מה חשוב לדעת לפני שמפיקים סרט לאירוע?

כל הפרטים שאתם חייבים לדעת לפני שתתחילו

הכנת סרט לאירוע הוא תהליך מהנה ומורכב, שבו יש לקחת בחשבון מספר שיקולים חשובים וזאת בכדי שהסרט יהיה הכי מתאים לכם, למשפחה, לאורחים, לאירוע והכי חשוב, שיהיה זיכרון מהנה מדהים לאורך שנים ארוכות.

לאיזה אירוע אנחנו מפיקים את הסרט ?

במשך השנים, אנחנו בפלאשבק הפקות צילמנו מאות אירועים, שבתוכם הוקרנו הסרטים שלנו וכך מצפייה בתגובות הקהל, הריכוז שלהם והפידבקים, אנחנו יודעים כיצד להתאים את הסרט לאירוע שלכם באופן מושלם! למשל אם האירוע כולו הסימן של "עליסה בארץ הפלאות", הקליפ יהיה חלק מהחוויה של כל האירוע ויופק כמו סרט קולנועי של "עליסה בארץ הפלאות" כולל הארנב הממהר והנפילה לתוך עולם הפלאות. דוגמא אחרת, אם למשל חתן הבר מצווה מנגן באירוע מול האורחים, הסרט יכול להיות התחלה של עלילה, שבסופה חתן הבר מצווה ממשיך את העלילה באולם עצמו.

האורחים :

לא כל סרט מתאים לכל אירוע, למשל אירוע של משפחה וחברים קרובים, עם 100 איש הוא אירוע אינטימי והסרט יכול להיות אינטימי יותר, משפחתי וחם. באירוע  למשל של 500 מוזמנים, כשגם השכנה של הדודה והחברים מהתיכון של הסבתא מוזמנים, הקליפ חייב להיות בנוי בצורה אחרת לגמרי, שגם מי שלא מכיר אישית את החוגג/חוגגת יהנה מהסרט. כלומר חייבים לקחת בחשבון את קהל היעד.


החוגג/ת בעצמם :

לא כל קליפ מתאים לכל אחד, למשל בבר מצווה, יש ילדים שאוהבים דברים מסויימים, ואותם הם רוצים להביא לידי ביטוי בסרט. יש גם ילדים ביישנים, מוחצנים, מצחיקים, רציניים ולפי הקריטריונים האלו וקריטריונים אחרים נקבעת העלילה. למשל ילדה שאוהבת נורא טניס, כל סרט העלילה שלה יהיה סביב הטניס (כמובן בשילוב עוד הרבה אלמנטים ). או ילד שנורא אוהב להגיש ולדבר, יכול למשל לעשות קליפ באולפן חדשות בו הוא מגיש תוכנית טלוויזיה אמיתית, וזאת בעזרת טכנולוגיה של אולפן ווירוטאלי בצילום של מסך ירוק. מבחינתנו, כל אחד הוא עולם ומלואו, ולא משנה מה חוגגים. אנחנו יודעים להתאים לכל אחד ואחת את הקליפ באופן מושלם.

תקציב :

לכל אירוע יש תקציב אשר מחולק בין אנשי המקצוע השונים, לאולם, לתקליטן, לקייטרינג, לצלם וכו'. מפני שבפלאשבק הפקות ישנו מגוון עצום של סוגי קליפים, ניתן למצוא את הקליפ גם לפי התקציב, אשר יתאים במיוחד לכם. בכל תקציב תבחרו, הקליפ שיופק יהיה מנצח, מדהים, יחודי ויקבל פידבקים באירוע וגם לאחר האירוע מכל האורחים. .

עזרה בבחירת סוג הקליפ :

בפלאשבק הפקות, מסוגלים להפיק מגוון רחב של קליפים: קליפ עלילתי, קומדיות, חיים שכאלה, אולפן וירוטאלי, שירים, מצגות לתפאורה, סרטים בהפתעה, דרמות, פארודיות משפחתיות ועוד. בכדי להתאים את הקליפ המושלם, צריך יעוץ מקצועי שידע להתחשב בכל הפרמטרים שהזכרנו, כמו האירוע, האורחים, החוגגים וגם התקציב.
פה, החלק הכי מורכב שבו דרוש ידע מקצועי, ניסיון והכרה מעמיקה בכל הפרמטרים של האירוע, ושלבי ההפקה השונים.


לסיכום, רק בחברה מקצועית, ותיקה, שמסוגלת להציע מגוון רחב של קליפים, תוכלו באמת להפיק את הסרט שיוביל את האירוע שלכם להצלחה.

אם גם אתם מעוניינים בסרט מקצועי ובלתי נשכח לאירוע, צרו קשר!

אהבתם? פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף המאמר כאן למטה!


הפקת סרט בר מצווה
הפקת סרט בר מצווה