איך לבחור צלם בר מצווה?

אירוע בר מצווה חוגגים פעם אחת בחיים, חודשים ספורים לפני שהילד חוגג 13 שנה, ההורים מתכננים אירוע מושקע בעוד הילד מתבגר במהירות והופך לנער מול עיניהם המשתאות. ההכנות לקראת האירוע מחייבות היערכות מוקדמת, חשוב לזכור כי ישנם שני אירועים מרכזיים בחגיגה: עלייה לתורה בבית כנסת או חגיגת בר מצווה בכותל, וכמובן מסיבת בר מצווה מושקעת ויוקרתית עם קרובי משפחה, קולגות מהעבודה, שכנים, חברים ואורחים נוספים. כדי לתעד את האירוע המרגש וליהנות ממזכרת לכל החיים חשוב לבחור צלם בר מצווה מנוסה ומקצועי.

צילום אירועים מקצועי

צילום אירועים משפחתיים כמו חגיגת בר מצווה אינו דבר של מה בכך, יש להפקיד את הצילום בידיו של צלם מנוסה ויעיל. מעבר לציוד המקצועי שנדרש לצלם עליו להיות יצירתי ולהפגין כישרון אמנותי. כיום הצלם המקצועי נדרש להפגין ידע בצילום סטילס ברמה גבוהה ביותר, בהפקת קליפים ופרזנטציות לבר מצווה, בעריכת וידאו וליטוש תמונות באמצעות תוכנות מתקדמות ועוד.

כדי לבחור צלם מקצועי לחגיגת בר המצווה של הילד שלכם כדאי להקפיד על הכללים הבאים:

  • מקצועיות וניסיון- מומלץ לבחור רק צלם מקצועי ובעל ותק בענף, ניסיון מקצועי מבטיח לכם תמונות איכותיות עם זוויות אמנותיות וצילומים מרגשים ומיוחדים.
  • כישרון- חשוב לתאם צילום בר מצווה רק עם צלם מוכשר ויצירתי, לא כל צלם מתמחה באירועים לכן חשוב לברר נושא זה מראש, כדאי לצפות בגלריית תמונות מאירועי בר מצווה שהצלם השתתף בהם כדי לבדוק האם הוא מתאים לדרישות ולצרכים הייחודיים שלכם.
  • כימיה עם הצלם- לפחות 3-4 חודשים לפני מועד האירוע כדאי לתאם פגישה עם הצלם כדי להתרשם מניסיונו, מרמת השירות שלו ולוודא כי יש לכם כימיה טובה אתו.
  • סגנון צילום- לכל צלם אירועים יש סגנון ייחודי המאפיין אותו, בעת פגישת ההכרות חשוב לבקש ממנו להציג בפניכם תמונות מאירועי בר מצווה שונים, כך תוכלו להתרשם מיכולותיו ולבחור בסגנון הצילום המועדף עליכם.

לבחור חבילת צילום אטרקטיבית

צלמי אירועים נוהגים להציע ללקוח מגוון חבילות צילום, כדאי לקרוא איזה חבילות הצלם מציע לאירועי בר מצווה. חבילת צילום בסיסית כוללת לרוב סרט וידאו באיכות גבוהה עם כתוביות ואפקטים, צילום סטילס מקצועי באירוע, אלבום תמונות מהודר, 2-4 הדפסות מוגדלות לאחר ליטוש ועיבוד התמונות בפוטושופ, דיסק או קישור לאתר עם כל התמונות מהאירוע.

כדאי לשדרג את החבילה ולהוסיף גם קליפ בר מצווה, את הקליפ ניתן להקרין בחגיגה על מסך ענק, כך האורחים יכולים ללמוד על הילד ולהכיר אותו טוב יותר.

לסיכום, צלם בר מצווה מציע מגוון חבילות צילום, עליכם לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים, כדאי לקבל המלצות מהסביבה הקרובה על צלם מנוסה ומקצועי, ויש לבחור בקפידה את הצלם כדי ליהנות מתמונות מרגשות ומתיעוד האירוע באופן מושלם.