צא והצטלם ברחבי ישראל: המקומות היפים ביותר לצילום בוק בארץ

ארצנו הקטנטונת והיפה בורכה בלא מעט נקודות מהממות לצילום בוקים מיוחדים לכבוד בת המצווה. מצפון ועד דרום, לא חסרות נקודות שיהפכו את התמונות לחוויית בת מצווה ולזיכרונות מהממים שתיהנו להסתכל עליהם גם שנים קדימה.

המלצות על לוקיישנים יפים לצילומי בוק בת מצווה



ראש הנקרה - אי שם בקצה הצפוני של המדינה, בין סלעים לים נמצאת שמורת הטבע המיוחדת שנחשבת לאחד המקומות הכי יפים בארץ. מדובר בחוף פסטורלי ושקט עם נוף פראי ויפהפה. המלצה שלנו - צילומים שם בזמן השקיעה מבטיחים תוצאות מהפנטות שימשכו את כל תשומת הלב ויישארו עם כלת השמחה ומשפחתה שנים רבות קדימה.

הגנים הבהאיים בחיפה - מה אפשר לכתוב על המקום הזה שלא נכתב כבר? הנקודה הכי יפה בחיפה ואולי בצפון הארץ כולו. גנים רחבים ומהממים ביופיים שמומלץ וכדאי לצלם בהם מוקדם בבוקר כדי לתפוס ככל הניתן את זוהר הכיפה הזהובה שבלבו. הנוף הנשקף מהגנים של העיר והים שמשתלבים יחדיו הופכים את הגנים הבהאיים למיקום מוצלח לבוק יחיד במינו.

יער שוויץ - אי שם מעל הכנרת חבוי יער שוויץ, מהיערות היפים ביותר בארץ. עם תצפיות עוצרות נשימה על טבריה והאזור כולו, פינות חמד רומנטיות ואפילו בריכות שכשוך, אין ספק כי מדובר במקום נהדר לצילום בוק לבת מצווה לעת שקיעה.

השביל התלוי בבניאס - לא פחות מ- 100 מטר של גן עדן ששווה להצטלם בו בשביל בוק בת מצווה עוצמתי וחד פעמי, אשר מומלץ להצטלם בו בעיקר לאחר הגשמים. שביל עץ יוביל אותנו למפל הבניאס העוצמתי בפנינת טבע שעד לא מזמן הייתה נסתרת מהציבור הרחב, וכעת זכינו לחזות בה ואף לתעד זאת בצילומים בלתי נשכחים.

גם אזור המרכז לא חף ממקומות נהדרים לצילומים, כמו למשל האתר ההיסטורי שבע טחנות שנמצא בפארק הירקון - פינת חמד של ממש בלב הפארק ועל גדת הנחל. צילומים של בוק בת מצווה במקום הנ"ל בשעות הבוקר המוקדמות כשהשמש עדיין מלטפת יגרפו את כל המחמאות שבעולם,

תל חדיד - גבעה בשולי יער בן שמן, ממנה נשקפת תצפית נוף מרהיבה לעבר גוש דן, מה שמבטיח צילומי בוק אורבניים ומהפנטים ביופיים. שעת ההגעה המומלצת היא לקראת שקיעה, כדי לתפוס את השקיעה על רקע מגדליה הזוהרים והגבוהים של העיר הגדולה.

שמורת פולג - רבע שעה מתל אביב נמצאת שמורת טבע שוקקת ומהממת ביופיה הכוללת אגם רחב ושליו, נחל שוצף ודיונות חול על שפת ים. עונת ההגעה המומלצת היא האביב כאשר מרבדי פרחים קסומים מכסים את הקרקע ומבטיחים צילומי בוק נהדרים ויפהפיים.

אפולוניה - ממש לא רחוק מהרצליה פיתוח ומגדלי המשרדים שלה, על מצוק כורכר המתנשא מעל חוף הים נמצאים שרידי העיר העתיקה אפולוניה. מדובר בגן לאומי שעבר תהליך שימור מעמיק ומספק נקודת נוף מהממת למעוניינים בבוק ייחודי המשלב בין עבר, הווה ועתיד ובחווית בת מצווה מרעננת ושונה, עפ צילומי שקיעה ייחודיים.

יורדים דרומה, אל נחל הבשור - שיא השיאים של אזור צפון הנגב. פנינה של ממש, עם מעיינות שנובעים לאורך כל השנה, סכרים וגשרים המעטרים אותו ומספקים נקודות מהממות לצילום בוק בלתי נשכח לבת מצווה.

הלאה אל המצפור בערד - אל מול נוף פראי של ים המלח והמדבר, בעיירה הציורית ערד נמצא פסל ייחודי של האומן יגאל תומרקין שמושך אליו סקרנים לאורך כל השנה. הנוף שנשקף מהמצפור, במיוחד לעת שקיעה, בהחלט מהפנט ביופיו ומספק נקודת תצפית מהממת על המדבר ומיקום נהדר לצילומים.

יער בארי - סמוך לקיבוץ בארי שעל גבול עזה נמצא יער בארי המהמם, שפריחת הכלניות שבו היא הסיבה שיש "דרום אדום" בכל שנה. כמתבקש, העונה המומלצת לצילומי בת מצווה היא לקראת סוף החורף בעת פריחת הכלניות, תזמון המבטיח בוק בלתי נשכח וחוויה ייחודית לכל המשתתפים.

מכתש רמון - אולי המקום היפה ביותר בארץ, עם נוף ייחודי וחיבור חזק וקדום לטבע. כן, זו נסיעה ארוכה מאוד אבל התוצאות של צילום בוק בת המצווה, במיוחד לאור שקיעה מדברית, יהיו מדהימות על רקע הנוף הקדמוני והעוצמה שתשודר מכל תמונה ותמונה.

ניתן למצוא עוד ועוד לוקיישנים לצורך צילומי בוק בת מצווה, אלו הנקודות על פני המפה שיהפכו את הצילומים שלכם לחוויה בלתי נשכחת וכזו שתישאר בתוך לבכם לעוד שנים רבות.