיחים.

חברתנו מתמחה בין היתר בצילומי בר מצווה, וניתן לשלב גם צילומי תלת מימד, שיהפכו את היום המיוחד למיוחד אף יותר, הן עבור חתן בר המצווה והן עבור משפחתו ואורחי האירוע. התמונות בתלת מימד משתלבות באופן טבעי באלבום התמונות של האירוע, אך במקביל מתבלטות אל מול התמונות השגרתיות. צילומי תלת  מימד מעניקים לאירוע מימד יותר "חי" גם עבור מי שלא התאפשר לו להגיע.

בצילומים רגילים יש עדשה אחת בלבד שמצלמת את התמונה, ואילו בצילומי תלת מימד יש שתיים שמתעדות את האירוע משתי זוויות שונות במקביל. כמו כן, ניתן "לשחק" עם הגודל של התמונות ולהפוך אותן מתמונות בגודל רגיל לתמונות בגודל מלא, כדי שתוכלו באמת להרגיש בתוך אירוע בר המצווה. הטכנולוגיה שחברתנו משתמשת בה, בניגוד לטכנולוגיה הרגילה, היא טכנולוגיה חדשנית המספקת לקהל לקוחותינו תמונות ממגוון זוויות במקביל, מה שיוצר תחושה אמיתית יותר, ממש מעין "הושט ידך ותחגוג איתו".

זאת ועוד, כאשר התמונות יהיו מוכנות לצפייה תוכלו להעניק לאורחי האירוע וקרובי המשפחה מתנה נוספת - משקפי תלת מימד (3D) שדרכן הם יוכלו לצפות באירוע באמצעות טכנולוגיה ייחודית שנקראת "אנגליף". טכנולוגיה זו היא טכנולוגיית צילום שיוצרת לצופים בה אשליה אופטית של מראה תלת מימדי - ממש כמו בקולנוע, אבל באלבום התמונות של האירוע שלכם. הצילום בשיטה זו מורכב משתי תמונות של אותו אובייקט (או במקרה הזה, חתן בר המצווה) שמצולמות כל אחת בפילטר צבעים אחר, בדרך כלל בפילטר אדום ופילטר דמוי טורקיז כדי ליצור ניגודיות. אפקט תלת המימד מתקבל בצפייה בצילום דרך משקפיים עם עדשה ירוקה-תכולה ועדשה אדומה, כך שלמעשה כל עין מקבלת צילום אחר, אך למעשה צופה באותה התמונה, רק מזווית אחרת.

ללא ספק מדובר בטרנד החדש בעולם צילומי האירועים, שבהחלט סוחף את התעשייה כולה בסערה. סוכנויות צילום רבות דוהרות אל השימוש בו בהתאם להתקדמות הטכנולוגית ושיפור חוויית המצלם-מצולם, שמהווה תפקיד כל כך חשוב בחברתנו בפרט  ובתעשייה כולה. אנו שמים את הצרכים והרצונות של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו וזאת במטרה לספק עבורם את הצילומים המושלמים מאירוע בר המצווה המושלם.

רוצים לשמוע עוד? מעוניינים לשכור את שירותינו לאירוע המשפחתי הבא שלכם? הזמינו עכשיו צילום בר מצווה דרכנו!