קליפ מונית הכסף לבר מצווה

אז איך בעצם עושים את זה?

בואו להפיק את הקליפ שכולם ידברו עליו ולביים שעשועון בסגנון
מונית הכסף בבר המצווה שלכם. תמיד חלמתם על קליפ מקורי, קליפ שלא רואים בכל יום. עכשיו יש לכם את ההזדמנות! קליפים לבר מצווה זאת המומחיות שלנו ובעיקר קליפים בסגנון עלילתי.
אז למה שלא נפיק עבורכם קליפ בסגנון מונית הכסף?
קליפ מונית הכסף – אז איך מתחילים?

קליפ מונית הכסף – אז איך מתחילים?

דבר ראשון, צריך לבצע תחקיר מקצועי עליכם ועל המשפחה שלכם. מי בד"כ מסיע לחוגים? מי ההורה הקפדן יותר? מה התחביבים של חתן הבר מצווה וכו'.
לאחר סיום מלאכת התחקיר, אנחנו מגיעים לשלב כתיבת התסריט, שהוא החלק הכי חשוב כאשר יוצרים קליפים לבר מצווה בסגנון מונית הכסף.

קליפים לבר מצווה – אז מה נראה בקליפ?

את קליפ מונית הכסף אנחנו כותבים ומביימים בסגנון עלילתי.
אנחנו גורמים לסיטואציה של מונית הכסף לצמוח מתוך העלילה עצמה. למשל, חתן הבר מצווה כועס בקליפ על המשפחה "המרגיזה" שלו, ומחליט להחליף משפחה. כשהוא יוצא מהבית הוא תופס מונית, ומתברר שזאת מונית הכסף, שהנהג הוא בעצם אבא שלו ( או כל בן משפחה או חבר טוב ).

קליפים לבר מצווה – איזה שאלות נשאל?

את השאלות, צוות פלאשבק הפקות יחבר ביחד עם המשפחה וחתן הבר מצווה לפי התחקיר שביצענו בשלב הראשון. אלו יכולים להיות שאלות טריוויה משעשעות על המשפחה, וגם אלו יכולים להיות שאלות כלליות על חתן הבר מצווה עצמו. מה שחשוב הוא ההומור והיצירתיות ולזה, אנחנו דואגים.

קליפ מונית הכסף – קדימה, אקשן !

את קליפ מונית הכסף, צוות פלאשבק הפקות יצלם בעזרת ציוד הטלוויזיה החדיש והצוות המיומן והמקצועי. עוד בשלב התסריט יוחלט היכן יצולם קליפ מונית הכסף, באיזה שעה של היום, ובאיזה מכונית ניסע. בעזרת כמה "טריקים" של עריכה, יהיה ניתן לראות את האורות מרצדים, ולחשוב שבאמת חתן בר המצווה עלה על מונית (ולא על המכונית המשפחתית).

קליפים לבר מצווה – השמיים הם הגבול.

כמובן, אנחנו מתמחים בהפקת קליפים לבר מצווה, ואנחנו מסוגלים לשלב בעלילה כל דבר שאתם תרצו. למשל שילוב של התוכנית "היפה והחנון" בקליפ, ביום סיטואציות של "חיים הכט – מה אתם הייתם עושים?" ועוד סגנונות יצירתיים ומשעשעים.

למאמרים בנושא, למה כדאי לי לעשות קליפ בר מצווה ובוק בר מצווה בתלת מימד כנסו:

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום, בכדי שגם לכם יהיה קליפ מנצח!

אהבתם?פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף של המאמר כאן למטה!

קליפ בר מצווה - מונית הכסף
קליפ בר מצווה - מונית הכסף