קליפ ליום הולדת 60 - מתנה מקורית ומרגשת בסגנון חיים שכאלה

לכבוד יום הולדת 60 השמחה בקרב בני המשפחה הולכת וגוברת, בעיקר אצל חתן או כלת השמחה. גיל 60 חייבים לציין בדרך מקורית ומרגשת, אם במחיצת המשפחה ואם במסיבה גדולה עם חברים, קרובים, קולגות מהעבודה,שכנים וכמובן הילדים והנכדים. 

בכדי שהאורחים יתחברו לתוכן האירוע, רצוי להפיק קליפ ליום הולדת 60, בין אם חוגגים את האירוע לאמא, לאבא, לסבא או לסבתא. למעשה, הקליפ הוא מרכז האירוע ומחבר את כולם לחגיגה. את הקליפ אפשר להקרין באמצעות מקרן במהלך האירוע, או לצפות בו בטלוויזיה באמצעות כונן DVD או דיסק און קי באיכות HD, וכמובן ניתן לשלוח את הקליפ המושקע והמרגש לקרובי משפחה ולחברים המתגוררים בחו"ל ולא יכולים להגיע למסיבה.

מה כדאי? מצגת או קליפ יום הולדת 60?

בעוד מצגת ליום הולדת 60 מאפשרת להציג בעיקר תמונות מחיי האדם שחוגג יום הולדת 60, בשילוב תכנים, אנימציות בסיסיות וסרטונים קצרים, הקליפ מאפשר ליצור סרטון וידאו איכותי בסגנון סרט חיים שכאלה, המשלב, תחקירי עומק, ראיונות עם משפחה וחברים, ביקור בתחנות הילדות, אפקטים ויזואליים מיוחדים שיספרו את הסיפור, קריינות ועוד...לכל אדם מגיע סרט אמיתי על חייו, במיוחד אם הגיע לגיל 60.

הפקת אירוע לכבוד יום הולדת 60 כרוכה בהכנות רבות, ניתן לתכנן מסיבה גדולה עם עשרות משתתפים, או אירוע סולידי רק עם האנשים האהובים ביותר. את האירוע אפשר לקיים בבית, בחצר, בפארק קרוב, בחיק הטבע, במסעדה ובמקומות רבים נוספים.

אמנם הפקת האירוע כרוכה בהכנות רבות, אבל חשוב לזכור שהקליפ הוא התוכן האמיתי באירוע וזה מה שיגרום לאורחים לזכור את יום ההולדת המרגש. אמנם, מצגת אפשר להכין לבד בבית באמצעות תוכנה כמו פאוואר פוינט,אך עדיף לפנות לחברת הפקות מקצועית המתמחה בכך ויכולה להכין גם קליפ מושקע וייחודי באיכות HD.

קליפ ליום הולדת 60 - מתנה מושלמת ומזכרת מרגשת לכל החיים

אם אתם מחפשים מתנה נפלאה, מקורית ומרגשת ליום הולדת 60 אין כמו קליפ מושקע עם תסריט מעניין, מוזיקת רקע, קריינות, כתוביות, תמונות וצילום מסמכים המעידים על פרי עמלו של האדם לכבודו מתכנסים כדי לחגוג את האירוע.

עד גיל 60 כל אדם צובר חוויות רבות, רוב האנשים הקימו משפחות לתפארת, לרבים יש כבר נכדים ולעתים אפילו נינים. הקליפ מיועד לשקף את חייו של האדם, להציג למשפחה ולחברים את הישגיו, תחביביו וכמובן את המשפחה המפוארת בה בורך.

הקליפ מהווה מתנה מרגשת וייחודית, ניתן להפיק את הקליפ בהפתעה וללא ידיעת חתן או כלת השמחה, אך היוזמה לקליפ יכולה להגיע גם ממי שחוגג יום הולדת 60 ורוצה ליהנות מסרטון מרגש ומקורי המתעד את חייו.

חשוב לציין כי קליפ ליום הולדת 60 ניתן להפיק במגוון סגנונות, לדוגמה קליפ מצחיק ומשעשע, קליפ בסגנון דוקומנטרי לתיעוד חייו של האדם, קליפ הכולל תחקיר היסטורי וראיונות עומק עם בני משפחה ואנשים מהעבר, ואפשר גם להפיק קליפ עם תמונות וסרטונים בקריינות מקורית וייחודית.

לאחר הקרנת הקליפ המושקע באירוע, אפשר להעלות אותו בהמשך גם ליוטיוב, להפיץ ברשתות החברתיות וכמובן לצפות בו בבית וליהנות בכל פעם מחדש מסרטון חיים שכאלה הערוך במקצועיות, בדיוק כמו הסרטים הדוקומנטריים שרואים בטלוויזיה ובקולנוע.

לקריאה אודות: מצגת ליום הולדת 50, כנסו לכאן!

קצת עלינו...

פלאשבק הפקות נוסדה בשנת 1995 ומנוהלת ע"י רונן הרצוג , צלם ומפיק. פלאשבק הפקות הינו סטודיו המספק שירותים לכל שלבי ההפקה המסחרית והפרטית (הכל תחת קורת גג אחת) תוך שילוב מנצח של צילום, אומנות וטכנולוגיה מתקדמת אשר יוצרים את הסטדנרט המושלם. לחצו כאן כדי לקרוא את כל ההמלצות שלנו.


קליפ ליום הולדת 60 !
קליפ ליום הולדת 60
מצגות לימי הולדת עגולים לגיל 50, 60, 70